Pagina 41 van 46 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.025 van 1136
  1. #1001
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Ook in velbert een mooie actie voor trouwe bezoekers; 6 vrijkaarten voor 150 euro
    hoezo vrijkaarten als je €150,moet betalen
    Als je een kaart hier wint dat is een vrijkaart
    Maar als je €150 moet betalen dat kan ik niet echt een vrijkaart noemen
    Ben ik nu zo slim, of jij zo dom,zeg het maar
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. #1002
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Van dat geld wat ze aan de klanten 'geven' kunnen ze beter de lokale loodgieter eens langs laten komen.
    Wel zo handig om je handen te kunnen wassen na een toiletbezoek...

  3. #1003
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    They don´t care about it...Al jarenlang zijn er frequent problemen met de toiletten, het zwembad is onderhand louter nog in duikpak te benutten als men bacterievrij wil blijven...Toiletten die niet meer doorgespoeld kunnen worden, wasbakken dito, het is tegen het affreuze af...Wel geinig dat ze investeren in nieuwe stretchers op het dakterras.. voorts natuurlijk een club die net als AG/Salome/Penelope/Magnum/PHG en bijna elke Turkenladen in freefall is qua dameskwaliteit..En dan komt de ramadan eraan, dolletjes..Du het credo is: nog billiger qua eintritt en acties voor de Frühstuckfresser te paaien en honderden vrijkaarten rondzwieren...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  4. #1004
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Frage Tipping?

    I have sort of a problem. In clubs where I pay 50 euro per half hour I do not tip. In Acapulco the girls are just as attractive as in other big clubs. The service level is also just as good as in other big clubs. In fact I have had less variation to the negative side here than in other clubs, two visits this year. When the price is 40 euro per half hour, should one tip and how much? Too little, like 5 euro, would maybe be an insult?

  5. #1005
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    When you tip you should give 10 euros (5 is a bit 'el cheapo'), but please don't do it too often because not after long they expect it every time, especially when you go with a girl more often. So only tip when she really deserves it.

    By the way, I can subscribe your opinion on the looks and the service of the girls, nothing wrong with that. Yes, sometimes you may have bad luck with your choice, but that goes for every club.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Everhard (10 juni 2017),Sjeufke (10 juni 2017),The Pussyhunter (21 mei 2018)

  7. #1006
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Afgelopen maandagochtend bij Acapulco aangebeld. Na opfrissen en omkleden even de tent verkend. Leuke tent opgesplitst in verschillende stukken. Wel beetje verouderd, maar verder van alle gemakken voorzien. En een grappig zwembad met bruggetje hebben ze er. Zo vlak naast de douches.
    Lekker grill hebben ze er ook. Alleen wel jammer dat eten alleen buiten kan. Ben een kou kleum, en bovendien vecht je om je eten met de vliegen. Gelukkig bedekken ze wel het buffet met deksels. Heb dat wel eens anders gezien en dan durf ik niet meer op te scheppen.

    Na buikje bevredigd te hebben Was het tijd voor wat andere bevrediging. En dat ging prima met de Roemeense Emily. Lekker gekamerd met Herhalingsgevaar 7.
    Even wat fris tappen (ideaal voor mij om niet bij de bar aan te hoeven kloppen) en wilde daarna vertrekken. Kijkt een blonde dame me beetje raar aan. Van ken ik jou niet ergens van... Daar sta je dan met je geheugen als een zeef. Gelukkig begon ze al snel over onze kamergang in villa vertigo van rond pasen. Gezellig kort gebabbeld, maar het begon laat te worden en ik wilde door naar de volgende tent. Anders Had ik graag nog eens met Bianca willen kameren. Was destijds namelijk best leuk geweest.

