Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.148
    Discussies
    310
    Thanks
    2.622
    Thanked
    3.198 in 1.091 posts

    Standaard Emilia (Poolse) (PHG)

    Vandaag met deze mooie dame naar de kamer geweest ze is erg goed met haar tong die ze dan ook over en in je hele lichaam probeerd te krijgen (ja ook daar )
    ze houdt van alle standjes en pijpen is prima beffen komt haar ook goed uit.
    Neemt de tijd en kijkt niet op 5 minuten.
    Mooi lang blond haar slank mooie nep borsten kleine tatoo op haar buik waar ze spijt van heeft (zeggen ze allemaal) mooi gezicht lijkt een beetjs op Jessica.
    Voor herhaling zeker .
    spreekt; Engels
    lengte; 1.65 m
    blauwe ogen
    Slank figuur
    25 jaar oud
    1xtatoo klein op buik
    doet alles wat normaal is ook FT.

  2. #2
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 11:53
    Berichten
    258
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Alles klar, kein problem!

    Onze eerste ontmoeting een aantal maanden geleden werd door een misverstand niet echt een succes en als communicatie moeilijk is, blijkt een misverstand niet makkelijk op te lossen. :o

    Na lang twijfelen mezelf/haar/ons een herkansing gegund, waarvan ik geen moment spijt gehad heb! Integendeel!
    Volgens het schema uurtje / douchen / uurtje (inclusief heerlijke massage), twee prettige uren doorgebracht met deze mooie poolse blondine. Mooi koppie, prachtige benen! Jammer dat communicatie beperkt blijft.

  3. #3
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    146
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Lächeln Emilia, poolse blond

    14.11. Emilia PHG
    Das ich so früh da war, sollte sich als ein ausgesprochener Glücksfall herausstellen.
    Bis 16.00 Uhr war es noch recht leer und die Mädels noch kommunikativ und buchungswillig.

    Ich zögerte nicht lange und ging zu Emilia. Emilia ist Polin, ca. 165 gross, blond, recht grosse Oberweite und sehr hübsch.
    Ich hatte Emilia vor ca. 2 Monaten „besucht“ und angenehm in Erinnerung.

    Emilia spricht so gut wie kein Deutsch. Ihre Englischkenntnisse sind genauso bescheiden.
    Aber sie hat ein kleines Büchlein. So eine Art: „Deutsch für Dummies“ auf Polnisch.
    Mit etwas Phantasie, kreativem Gebärden und eben jenem Buch bekamen wir ein akzeptables Gespräch hin.
    Sehr komplizierte Themen wie Forellenzucht oder Quantenmechanik musste ich vermeiden.

    Die Stunde verging insgesamt recht schnell. Nach 20 Minuten Konversation
    signalisierte ich mit dem Abstreifen meines Handtuchs dass ich loslegen wollte.
    Sie verstand und begann das Schmusen. Es ging in der üblichen Folge weiter.
    Ihr „Französisch“ war um Klassen besser als ihr Deutsch.
    Dafür brauchte sie kein Buch und ich verstand sie plötzlich sehr, sehr gut.

    Sie machte es so gut, dass ich am liebsten gar nicht unterbrochen hätte.
    Aber wie sollte ich ihr jetzt erklären, dass sie weitermachen kann bis zum Schluss?
    Wie ihr erklären, dass sie wenn sie ein Problem mit Aufnahme hat auch ein Gummi nehmen darf?
    Das hätte mir die Lust geraubt. Also ließ ich sie erst einmal weitermachen.

    Irgendwann griff ich nach ihrem Täschchen und legte es an ihre Seite.
    Ohne Worte. Sie verstand und begann die Gummi-Zeremonie.
    Sie legte mich auf den Rücken und begann (recht wild) zu reiten.
    Sah geil aus. Ihre grossen Brüste wippten „Russ-Meyer-like“.
    Zum gucken wunderbar. Aber ich bin doch nicht im Kino.
    Ich legte sie mir dann doch lieber so zurecht, dass ich mehr Hautkontakt hatte und brauchte nicht lange.

    Emilia ist eine Meisterin des Vorspiels – wie so viele. Ihr Französisch ist sehr gut.
    Nur – und das fiel mir während des Aktes auch wieder ein das es beim
    ersten Mal mit ihr auch so war – beim GV hat sie (jedenfalls bei mir) Probleme.

    Während sie beim Französisch alle Zeit der Welt zu haben scheint,
    hat sie es beim GV sehr eilig. Das ist allerdings bei vielen Mädels im Club so
    (Interessant, dass es bei echtem Sex - meistens - umgekehrt ist).
    Authentisch GV zu zelebrieren ist wahrscheinlich eine Nummer schwieriger
    und erheblich kraftraubender als schmusen oder Französisch.

    Ich möchte nicht missverstanden werden: Emilia ist gut und wer auf ihren
    Typ steht (tun wahrscheinlich die meisten) und auf tiefsinnige Gespräche
    keinen großen Wert legt (hier halte ich mich mit Schätzungen wie viele usw. zurück),
    ist bei ihr sehr gut aufgehoben.

