Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Julie (Roemeense) ex-VV

    Naam : Julie

    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels, beetje Duits

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/-lengte : zwart, schouderlengte

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : heel slank, B siliconen

    Tatoeages/Piercings : geen

    Service: TZ, PZC, beffen, NMC.

    Voordelen: hele fraaie dame!

    Nadelen: nog niet bekend

    Tijdsduur :

    Prijs :

    Opvallend kenmerk: spleetjes tussen de meeste voortanden.

    Julie werkt onregelmatig in GT, meestal een week of zo, en verkast dan weer naar een andere club. Ook in Zwitserland te vinden, maar waar, weet ik niet. Een echt 'catch her if you can' meisje.

    Geen Extince meisje, trouwens...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 september 2008 om 14:27

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 9 mei

    Een verrassende dame, in meer dan één opzicht. Verrassend is dat ze vertelt dat ze al een jaar in GT werkt, en ik heb haar nooit eerder gezien. Ze zegt dat ze vaak 1 week in GT is en dan weer naar een andere club gaat. Ook werkt ze wel in Zwitserland. Eveneens verrassend is dat ze Extince binnen no time op de kast heeft :thefingermaar daar mag ik verder niets over zeggen, onder druk van zware bedreigingen en chantage.

    Ook verrassend is dat ze de hele middag vooral in de zon ligt en met vriendinnen kletst, en zero moeite doet om een klant te scoren. Moet ze uiteraard zelf weten, maar commercieel is dat niet de handigste strategie. Of wel? Mij slaat ze er uiteindelijk mee aan de haak.

    's Avonds, na elven al weer, raak ik met haar aan de praat en ik word acuut verliefd. Haar donkere ogen, haar prachtige glimlach, haar charmante spleetjes tussen de tanden, een heerlijke zoenmond en strakke lijf zetten alle Randyhormonen scherp. Ik stel het kamerbezoek zo lang mogelijk uit, gevangen in het dilemma van onmiddelijke behoeftenbevrediging, en het pijnlijk zoete uitstel daarvan.

    Maar de tijd loopt ook, en ik vraag snel om een sleutel. Ze werpt me een heerlijke lach toe, en beweegt zich loom naar de sleutelhanger. Ik staar haar na. Carmen die in de buurt zit, en met wie ik 's middags al flink pret heb gemaakt, wenkt me en fluistert dat Julie een hele goede dame is. Ik zeg, dat denk ik ook, en wil nog wat zeggen maar mijn tong is verlamd, ik zie Julie op me afkomen en ik voel me als een lammetje dat met liefde en vrijwillig geslacht gaat worden. Carmen wenst me viel Spass toe en ik knik, gebiologeerd door Julie die mijn hand vastpakt en me meetroont naar hut nr 10.

    Daar aangekomen pak ik haar vast en zoen haar voorzichtig. Ze geeft mee, stopt, kijkt me aan en glimlacht, een beetje verlegen? Misschien. Ik zoen haar opnieuw en we houden dit lang vol. Wat zoent ze lekker! Voor de kenners, ze steekt Nellie naar de kroon en dat schrijf ik niet lichtvaardig. Ze vraagt me hoe lang ik wil blijven, ik zeg, geen flauw idee, totdat ik helemaal happy ben. Ze lacht, en maakt het bed klaar. Daarna kleden we elkaar al zoenend uit, en liggen naast elkaar op bed. We strelen en zoenen elkaar, en wat mij betreft mag de wereld nu vergaan, mooier kan het niet meer worden.

    Maar de wereld draait door en we gaan elkaar verkennen, heel rustig maar zeer intensief. We praten niet, maar al mijn zintuigen zijn 100%. Ik voel haar, ruik haar, zie haar, hoor haar. Langzaam, heel langzaam daal ik af naar haar onderbuik en begin daar mijn verleidingskunsten. Ze reageert vooral non verbaal en ik voel spieren samentrekken en ontspannen in haar buik. Ze heeft haar ogen gesloten, aait zachtjes over me heen. Ik concentreer me volledig op haar, ik weet niet hoe lang maar ook dit mag van mij heeeeel lang duren...