  8. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 9 juli 2017),Sjeufke ( 9 juli 2017),Zultbroek81 (20 augustus 2017)

  9. #1007
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Whoa, niemand in de tussentijd meer een update hier gedaan?
    Enfin, zondagnacht door omstandigheden amper een oog dichtgedaan. Misschien 2 of 3 uurtjes geslapen. En daarna naar Acapulco vertrokken. Ik Had gehoopt daar iemand aan te treffen die ik van elders ken. Helaas blijkt ze buikpijn te hebben en niet te zijn komen werken.
    Met zegt niet voor niets dat je het ijzer moet smeden wanneer het heet Is.
    Zo ook Violetta van Fkk Babylon gemist, omdat ze met vakantie is gegaan.
    Gelukkig zijn er nog een hoop andere dames in de Acapulco aanwezig, waaronder Delia. Na een praatje kamer met haar gezocht. Meid kan (wilt?) niet lang in 69 blijven, dus in normaal klaar gelikt. Daarna missio. Score 7.
    Na even drankje gehaald te hebben zie ik een meid die ik nu wel herkende. De vorige keer in de club kon ik me haar niet meer herinneren. Het Was Tatjiana die ik als Bianca in een andere club ken. Na een leuk praatje over oa haar nichtje in die andere club, zijn we een kamertje wezen zoeken. Kwam helaas niet klaar, maar pijpt wel lekker stevig. Score 7.
    Vervolgens even op de 1e verdieping een hapje van hun buffet genomen.
    Na een rondje ijsberen Gina gespot. Weer m'n standaard menu afgelopen, van pijpen, 69, missio. Score 7.
    In het eet terras zat sexy Silvia even bij te tanken. Gezellig praatje gemaakt en Natasha kwam erbij zitten. Aangezien ze onlangs jarig Was geweest d'r een presentje gegeven. Daarna hebben we een kamertje gezocht. Heerlijke sessie met haar gehad. Ze komt helaas niet in 69, maar wel in normale positie. Daarna lekker geneukt. Meid weet d'r poesje zeer stevig aan te spannen. Pas op, voor je het weet is 't voorbij score 9.
    Het meisje waar ik speciaal voor langs reed was er helaas nog steeds niet. Vernam later dat ze buikpijn had. Maar ik heb er alsnog een leuke tijd.
    Het werd echter nogal laat, en ik kreeg nogal trek. Helaas sluit hun keuken nogal vroeg.
    Dus tijd om naar huis te gaan. Oftewel, Happy Garden

  10. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (22 augustus 2017),Zultbroek81 (20 augustus 2017)

  11. #1008
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Omdat onze Club avond in Sky (Wuppertal) ronduit matig was, zijn we in Acapulco neergestreken. Ondanks de vakantie periode was het redelijk druk en zeker naar mate de avond vorderde. De verhouding IJsberen - dames was prima. En zoals altijd als wij in Acapulco komen, een prima line up met voor een ieder wat wils.

    In Acapulco moet je als IJsbeer toch een beetje ervaren zijn, deze keer hebben wij onze ervaring in Acapulco goed toegepast. De allereerste keer in Acapulco deelde ik een kamer met een prachtige Roemeense jongedame waar ik de naam niet van ken, Ik vind dat ze een beetje van type Sylvie Meijs iets weg heeft. Leuk en lief gezicht, heerlijk lijf en ze loopt af en aan. Dat had toen ook een alarmbel moeten laten rinkelen, maar de eerste keer was ik redelijk verblind door de mogelijkheden. De eerste keer op kamer met deze dame (toch al weer twee jaar terug), die een echte op en top pro is en geen tijd heeft voor bijzaken, was welgeteld 9 minuten. Als een echte pro maakte ze mij super geil in een paar minuten, liet alle assets goed zien en betasten, plaatse een condoom en zoog als een echte Dyson aan mijn snikkel, gevolgd door een cowgirl die super effectief was. Voor ik het wist was het over! Dat was een wijze les voor iemand die Acapulco voor de eerste keer bezocht. Nee, in Acapulco moet je eerst goed observeren alvorens je een keuze maakt.