    Gruß
    bitchhunter

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.148
    Discussies
    310
    Thanks
    2.622
    Thanked
    3.198 in 1.091 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter
    14.11. Emilia PHG


    Emilia ist eine Meisterin des Vorspiels – wie so viele. Ihr Französisch ist sehr gut.
    Nur – und das fiel mir während des Aktes auch wieder ein das es beim
    ersten Mal mit ihr auch so war – beim GV hat sie (jedenfalls bei mir) Probleme.

    Während sie beim Französisch alle Zeit der Welt zu haben scheint,
    hat sie es beim GV sehr eilig. Das ist allerdings bei vielen Mädels im Club so
    (Interessant, dass es bei echtem Sex - meistens - umgekehrt ist).
    Authentisch GV zu zelebrieren ist wahrscheinlich eine Nummer schwieriger
    und erheblich kraftraubender als schmusen oder Französisch.



    Gruß
    bitchhunter
    Ik ben het met bovenstaande niet helemaal eens, hier wordt gesuggereerd dat de meeste meisjes na een goed voorspel het daarna laten afweten.of vlug afwerken.
    Ik zelf denk dat deze groep toch maar heel klein is,omdat ik zelf de ervaring heb dat er ook bij de daadwerkelijke standjes en bij een lekkere body to body massage en beffen er toch wel de tijd wordt genomen.
    Ook mijn ervaring met Emelia was dat we na het voorspel nog uitgebreidt bezig zijn geweest.
    Kijk het is net als bij eten voorgerecht,hooftgerecht en nagerecht.
    Maar Ik hou meer van 3 voorgerechten en dan een na gerecht.:teuflisch
    Als je voor een half uur kiest en dan na 20 min.voorspel PZ nog intiem wil dan wordt het wel doorwerken toch.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:20
    Berichten
    23.788
    Discussies
    4093
    Thanks
    43
    Thanked
    3.082 in 2.008 posts

    Standaard

    Ik las op een ander forum, Rheinforum, waar deze dame nu was. Ze is volgens mijn info weer even terug met Sandra naar Polen.
    Maar het kan ook zo maar zijn dat ze even een tussenstop maken in bijvoorbeeld Finca Erotica, Berlijn of een andere nieuwe club........
    Ze komt wel weer bovendrijven.

    Groeten Willem2 :wink:


    PS Die laaste opmerking is gezien het zwembad wel komisch Oosteuropese dames schijnen namelijk heel slecht te kunnen zwemmen na wat intern onderzoek .....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............




  6. #6
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    146
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    @ Jansen
    Wahrscheinlich gehörst Du zu den unwiderstehlichen "whore whisperers" die es besser drauf haben als ich. Ich bin halt nur ein Otto-Normal-Gast der von den Mädels bekommt was auf der Menükarte steht.

    Ich bin am Donnerstag ab 15.00 Uhr auch im GT. Vielleicht sehen wir uns und Du erklärst mir bei einem kühlen Getränk wie man es richtig macht :D :D :D

    Den letzten Satz habe ich leider nicht verstanden.

    Bis dann
    bitchhunter :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.656
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156
    Thanked
    2.850 in 1.179 posts

    Standaard

    Ze is volgens mijn info weer even terug met Sandra naar Polen.
    Sandra war am Sonntag noch im PHG.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.148
    Discussies
    310
    Thanks
    2.622
    Thanked
    3.198 in 1.091 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter
    @ Jansen
    Wahrscheinlich gehörst Du zu den unwiderstehlichen "whore whisperers" die es besser drauf haben als ich. Ich bin halt nur ein Otto-Normal-Gast der von den Mädels bekommt was auf der Menükarte steht.

    Ich bin am Donnerstag ab 15.00 Uhr auch im GT. Vielleicht sehen wir uns und Du erklärst mir bei einem kühlen Getränk wie man es richtig macht :D :D :D

    Den letzten Satz habe ich leider nicht verstanden.

    Bis dann
    bitchhunter :wink:
    Ich bin Donnerstag vielleicht in Happy Garden wan Marina da ist. aber vielleicht noch spater in GT.

    Grusse Jansen.

  9. #9
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    15 juni 2017 @ 21:31
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard ook weer gespot....

    Ze is weer terug, volgens mij met haar kleine zusje....

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:20
    Berichten
    23.788
    Discussies
    4093
    Thanks
    43
    Thanked
    3.082 in 2.008 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    NB. Haar zus, (Emilia?) die begin van de zomer nog werkzaam was, is momenteel zwanger van haar derde. Lijkt me niet dat die dus terug komt.
    Na de zwangerschap ?

    Tot zover hebben wij een oude doos ( Indien het ook nog de goede Emilia is)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............




 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2015, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.

Tutti Frutti   Sixsens 468*60