    Na een tijd duwt ze me weg, en komt in mijn armen liggen, en sluit haar ogen. Ik streel haar, en we zwijgen. Af en toe wisselen we een lome zoen uit. Madre de dios...

    Ze richt zich op, een ondeugende blik in haar ogen. Now it's your turn, zegt ze. Heel langzaam verkent ze mijn onderlijf, en speelt met kleine Randy. Tergend langzaam krijgt hij een hand job, en af en toe likt ze aan hem, heel teasend, ze weet precies hoe ze me gek krijgt. Ze kijkt me aan of ik al voldoende op temperatuur ben. Nog niet vindt ze, en dan begint ze met een pijpsessie die ik me lang zal herinneren. Heel gevarieerd, snel, langzaam, stevig, gevoelig, diep, alle variaties komen langs, en regelmatig komt ze me een zoen geven. Ik word gillend gek en ze weet precies hoever ze te ver kan gaan. Ik smeek om genade, en trots en blij laat ze me los, en streelt mijn gezicht, me diep in de ogen kijkend. Now what? vraagt ze plagerig. Wat een keuze! Na enig getwijfel kies ik voor ander plezier en ze doet een condoom bij me om.

    In missio ga ik heel langzaam bij haar binnen, en voel de weerstand. Rustig aan, en steeds verder dring ik binnen. Ze legt haar benen voor mijn borst zodat ik nog dieper bij haar binnen kan. We zoenen heel intensief, en bewegen in een traag ritme. Wat een genot! Ik streel haar borsten, en voel haar vagina samentrekken. We wisselen van positie, en lepeltje/lepeltje liggend gaan we all-out. Alle remmen los nu, en via een heftige eindsprint laat ik alles gaan.

    Ik ben kapot nu, en Julie veegt mijn bezwete hoofd droog, en aait me, al kussend. Ik trek haar in mijn armen, en zo liggen we nog lang. Ik met mijn ogen dicht, mijn gezicht begraven in haar haren. Ik ruik en voel haar, en streel haar rug.

    We kletsen nog wat over ditjes en datjes, en komen kort voor enen weer de bar in. Snel douchen, aankleden en dan komt Carmen de kleedkamer in, vliegt me om de hals en vraagt 'Und? Wie war es?' Ik geef haar een zoen, en zeg 'du war richtig, es war super mit sie!' Dan zie ik in mijn ooghoek Julie, die zich ook omkleedt, en quasi-bestraffend me toezwaait, terwijl ik Carmen nog vasthoud. Ik laat Carmen los met een 'bis nächsten Mal, schatzi!', loop naar Julie en we omhelzen elkaar. Met een laatste dikke zoen moet ik haar helaas loslaten voor de security me er uit smijt.

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Een verrassende dame, in meer dan één opzicht.
    ...
    Het meest verrassend is als ik haar een paar dagen later weer tegenkom. Ik ga bij haar en Rosa zitten die aan het eten zijn en begroet haar. Maar ze geeft non verbaal aan dat ze nu even nog niets wil, dus ik zeg, OK, later, en ga lekker de tuin in, zonnen.

    Later zie ik haar weer met vriendinnen de hele middag in de tuin. En als ik tegen het einde van de middag haar aanspreek, geeft ze me een 'cold shoulder'. Ik niet begrijpen, maar die dag laat ik haar maar met rust, en vermaak me met andere lekkere schatjes.

    Vrouwen, ze zijn en blijven onbegrijpelijk, en dat bljft ook hun charme.

  4. #4
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Julie (RO)

    Vandaag was ik in GT en heb ik Julie aangesproken.
    Het was wel een korte conversatie.
    Nadat we namen en nationaliteit (RO en NL) hadden uitgewisseld vroeg ik of ze TZ deed.
    Ze keek wat moeilijk daarbij maar zij toch "ja".
    Toen ik zei dat ik dat heel veel wilde zei ze "Oh my god" en verdween.
    Later stond ze nog in mijn buurt met haar lekkere kontje heen en weer te wiegelen.