    Met die ervaring, de keuze aan dames, dus eerst wat gegeten op de eerste etage en in de tuin gezeten. Later vanuit de sauna de zaal op de begane grond geobserveerd, gevolgd door voetbal kijken met een drankje op een van de zitbanken in de zaal. Wij hebben ons toch echt verbaasd, we hebben een aantal keer de dames in kwestie getimed. Niet gekeken met wie ze was maar gewoon het moment van weglopen met een sleutel getimed, en de terug komst. En wij denken dat zeker 65% van de kamergangen worden in een tijd tussen de 10 minuten en 17 minuten afgerond. En vaak geven deze heren ook nog tien euro fooi aan de dames. Te zijn aan de afreken procedures bij de kluisjes in de zaal. Hoewel dit een aanname is een zeker geen wetenschappelijk onderzoek en of vastgesteld. Gezien Villa Marisol mijn persoonlijke nummer een (1) keuze is, gezien de sfeer, de wellness faciliteiten en een aantal toppers aldaar, is Acapulco toch andere koek. Leuk voor tussendoor! Maar omdat we niet voor een onderzoek kwamen, aanstalten gemaakt om wat actie te ondernemen.

    Ik had tijdens het eten al een kleine Roemeense dame gespot, met een super lieve lach en een mooi lijf. Eenmaal in de zaal kwam ze uitdagend langs lopen en ze bleef maar kijken en lachen. Hoewel ik eigenlijk bang was voor een " quickie ", ben ik later toch bij haar gaan zitten en hebben we een praatje gemaakt. Over het leven en levenstopic. Niet dat dat er echt toe doet maar ik vind het echt zo onaantrekkelijk als de dames binnen 30 seconden vragen of je wil Neuken. Ik weet ook wel dat we er beide niet zijn voor een kwis, een cultureel bezoek of een optreden, maar de beroemde vraag in de eerste minuut is voor mij en mijn metgezel direct een reden om het geplande kamer bezoek te cancelen. Maar gelukkig was het anders. IRIS is haar naam, 21 jaar, Roemeens, git zwart lang haar en ze gaf aan dat ze drie maanden in Acapulco werkte. Eenmaal op kamer bleef ze gelukkig zoals in de zaal ook was. Een sexy dame, die zich langzaam van haar kleding ontdeed (en alles bleef er ook nog hetzelfde uitzien). IRIS heeft mij gedurende een half uur echt fijn bezig gehouden, ik vond haar niet alleen erg lief maar ze was ook erg aardig in generale zin. De sex was great! IRIS pijpt echt zoals ik het graag wilde (kwestie van goede communicatie) en ik heb haar later gevraagd het cowgirl af te maken. Maar ook dat deed ze erg fijn, niet als een dolle te keer gaan op mijn pook, maar met tussenpozen ook even stoppen, plagen en strelen van de andere intieme delen wat uiteindelijk toch het gewenste gerief leidde.

    Het blijft een persoonlijk iets, maar voor mij is IRIS zeker een herhalingsgevaar! Later op de avond op de eerste etage nabij de kino liggen rommelen met een dame die ik overal niet super aantrekkelijk vond, maar wat ze deed was dan wel weer erg fijn. Ik weet haar naam ook niet, ook niet naar gevraagd. Ze had een vriendinnetje die voor mij een echte topper was, en die keek gezellig toe hoe ze mij aan het bewerken was. Liggende op de matrassen in de kino, was het een kwestie van toch maar naar de kamer gaan want ik kon het niet langer meer volhouden. Ik dacht dat als de service op de kamer zo zou zijn wat ze publiekelijk liet zien en voelen dat het een erg fijn half uur zou worden. En mijn gedachte werd werkelijkheid! Top service, super lekkere blonde dame (1.78 M) en heerlijk liggen knallen. Fijn zuigen aan mijn ballen, lichte anale stimulatie, top cowgirl en doggy afgemaakt. Later nog liggen kletsen en ik heb haar nog gemasseerd. Deze dame zou beneden in de grote zal zeker geen topper zijn (hoewel wel qua body), maar dit leert dan ook weer dat de buitenkant niet alles is. Pre sales en after sales geweldig! Leuk gesprek gehad, goed Engels en zeker geen afwerker. Hoewel veel mannen (ik ook) ons vaak in eerste aanleg laten leiden door de buitenkant. Een volgende keer in Acapulco zal ik zeker naar haar en IRIS op zoek gaan. Om 02:00 uur genoeg genoten en weer vertrokken. Een top avond in Acapulco!

