Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Miriam (Duitse), ex-PHG, ex-GT

    Ook Miriam heeft sinds 'n klein jaar het FKK-circuit vaarwel gezegd. Uit juni 2004 onderstaande recensie:

    Gisteren tot de ontdekking gekomen dat m'n kortingskaartjes voor GT bijna op waren. En ze 's-middags dus maar even wezen bijhalen. Wie schetst m'n verbazing om daar de altijd goedlachse Miriam tegen het fraaie lijfje te lopen.

    We kennen elkaar uit Oedt, maar het mocht daar nimmer tot 'n tete-a-deux komen. Daar moest dan maar 'ns verandering in komen. Dan kon terplekke, want Miriam verzekerde me dat ze in GT zal blijven. Het bevalt haar goed in Bruggen, zo vertelde ze mij.

    Eerst samen wat zitten kletsen op het terras buiten, waarbij we de actualiteit hebben doorgenomen. Miriam is zeker niet de laatste die naar Bruggen komt, wordt vervolgd wat dat betreft. Ze vindt GT 'n hele mooie club, zeer relaxed. Ze voelde zich er meteen op haar gemak, vindt ook het contact met de andere meiden heel leuk.

    Miriam ging graag met me mee de whirlpool in, waar we 20 minuutjes lekker samen hebben zitten kroelen. Daarna naar de kamer, waar we ons nogmaals 3 kwartier uitstekend vermaakt hebben. Had al veel over Miriam gehoord en gelezen, overwegend positief, zo ook mijn ervaring met haar.

    Kussen gaat echt lekker GF met Miriam, borstjes likken heeft ze graag, want haar kleine tepeltjes werden mooi hard. Haar nauwe spleetje likken is heerlijk fris, ze ligt dan echt als 'n poesje te spinnen. Van 'n flink stukje pijpwerk is ze ook niet bang, doet ze ook lekker nat, prima.

    Neuken met Miriam is gewoon prima. Ze doet in alle standjes lekker mee en draait heerlijk met haar bekken en kontje tegen je aan. Aan het eind heeft Miriam me lekker afgezogen. Errug opwindend, want ze keek me regelmatig heel geil aan met haar groene kattenogen en leuke koppie. Ben uiteindelijk net buiten haar mondje klaargekomen over haar handjes, prima.
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ja daar ben ik ook wel eens meegeweest en dat was een hele mooie meid waarmee het volgens mij niet zo best gaat.

    W2
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 februari 2006 om 10:48
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Oude recensie van 7 maart 2003 (!!!)
    heerlijk om terug te lezen

    Hee guys!

    Gisteren, vrijdag 7/3/3 naar PHG geweest. Was een hele gezellige avond. Ik kwam gelukkig nog op tijd voor het eten dus dat eerst maar es ff gedaan. Daarna douchen en daarna wilem2 en wil48 ontmoet, ook fans van PHG. Even wat ervaringen uitgewisseld etc en toen naar de bar voor de eerste ronde. Die was met Miriam

    Naam: Miriam
    Haarkleur/-lengte: brunette, opgestoken
    Lengte: ca. 160 cm
    Postuur: slank, mooie borsten, zeer mooie ogen en een lekker kontje
    Oorsprong/taal: Duitsland
    Geboortejaar: 1982
    Tattoos/Piercings: nope
    Service: prima, tongzoenen
    Sonstiges: Vriendin van een klein blond meisje
    Carriere: voorheen in Dusseldorf (Dolce Vita?)

    Ze ziet er qua uiterlijk een klein beetje arrogant uit, maar ik waagde de gok en sprak haar aan. Ze bleek aardig te zijn maar ik was nog niet overtuigd. Dus gewoon de jas van het testteam aangetrokken en een half uurtje geboekt. Kamer op, bed op en toen begon het. Lekker strele, wat kletsen, langzaam en zacht tongzoenen, zeer goed pijzen (zc). Ze vroeg zelfs nog of het zonder of met moest. Domme vraag natuurlijk maar dat heb ik haar vergeven. Tenslotte lekker in een aantal standjes geneukt en nog wat nagekletst. Was een hele leuke ervaring. Zeker een HOT-potentie.

    Tweede ronde was met Mel (zie recensie van Willi69). Tja Goed tongzoenen maar van het pijpen voelde ik niet erg veel eerlijk gezegd. Ze ging ook met har rug naar me liggen zodat die haren ervoor hingen (GVD@#@!#*) ...ik wil ook mijn ogen wat gunnen. Maar goed, ze deed nogal snel het condoom erom en na nog wat geknuffel merkte ik dat het geen toppertje zou worden. Dus in 1 standje geneukt en het geheel afgerond. Ze is niet slecht maar als ervaren bezoeker ;D weet ik wel wat beters te vinden daar.

    Naderhand nog wat in het nachtcafe met Wil en Willem gesproken. Er zat nog een Nederlander bij maar die had nog nooit van een pc gehoord ...Wil en Willem naar huis, dus ik besloot om de avond toch nog tot een goed einde proberen te brengen. Na wat heen en weer geloop even met de bardame (Lena) gekletst en ik vroeg waarom Anna er niet was....ze had dit weekend vrijgenomen was haar antwoord. DAMN! Maarrr vanaf maandag was ze erweer.

    Anyway, het was het weer waard. Groeten aan Wil en Willem!

    tiga

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.

Babylon 468*60