    Lekkere meid maar toch veel te arro naar mijn smaak.
    Voor mij vanaf nu een absolute NoGo.

    Omdat ik niet honderd % zeker weet, dat dit de echte Julie is. Ze had zeer rode lipstick op en was vaak
    samen met een aziatische dame.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 22 mei

    Gisteren weer lekker gespeeld met Julie, zowel tijdens het socializen met andere Roemeentjes in de zonnige tuin, als later een heerlijk uur in de spiegelhut (nr 15). Bijna nog een tweede keer die avond, maar dat ging mis dus hebben we wat tegoed de volgende keer. :D

    @BMR: er is dacht ik maar 1 Julie in GT, dus moet het toch dezelfde zijn. Ze trekt ook wel vaak op met niet-Roemeentjes.

  6. #6
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 11:38
    Berichten
    26
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Na een tweetal andere sessies, vroeg ik me net af of ik nog iets in staat zou zijn. Mijn overpeinzingen werden onderbroken door een beslissende interventie. Onderweg naar de tuin om na te denken, greep ze mij bij mijn lurven (?) en stelde me direct allerlei uiterst ontuchtige zaken voor : an offer I couldn't refuse.

    Dan maar gelijk alles uit de kast : dus op naar de Kino waar we heerlijk elkaar hebben liggen pijpen en beffen. Daar heeft ze mij op bed achterin tot een mooi hoogtepunt gebracht.

    We waren overigens bepaald niet alleen : op het bed links voorin werd een andere ijsbeer duidelijk "bewerkt" door een tweetal schoonheden : ging er heftig aan toe. Het heeft wel iets om het in het openbaar te laten gebeuren.

  7. #7
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Julie

    Gestern war das GT rappelvoll, gute Stimmung, die Mädels tranken Champagner (keinen Sekt), es lief russische Musik ( Kraski mag ich auch gern hören) und die Auswahl an Mädels war nahezu unbegrenzt. Erklärung: Marina´s Geburtstag, viele Mädels waren zum Gratulieren ins GT gekommen und wo sie schon mal da waren blieben sie auch:D. Mit Julie hatte ich mich vor ein paar tagen schon einmal unterhalten und eine Buchung in Aussischt gestellt. Julie grinste mich an und erinnerte mich an mein Versprechen:teuflisch. Julie ist sehr natürlich, kein Tattoo, kein Sili, wenig Kosmetik, einfach so wie ich es mag. Sie nimmt keine Drogen (das glaube ich ihr auch) und entschuldigte sich dafür dass sie ein Glas Sekt getrunken habe aber sie konnte den Trunk auf Marina´s Wohl nicht ausschlagen.
    Bei meinem "feierlichen Gelöbnis" sie beim nächsten Mal zu buchen stellte ich in Aussicht sie zu lecken bis sie es nicht mehr aushält und sie darf danach mit mir machen was immer sie möchte. Mit Julie ging diese Rechnung mal wieder auf, die Details verschweigt der Genießer, es war feuchter, VersauterGirlFriendSex (VGFS).

  8. #8
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    hmm deze dame heeft me een paar weekjes geleden het hoofd op hol gebracht. Ik zat als vanouds weer eens sloom op een bankje te wezen. Julie ging tegenover me zitten en spreidde haar benen waardoor ik een prachtig uitzicht had op haar ja jeweetwel Langzaam wreef ze met haar hand onder haar slipje .... Maar ja Toppie33 moest zich weer eens bedenken.... En na een minuutje of vijf was ze verdwenen. Daarna probeerde ze ook contact met me te maken door mijn zonnebril te "jatten" Gekke meid en nu ik zie dat Randy er ook lovend over is zal ik haar maar op mijn "to do-list" zetten. Randy oppassen dus!!! :thefinger

  9. #9
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Last Online
    9 augustus 2013 @ 18:52
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    ik vind het een absoluut toppertje..vnv heel goede tijd mee gehad. ze is ook zo lekker spontaan, danst , praat met iedereen en in bed net zo wild

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Julie is nu een €100 meisje, oftewel ze heeft haar tarief verhoogd naar €50 per half uur.