  12. Onderstaande 3 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (20 augustus 2017),mentholbear (23 augustus 2017),Wijze grijze (22 augustus 2017)

  13. #1009
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    Later vanuit de sauna de zaal op de begane grond geobserveerd, gevolgd door voetbal kijken met een drankje op een van de zitbanken in de zaal. Wij hebben ons toch echt verbaasd, we hebben een aantal keer de dames in kwestie getimed. Niet gekeken met wie ze was maar gewoon het moment van weglopen met een sleutel getimed, en de terug komst. En wij denken dat zeker 65% van de kamergangen worden in een tijd tussen de 10 minuten en 17 minuten afgerond. En vaak geven deze heren ook nog tien euro fooi aan de dames.
    Voor de dames is dit natuurlijk het meest efficient. Zo veel mogelijk klanten afwerken in zo min mogelijk tijd. Ik bedoel, in een drukke club kunnen ze dan soms 3, 4, 5 of misschien zelfs meer klanten afwerken.
    Dat is dan meer verdienen dan een klant die 30 minuten volgemaakt wilt hebben, en erna een kwartiertje ofzo opfrissen met douchen, mond spoelen, make up weer aanbrengen, etc.

    En ik hoor van de dames dat geregeld de heren er zelf op aansturen om na de daad de kamer te verlaten. Of dat nu komt doordat de dame nou niet bepaald gezellig is om 'na te tafelen' in de kamer, of dat ze gewoon zelf echt de kamer uit willen weet ik dan weer niet.
    We zijn niet allemaal hetzelfde.

    Ik ben echter ook iemand die m'n tijd volmaakt. Desnoods knuffelen we op de kamer na, een massage voor mij of haar, etc. En als je het zo aangeeft, maakt de dame er bijna nooit een probleem van. Zeg je niks, dan heb ik ook meegemaakt dat ze alles lopen af te ruimen en in te pakken. Dan krijg je vanzelf het gevoel dat het tijd is om te vertrekken. Beetje hoe je het aanpakt, en inderdaad dus ook afhankelijk van de dame in kwestie.

    En ook hoe lang/goed je elkaar kent. In het begin ben je voor sommigen een nummer om af te werken. Kom je vaker, dan kom je misschien in haar 'vaste klanten bestand' en dan kan het zijn dat de 'relatie' anders wordt. Ze komen dan gewoon bij je rondhangen als ze tijd hebben, zelfs als ze weten dat er geen kamergang in zit. Of je krijgt meer pre- en after sales, omdat ze juist weten dat er een leuke kamergang in zit.

  14. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 augustus 2017)

  15. #1010
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Voor de dames is dit natuurlijk het meest efficient. Zo veel mogelijk klanten afwerken in zo min mogelijk tijd. Ik bedoel, in een drukke club kunnen ze dan soms 3, 4, 5 of misschien zelfs meer klanten afwerken.
    Dat is dan meer verdienen dan een klant die 30 minuten volgemaakt wilt hebben, en erna een kwartiertje ofzo opfrissen met douchen, mond spoelen, make up weer aanbrengen, etc.
    dit is een briljante analyse. Haha, ik pest maar een beetje

  16. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (28 augustus 2017)

  17. #1011
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    dit is een briljante analyse. Haha, ik pest maar een beetje
    Ja, ik weet het. Maar het geinige is dat een DVP me dit in happy garden zo tegen me zei. Elders deed ze het namelijk echt zo. En in Happy Garden moest ze hard ploegen voor de centen. Die zuinige Hollanders ook, die waar voor hun geld willen

    En laat ik nou dus ook zo iemand zijn die tot de laatste minuut op de kamer blijft. En dat wist ze ook. Dus ik ff achter m'n oren krabben...
    Maar goed, meid Is naar andere oorden vertrokken waar het d'r naar eigen zeggen beter afgaat. Ik zal d'r missen, ze Is best een lief engeltje

  18. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (29 augustus 2017)

