Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 649

Threaded View

  1. #33
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:40
    Berichten
    1.255
    Discussies
    85
    Thanks
    857
    Thanked
    1.726 in 708 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasja Bekijk bericht
    Met dank aan Willem 2 heb ik een kortingskaar gewonnen voor deze club Babylon.Toch besloten om niet te gaan.Ben wel benieuwd hoe het daar is,maar helaas is het toch nog bijna 2 uur rijden voor mij en moet er dan nog 40 euro bijleggen.Misschien is er iemand die mijn kastje wil ruilen tegen VenusHamminkel met eventuele bij betaling of tegen Accapulco Prime.Deze clubs liggen voor mij een stuk dichterbij.is nog 2maanden geldig

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    Misschien maak je het Willem ook makkelijker door je 2 inschrijvingen voor de tombola van babylon teniet te doen. Voor jezelf ook beter want dan zal je ook alleen meeloten voor de tombola's van de clubs waar je wel interesse in hebt.
    Laatst gewijzigd door Tjeppah; 22 april 2024 om 19:26

  2. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 april 2024),Haradamannetje (22 april 2024),mentholbear (22 april 2024),Wentelt Eefje (22 april 2024)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Living Room 468*60   Freude 468*60