  11. #11
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Julie is nu een €100 meisje, oftewel ze heeft haar tarief verhoogd naar €50 per half uur.
    Misschien probeerde de dame je iets te zeggen Randy :thefinger? :p
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Misschien probeerde de dame je iets te zeggen Randy :thefinger? :p

    Zo'n subtiele boodschap kan ik niet decoderen :D, ik ben geen Extince tenslotte ('we are not worthy'). Ik begrijp het pas als een dame zegt: 'Al was je de laatste man op aarde, en bood je 10 miljoen, dan nog ga ik niet met je op de kamer'. En dan nog moet ze dat 3x zeggen.

  13. #13
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Ik begrijp het pas als een dame zegt: 'Al was je de laatste man op aarde, en bood je 10 miljoen, dan nog ga ik niet met je op de kamer'. En dan nog moet ze dat 3x zeggen.
    Je lijkt mij wel. Ik ben ook altijd zeer hardleers. Bij mij moet ook alles drie keer gezegd worden, soms wel vier keer tot ergenis van de vrouwen.

  14. #14
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Zo'n subtiele boodschap kan ik niet decoderen :D, ik ben geen Extince tenslotte ('we are not worthy'). Ik begrijp het pas als een dame zegt: 'Al was je de laatste man op aarde, en bood je 10 miljoen, dan nog ga ik niet met je op de kamer'. En dan nog moet ze dat 3x zeggen.
    Dat is tenminste Ace2-taal.

  15. #15
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Unglücklich Julie

    Gestern mit Julie eine angenehme Stunde auf dem Zimmer verbracht, sie küsst wirklich wunderbar, nach einer Zeit sage ich: "Jule, mach Dich nackig" und es geschieht nichts:o, klar sie spricht englisch:D. Steter Blickkontakt, in der 69 Stellung sogar. Sie sagt sie müsse mehr Gymnastik machen, ich sage es reicht, sie klappt die Beine weit genug an damit ich an die Sielsachen komme ohne einen steifen Nacken zu riskieren
    Ich weiß nun warum sie ihre Preise erhöht hat: Sie will sich die Titten tunen lassen! In 2 Wochen soll es in Rumänien stattfinden, es sei ein (schon wieder) neues Material welches sehr natürlich sein soll. (Mir fällt bei neuem Material die Teflonbeschichtung von Bratpfannen ein: endlich soll es dauerhaft sein, wie viele Beschichtungen haben wir schon gefressen?).
    Leider konnte ich sie nicht von ihrem Vorhaben abbringen, (sie hat bereits Vorkasse geleistet). Nun, es soll eine geringe Menge werden und die OP findet von der Achselhöhle aus statt. Wir werden es erleben (müssen).

  16. #16
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Daumen hoch Julie

    Vrijdag bijna huiswaarts gekeerd, was weinig naar mijn keus tot ik plots dat mooie kontje van julie zag. Ze zei me dat ze er al ca. 1.5 jaar werkt, verrek ik heb haar daarvoor nooit opgemerkt. Voor mij is ze het mooiste meisje van de klas. Haar maar direkt voor een uurtje meegenomen naar een hutje (100 €:teuflisch). Lieve en grappige meid, een beetje losser zou wel mogen (beetje mechanisch), maar voor een eerste keer geef ik haar het voordeel van de twijfel. Een uur is 60 min bij haar geen 5 minuten langer, maar liever dat ze correct is dan dat ze niets zegt en voor 5 of 10 minuten meer meteen een half uur bijklokt.

    Goede aftersales na de sessie.