  19. #1012
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Gisteren voor de eerste keer in Acapulco geweest. Zou er normaal niet snel komen. Maar Larissa van Vertigo werkt er nu en daar had ik wel zin in.
    Van te voren kreeg ik nog een appje om McDonald’s mee te brengen want het eten had ze wel gezien daar.
    Net na 21:00 uur aangekomen flink helling moeten trekken, stond ik boven op de berg. Snel de chickenbox uit de auto, mijn hele auto ruikt ernaar. Kon mijn auto direct naast de deur zetten.
    Binnengekomen stond Larissa al te wachten, niet voor mij denk maar voor de chickenbox. Er stond nog een bekend gezicht bij die ik ook kon van Vertigo. Daar heette ze Bianca. Mentholbeer zegt dat het haar nichtje is tegen mij zei ze haar zusje, boeit verder ook niet. Ze herkende mij niet maar was in Vertigo al eens met haar naar de kamer geweest. Larissa vroeg of ik het goed vond, gewoon eerlijk gezegd van niet ze jaagt te hard en is veel te gehaast op de kamer echt een afwerker. Gelukkig lijkt Larissa niet op haar zusje kwa service.

    Larissa heeft mij een rondleiding door de club gegeven, al ben je daar zo klaar mee. Het is voornamelijk een grote ruimte met banken. Gelijk gaan kijken wat er te eten valt, dat viel wel tegen niet veel keus. Maar wat lapjes vlees gepakt die wel smaakte. Larissa en haar zusje aan de McDonald’s wat ik eigenlijk ook liever had gehad, maar ik zou mijn kippetje later krijgen. Drinken moet je zelf pakken, op zich geen probleem maar wel beetje vreemd dat het in zo’n plastic bekertje moet. Op zich waren er wel best veel vrouwen, schat er zo’n 30 en ook zeker veel mooie. Na het eten met Larissa op een bankje gaan zitten. Ik vond het wel een dooie bedoening hoor. Alle meiden hangen maar een beetje op de bankjes, er gebeurd niks. En de muziek staat best hard dat je amper te verstaan bent. Nu maakt mij harde muziek niet zoveel uit als er ook wat gebeurd zoals in Samya. Maar hier was het niet nodig. Maar kwam er dus achter dat hier een animeerverbod was. Heb nog geen club meegemaakt met zo’n verbod, maar vindt het maar niks, echt saai zo.

    Na een tijdje gepraat te hebben met Larissa besloten om maar eens een kamer te gaan opzoeken.
    Het werd een kamer boven, kamer was voor mij verder niets mis mee.
    Begonnen met lekker te zoenen en te strelen op bed. Ze pakt je lekker stevig vast daar hou ik wel van. Langzaam kwam ik bij haar poesje terecht en begon het te masseren, ze had haar slipje nog aan.
    Na een tijdje het slipje aan de kant geschoven en verder verkennen. Schijnbaar zat ik af en toe niet op de goede plaatst want ze leidde mijn vingers waar ze ze wou hebben. Na toch wel een tijd aan de gang zijn geweest, kreeg ik bijna kramp aan mijn hand. Maar ze begon ze steeds meer te bewegen en werd een natte bende maar ik moest doorgaan van haar. Na een tijdje begon ze helemaal te schokken en deed ze alsof ze klaar kwam.  Even uitrusten en ze is wat te drinken gaan halen.
    Daarna weer lekken zoenen en knuffelen. Nu was ik aan de beurt en ging mij lekker pijpen dit deed ze zo goed dat ik al bijna kwam. Het was wel genoeg geweest voor mij want wou ook nog wel neuken. Zij eerst bovenop mij waar ze goed meedeed. Lekker in die billen kneden. Daarna overgegaan naar doggy. Waar ik lekker tegen die billen kon aan ketsen. Dit kon ik niet lang volhouden en kwam zo lekker klaar.
    Even poetsen, had nog wat tijd over en ze vroeg of ik haar wat kon masseren. Ze had last van haar schouders. Ik kan er niets van maar wil best wat proberen. Wat crème op haar gespoten, en met mijn grote klauwen over dat lijfje heen. Ze was er blij mee zei ze. En maar eens langzaamaan van de kamer vertrokken.

