Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Living Room, Chiqui

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.981
    Thanked
    512 in 236 posts

    Daumen hoch Living Room, Chiqui

    Naam : Chiqui

    Nationaliteit/Taal : Cubaans

    Leeftijd : 29

    Haarkleur/-lengte :

    Lengte dame : 160

    Postuur/Cupmaat : slank cup a

    Tatoeages/Piercings : alleen ijzerwerk op haar neus

    Service: PZC,NMC,F.T, zoenen

    Voordelen: slimme en leuke meid

    Nadelen:niet kunnen ontdekken

    Tijdsduur :anderhalf uur

    Prijs :100 euro

    Extra’s bij het bezoek
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 juni 2008 om 14:43

  2. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Ja, auch ne nette Zeit mit verbracht

    Viele Grüße

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Werkt nu in GT

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Levenslust

    Het is Extince die haar net voor het avondeten spot, en er 3 kwartier voor nodig heeft om er achter te komen dat hij niet met haar naar de kamer wil. Ontroostbaar is het arme ding, en Randy's hart huilt mee. Ze kijkt met vochtige ogen in die van Randy en Randy laat zich van zijn besluitvaardige kant zien en zegt: schlüssel, bitte? Haar gezicht klaart op, ze maakt een triomfantelijk 'fuck you' gebaar richting Extince, die daarop troost zoekt bij ene Sarah, en Chickie gaat een sleutel halen.

    We belanden in een blokhut, en bouwen daar een rustig beginnende sessie op. Ze zoent lekker en neemt daar de tijd voor, en dan geeft ze een Cuba Libre pijpsessie weg, waarbij ze de kleine Randy toch heel ver laat wegglijden in dat kleine bekkie van haar. Brrrr... Ze kan dat ook lang volhouden, en ik mag niks doen, alleen genieten. Af en toe geeft ze me een heerlijke zoen, en dan gaat ze weer vrolijk verder.

    Ik ga me bijna schuldig voelen en ik zeg, we gaan de rollen omdraaien, en dat ondergaat ze met regelmatige bijsturing, ze laat duidelijk merken wat ze wel of niet lekker vindt. Ze wordt flink vochtig en haar vingertjes komen Randy's tong ondersteunen.

    Dan vindt ze het wel welletjes en pakt een gummi. Ze doet hem om en al zoenend vinden onze lijven elkaar opnieuw. De Cubaanse temperamente stuwt haar voort, en heel actief bepaalt ze, ik mag alleen maar volgen en doe dat graag. De finale is bijna gewelddadig, net als de ontlading.
    Daarna kletsen we nog wat na, en vertrekken we richting douche. Een kleine anderhalf uur Cubaanse passie, ik ben nu wel effe uitgeteld.

    Muchas gracias, senorita!

  5. #5
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Het is Extince die haar net voor het avondeten spot, en er 3 kwartier voor nodig heeft om er achter te komen dat hij niet met haar naar de kamer wil. Ontroostbaar is het arme ding, en Randy's hart huilt mee. Ze kijkt met vochtige ogen in die van Randy en Randy laat zich van zijn besluitvaardige kant zien en zegt: schlüssel, bitte? Haar gezicht klaart op, ze maakt een triomfantelijk 'fuck you' gebaar richting Extince, die daarop troost zoekt bij ene Sarah, en Chickie gaat een sleutel halen.
    Ja Randy dat was wat je noemt een portie frustratieneuken van haar kant :teuflisch. En bij deze pittige tante krijg je dan een heerlijk Caribisch temperament voor je kiezen. Graag gedaan hoor! Chikie is zeker een leuke en vooral ook pientere meid, maar ik viel uiteindelijk toch voor de charmes van de mooie en sensitieve Sarah. Maar ze blijft op mijn lijstje staan, ook mede dankzij jouw recensie… :wink:
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    ...Maar ze blijft op mijn lijstje staan, ook mede dankzij jouw recensie… :wink:
    Ik denk jij ook op haar lijstje staat... haar negeerlijstje, wel te verstaan...

  7. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Wieder zurück nach Living Room!

    Viele Grüße

  8. #8
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.981
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Na de prettige ervaring de vorige keer met Chiqui , want zo schrijf je haar naam volgens haar, had ik de hoop dat ze gisteren ook weer aanwezig zou zijn in L.R.
    Of toeval bestaat weet ik niet maar toen ik min entree geld betaald had ging de deur open en stapte ze binnen samen met haar vriendin Sarah.
    Ze vloog me gelijk om de hals en het meiske was blij dat ik er was.
    Ze zat door verschillende omstandigheden niet lekker in haar vel en zocht een beetje geborgenheid bij mij de hele dag.
    Een mengeling van passie,tederheid,seks van de bovenste plank en aanhangelijkheid maakte deze dag tot zo`n dag in je leven die je niet snel vergeet.
    Ze vertrerkt vandaag uit living Room , maar ja bij de meiden weet je het nooit en zijn ze over een tijdje weer terug.

  9. #9
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Molaar nam inderdaad de zorg voor dit lieve meisje bijna de hele dag op zich. En omdat Molaar een goede vriend is was hij zelfs bereid mij ook een uurtje op haar te laten oppassen. Een prima ervaring aan over gehouden.
    Leeftijd in haar paspoortje mag inmiddels wat omhoog; blijkt 29 te zijn.
    Ook bij haar heeft de tijd dus niet stilgestaan.

  10. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.981
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Chiqui kan naar de rubriek "oude doos".
    Ze is gestopt met dit werk en heeft een andere job gevonden waarin ze zich heel happy voelt.
    Het is haar gegund de lieve schat:wink::wink::wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

  Babylon 468*60