    Vervolg brei ik er wel aan want had het best naar m'n zin bij haar, hoewel ze nu voor een maandje of zo met vakantie gaat en als ze terug is zal ze ook een maatje meer bovenaan hebben (wat wel mag bij haar; volgens haar zou het binnen de perken blijven, van A naar B). Tot hiertoe één van m'n betere ervaringen in GT. Hoop dat ze volgende keer geen "crazy ivan" maneuver uit haar mouw tovert, met vrouwen weet je dat natuurlijk nooit. En bij haar heb ik wel het gevoel dat ze wel eens wispelturig zou kunnen zijn. Al bij al : she saved the day.:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Julie

    Ik zag haar zittend op een kruk met een sleutel in haar hand, stapte op haar af en vroeg of de sleutel voor mij was ?
    Neen, zei ze voor iemand anders maar die is zich nu aan het douchen.
    Die komt toch niet terug, antwoordde ik. Jawel zei ze, hij komt zeker terug maar over 10 minuten ben ik toch terug grapte zij.

    Een uur later was ze terug en klaar om mij mee te nemen. Op kamer aangekomen begint ze me eerst voorzichtig te kussen maar het zou snel overgaan in diep tongzoenen. Wat kan ze toch fantastisch zoenen. Zo ging ze langzaan naar beneden, likkend aan mijn tepels, om de kleine RAUL te verwennen . Ze begint me eerst langzaam te pijpen, daarna zonder handen te gebruiken deepthroat, en dan weer sneller, gewoon geweldig .
    In missionaris drong ik langzaam bij haar binnen om haar geleidelijk aan sneller en sneller te penetreren, even later een positiewissel en zo mocht ik me op zijn hondjes in het zweet werken tot ik mijn hoogtepunt bereikte :D. Dan veegde ze het zweet van mijn voorhoofd om de kamer te verlaten. Wat was dit toch een heerlijke sessie !
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 12 augustus 2008 om 11:37

  18. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Aan de hand van het paspoortje denk ik , dat ik gisteren in VV met deze Julie naar de kamer geweest. Maar 't zou dus ook een ander kunnen zijn volgens de eerder goede recensies.
    Ik ben gevallen voor haar looks (ze lijkt op Belle Perez in België). Op de kamer is ze veel met zichzelf bezig en ze begon al te faken voor ik iets gedaan had. Kussen was heel voorzichtig, pzc goed, maar bij het neuken gebruikte ze zoveel glijmiddel dat ik net in een pot gelij zat. Terwijl ik geen kant raakte bleef ze maar faken. Ik werd er slap van en ben er toen maar mee gestopt. Spijtig want 't is best een mooie meid.

  19. #19
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Dit kan niet de boedoelde Julie zijn want die komt pas eind van de maand terug heeft ze me verteld. De beschreven technieken herken ik ook niet.

  20. #20
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Gisteren in de wandelgangen vernomen dat ze binnen een week of 2 terugkomt met een cupje of 2 meer.

  21. #21
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    206
    Thanked
    229 in 74 posts

    Ausrufezeichen Julie wieder da!

    Julie ist wieder zurück im GT, wie "angedroht" mit leicht getunten Motoren:D
    Ich kam vom Zimmer (mit slowakischer Katharina) zurück, die Optik und mein "Tastbefund" waren soweit okie dokie

  22. #22
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Frage @ hara1d

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Julie ist wieder zurück im GT, wie "angedroht" mit leicht getunten Motoren:D
    Ich kam vom Zimmer (mit slowakischer Katharina) zurück, die Optik und mein "Tastbefund" waren soweit okie dokie
    hi ! dat ist doch wohl aber nicht die Julie aus VV oder ???
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  23. #23
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    22 april 2024 @ 20:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    hi ! dat ist doch wohl aber nicht die Julie aus VV oder ???
    Nö - die ist weiterhin in der Villa

  24. #24
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    22 april 2024 @ 20:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Julie ist wieder zurück im GT, wie "angedroht" mit leicht getunten Motoren:D
    Nu ist sie auch in der Villa (heute zusammen mit zwei Freundinnen aus dem GT)

  25. #25
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    hebben we het nu over de Julie zoals boven beschreven of over de Julie die al eerder in VV was. De Julie waar het hier over zou moeten gaan is de Julie met de spleetjes tussen de tanden en de net getunede cup size.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Diamond 468*60   Living Room 468*60