    De douches zitten eigenlijk ook maar op een rare plek. Het is de doorgang naar de receptie en de lockers. De meiden moeten met hun hakken over de natte vloer van de douche.
    Snel gaan douchen waar je toch wel een beetje te kijk staat want iedereen komt er langs. Daarna nog wat gaan drinken, wou ook nog wat eten maar alles was al weg en opgeruimd. Het was pas 23:00 uur en de club is open tot 3:00 uur. Vond ik toch wel een beetje vroeg om geen eten meer te hebben. Weet niet of ze later nog met iets komen maar vond dat toch wel minder. Verder zie je allemaal de meiden verveeld op de leuningen hangen van de banken. Eentje zat er zelfs langs mij maar zei niets. Zelf maar wat beginnen te praten maar ze begon gelijk dat ik een trio moest doen met haar en een vriendin. Dat zijn de goede meiden en vriendelijk bedankt. :S
    Daarna kwam Larissa terug, nog even wat mee gedronken en toen maar richting huis gegaan.

    Ook al zit Larissa er, ik denk niet dat ik er snel zal terugkomen. Zijn voor mij genoeg andere clubs in de buurt waar ik het meer naar mijn zin heb.

  20. Onderstaande 11 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 oktober 2017),biged ( 5 oktober 2017),De Shyman ( 4 oktober 2017),Johan35 (28 december 2017),licky luke ( 4 oktober 2017),mentholbear (10 oktober 2017),Patjax ( 4 oktober 2017),pret ( 4 oktober 2017),Sjeufke ( 4 oktober 2017),stimpy3 ( 4 oktober 2017),Wijze grijze ( 4 oktober 2017)

  21. #1013
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Er stond nog een bekend gezicht bij die ik ook kon van Vertigo. Daar heette ze Bianca. Mentholbeer zegt dat het haar nichtje is tegen mij zei ze haar zusje, boeit verder ook niet.

    Ook al zit Larissa er, ik denk niet dat ik er snel zal terugkomen. Zijn voor mij genoeg andere clubs in de buurt waar ik het meer naar mijn zin heb.
    Don't shoot the messenger
    Als ik me niet vergis vertelden ze me nichtje. En voorheen Was Larissa ook nog even met een ander nichtje in Villa Vertigo, maar die hield het voor gezien en Is teruggegaan naar Roemenië.

    En ja, hoor wel vaker dat de dames er meer willen afwerken en gevoel kreeg ik ook als je een half uurtje vraagt. Gelijk voor een uurtje levert al betere reacties. Maar dat geldt in zoveel clubs en bij zoveel dames.
    Heb gemerkt dat het beter Is om te zeggen te beginnen met een half uurtje en kijken hoe het gaat. Als het een afwerkster Is, de klik mist, etc, kun je alsnog na een half uur vertrekken. Je bent moe, hebt honger, etc. Niet dorst, want dan halen ze het voor je en zit je alsnog aan d'r vast. Maar als het lekker gaat, dan kun je makkelijk verlengen, omdat je de optie al had aangekaart.
    Gelijk voor de optie voor een uur te gaan kan ook. In het begin deed ik dat altijd, omdat ik dacht dat de dames zo meer gemotiveerd zijn voor betere service. Maar heb daarbij geregeld meegemaakt dat de meid er dan de kantjes er vanaf loopt. Ipv lekkere voorspel, sensueel en langzaam de spanning op te bouw, moest ze nog ff naar de wc, deed ze een uitgebreide douche, ff wat drinken halen, langzaam ontleden en bedje klaarmaken, alsnog afwerk sex, en daarna de vraag voor massage, of zelf dat het uurtje al voorbij was na 45 a 50 minuten. Nee, ik kijk nu liever de kat uit de boom tenzij het bekende favorietjes zijn.

    Heb zelf van een vertrokken favorietje gehoord (die elders eerst ook afwerkte), dat ze beter in Aca zit omdat ze meer cliënten in een uurtje kan afwerken of lekker lang chillen op kamers met relaxte klanten.

  22. #1014
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Net als in enkele andere clubs is sinds kortelings een nieuwe optie ter kamergang gevalideerd. Namelijk de 20-minuten-optie voor 30 Euro, niet alle dames wensen daaraan te participeren dixit stammies doch een niet onaanzienlijk aantal wel, mal gucken hoe dat uitpakt. Acapulco volgt dus de quicky-tarieven van andere clubs alla Mondial/Neby/LuderLounge etc...Of hen dat clandisie extra zal opleveren is fraghaft...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  23. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (21 oktober 2017),stimpy3 (21 oktober 2017)

  24. #1015
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    Gisteren @ 07:25
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Mhhhh positieve geluiden...er op af...!

  25. #1016
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Ik vind die 30-euro optie wel een mooie. Ik heb -zeker in acapulco- de nodige dames meegemaakt die d'r een sport van maakten om me zo snel mogelijk te laten 'spritzen'. 30 euro is nog wat hoog tov het 40-euro's tarief voor een half uur, maar op die manier zorg je d'r wel voor dat dames zo'n half uur ook volmaken, en niet dat ze je in 10 minuten tijd van de kamer afwerken. In dat half uur hoeft wmb niet volcontinu geneukt te worden; daar mag best wat aanloop en geflikflooi bij inzitten. Maar ja, dan moet je wel 'lol' in je professie hebben.

  26. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    eikels (22 oktober 2017),mentholbear ( 9 januari 2018)

  27. #1017
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Acapulco Newsletter:

    AN ALLE ABONENTEN DIE BEI UNS IM NEWSLETTER SIND HABEN AB JETZT MONTAGS ODER DIENSTAGS EINMALIG
    EINTRITT FREI.
    BITTE DRUCKEN SIE DEN COUPON FÜR DEN EINMALIGEN FREIEN EINTRITT HIER AUS.
    BITTE AUSGEDRUCKT AN DER THEKE IM ACAPULCO-VELBERT ODER IN DER PENELOPE IN ESSEN VORZEIGEN.
    DIESE AKTION IST GÜLTIG BIS 31.10.2017
    EIN KLEINES DANKESCHÖN AN UNSERE TREUEN NEWSLETTER ABONNENTEN.

    vanKees

  28. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 november 2017)

  29. #1018
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Zo zorgen ze ervoor dat er ook ijsberen op de maandag en dinsdag komen.
    Maar het moet wel ergens van betaald worden. Moeten de dames ook een duit in het zakje doen?
    Wij, als ijsberen, legen het wel

  30. #1019
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Enveloppenproductie, is dat nog wel een branche waarin toekomst zit denkt een mens zo op z´n tijd. Of zijn deurklinken een betere investeringsoptie? Voorwaar geen makkelijk keuzes in het leven dunkt me. Egal voorts, daar denk ´k wel in een andere alinea ´n keertje diep over na. Ha...ha..tsjiee. Excuus, ik meende dus Hacapulco. Geinig altijd om die puist op te kachelen en in het ongewisse links of rechts af te draaien richting parkeerplekkies...Met vlag ende wimpel voor links geopteerd aangezien dat koddiger afdaalt s´avonds. Ontvangst vriendelijk enzovoorts en keurigwijs ofte sponsorbrief ofte 30 Neuronen overhandigd, entree betalen is niks mis mee op z´n tijd. Voldoende handdoeken beschikbaar at all time, umkleide sauber, toiletten gerepareerd, trap richting rookruikmte gerepareerd, nieuw koffietoestel (wel matige koffievarianten helaas), dolletjes allemaal. Culinaire alineja sla ´k over want ontbijten had ´k al keurig gedaan in de ontbijtkantine, vanaf 15 uur werd er ouwerwets gegrilld dat het een aard had plus een gigantische dönerspies aan gort gevreten door leute die daar bock auf haben. Muziekpegel acceptabel, des namiddags koddige tv on the radio, des avonds Balkanachtig gejengel dat oordopjesdragen aanmoedigde.

    Line-up: komt later op gang qua numbers en ook numeriek lager dan voor een jaartje of 2 doch acceptabel. Rondom 14 uur een 15-tal dames, 16u een 25-tal dames, 18u een 40-tal en ietje later nog ietje meer...1 Chokomaus, 1 Putriachtige voor Asiatenopleeftijdfans(opgelet, ze is rondom 18/19 al ribbedebie) plus een handvol latinaachtigen van je hupsafaldera...Voorts bijna louter uit Loemenistan naar traditie zou ´k zeggen. Een 4-tal stunners die in any club slijk kunnen verdienen doch niet overal 3 tot 4 sessies pér uur kunnen afraffelen na 21 uur wanneer Anatool en co en masse binnendwarrelen. Ieder z´n meug, op het nieuwe 30-Etarief wordt gerespecteerd heb ´k niet uitgevogeld aangezien ´k telkenmale minstens de uursvariante "diende" uit te zitten wat enigerlei sessietevredenheid mag doen veronderstellen...Daar ga ´k uiteraard niet verder op in want oh wee wat er allemaal weer wordt geneuzeld door luitjes daarover eventueler...Gezellig gekeuveld tijdens uitstapje 1 met enkele Duitsche Bekannten en tijdens uitstapje numero duo met enkele Franstalige veelplegercollègues en een Duitsche Kamerat, gezellig joh.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  31. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette ( 8 november 2017),Dalton (30 oktober 2017),Massi (26 november 2017),mechelen (30 oktober 2017),Megaboob (30 oktober 2017),mentholbear ( 4 november 2017)

  32. #1020
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    , op het nieuwe 30-Etarief wordt gerespecteerd heb ´k niet uitgevogeld.
    Iemand die het wel weet? Het Was toch 40 euro voor 30 min? Of hebben ze nu soms 30 Euro voor 20 min erbij gedaan?

  33. #1021
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Ja, het 30 euro tarief voor 20 minuten wordt gerespecteerd.

    Gevolg is dat de dames nu eerder de kamer proberen te rekken naar + 20 minuten, daar waar ze vroeger zo snel mogelijk van de kamer af wilden.
    Een goede evolutie dus.
    Ik geloof dat ik dit al 6 jaar geleden heb gepost. Gewoon €50 per half uur "all-in". Dan vallen de "Golddiggers" en de "vel-over-de-oren-trek-dames" van zelf af. Dus gewoon €50 voor pijpen, neuken, tongen, kontneuken, en afranselen, verkleden, knevelen, kloottrappen (speciaal voor The Joker). Zelfs al zou het tarief €75/30min zijn dan nog geeft dat duidelijkheid. Over de kwaliteit van de gepleegde handelingen doe ik vanzelfsprekend geen uitspraak.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (31 december 2017),Wentelt Eefje ( 4 december 2017)

  35. #1022
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Iemand nog geweest afgelopen dagen? hoe is de bezetting ?

  36. #1023
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    En bestaat het 30 euro 20 min tarief er nog steeds in het nieuwe jaar?

  37. #1024
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Gisteren na bijna 3 jaar weer eens in Acapulco geweest, inrichting niet veel anders dan toen. De line-up verraste me voor een woensdagmiddag zo kort na NY. Al vanaf 15h waren er een 20-tal dames, in de loop van de avond liep dit op tot ongeveer 35. Veel dames (meisjes) aanwezig die precies mijn type zijn, begin 20/25j. , een lekker figuurtje, voor mij is dit slank maar niet te mager, parmantige borstjes en een mooi rond kontje :-) Na wikken en wegen als eerste gekozen voor Sonja, Moldavië, en naar eigen zeggen sinds 3 weken aanwezig. Super figuurtje, service goed maar niet bijzonder. Zeker geen spijt van die 40 euro voor 30 min. Als tweede met Lori/Loredana(?) Roemeens, valt op door prachtige, puur natuur, B cup , al 2 jaar in deze club, verder idem Sonja.
    Overige: Erg rustig, geen animatie, warm eten om 15h en 18h. matig tot redelijk, is zomers beter, dan is er buiten BBQ. Ga binnenkort nog eens terug, al was het maar voor Chris, heerlijk strak jong ding. Ik (meer in detail mijn heer) kwam er gisteren niet meer aan toe.

  38. Onderstaande 7 leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 januari 2018),CVARIA (18 januari 2018),Dalton (19 januari 2018),firstme (19 januari 2018),Megaboob (18 januari 2018),Partycrasher (18 januari 2018),Wijze grijze (18 januari 2018)

  39. #1025
    Geregistreerd
    31 januari 2018
    Last Online
    1 augustus 2018 @ 23:34
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ga na alle goede berichten toch maar eens snel een bezoekje brengen aan Acapulco en ben dan wrs verslaafd.
    Twijfel nog tussen Ratingen en Velbert, Beide nog niet geweest en qua afstand ongeveer gelijk .. iemand tips welke te kiezen voor een een heerlijke dame en wat gezelligheid
    Groet van een aspirant

 

 
Pagina 41 van 46 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60