Bekijk resultaten enquête: Meer betalen bij 40 min kamertijd?

Aantal stemmers
86. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee: gewoon 30 min tarief

    7 8,14%
  • Ja: maar naar ratio

    32 37,21%
  • Ja: na 30 min begint het 60 min tarief

    47 54,65%
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 251
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Hoeveel betaal je na 40 minuten kamertijd?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Maar dan ging zij plots een groot probleem maken omdat ze vind dat 60 euro niet genoeg is voor 40 kamerminuten.

    40 minuten is automatisch betalen voor een uur zegt ze, dus 80 euro.
    Ik heb dat principieel geweigerd, en daar is ze blijkbaar nu zoveel tijd later nog altijd zuur over.


    Misschien even een poll op het forum:

    Je gaat met een dame op de kamer in Acapulco (40€/half uur), en je tikt af op 40 kamerminuten.

    Hoeveel word je verwacht te betalen?
    Vraag maar uit dame topic gehaald en nieuw topic van gemaakt (zou kunnen dat een soortgelijk topic al bestaat).

    Antwoord is denk toch in zijn algemeenheid niet eenduidig, hangt er ook een beetje van af hoe de overschrijding tot stand kwam.

    Probleem is ook dat er eigenlijk alleen een 30 of 60 min tarief bestaat. Bij 2-3 min extra tijd moet je niet zeuren, maar bij 10 min, bij 15 min, 20 min? Extra betalen en wanneer gaat het uur tarief in?

    Gaat de kamertijd tellen vanaf het moment dat je de kamer betreedt tot het moment dat je de kamer verlaat?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:18
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Een paar minuten moet niet uitmaken, 10 minuten vind ik dan op het randje of net iets er overheen. Die 60,- voor 40 minuten lijkt me een heel redelijk compromis, een verstandige meid accepteert dat, zodat ze er mogelijk een terugkomende klant aan overhoudt.
    Beter is het bij twijfelgevallen om het er even over te hebben voordat je van de kamer gaat. Als ze dat hele uur uitbetaald wil hebben, dan heeft ze daar formeel wel recht op, maar dan gaat ze maar mooi nog even 20 minuten pijpen. Geen 21 he, want dan wordt het weer 1½ uur.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  3. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik ga er altijd van uit dat na 30 minuten de volgende 50 (of in Aca 40) afgeschreven kan worden. Als ik over de 30 min. ga, zorg ik dan ook wel dat de sessie richting een uur gaat duren. Tien of twintig bij betalen zou eigenlijk niet bij me op komen... in alle eerlijkheid snap ik dan ook wel dat de dame (Andrea , Aca) hier niet happy over was.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:54
    Locatie
    bij hoevelaken links af
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    78
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    technisch en bedrijfseconomisch heb je absoluut gelijk 40 euro gedeeld door 30 minuten = 1,333 per minuut x 40 minuten kamertijd = 53,333
    dus eigenlijk heb je haar ook nog 6,667 euro fooi gegeven.

  5. #5
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    10 min. vind ik net een randgeval. Maar voor ik de kamer verlaat vraag ik bijna altijd hoelang we op de kamer waren. Dan rond ik op dat moment de tijd af naar boven en zeg dat ook, we maken er een uur van, OK? Dan weten we beiden waar we aan toe zijn.

  6. #6
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Per tijdseenheid van 30 betaal je een clubeenheid.
    Omdat ik al vaker heb meegemaakt dat er discussie is over de tijd en de dame het uurtarief vorderd terwijl ze daar geen recht op heeft of er een tijdsoverschrijding is omdat ze eerst ging douchen etc...duw ik altijd mijn stopwatch in als we de kamer betreden...zuivere speeltijd dus.

    Heeft me al veel geld gescheeld dat ik weer lekker kan verneuken.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Mobiel bellen doe je ook per seconde,dus die stopwatch is nog niet zo' n gek idee.(geldbesparend).
    Alleen sommige dames zullen er niet blij mee zijn.

  8. #8
    marcuswally Gast

    Standaard

    Het probleem is, vind ik, dat als je de sessies zo gaat maken, je wel heel erg zakelijk bezig bent (dat zijn hun ook, maar toch). Als je daar geen emotie bij hebt, kan je dat zeker zo afspreken, ik daarentegen zou het niet kunnen.

    Ik laat me de rest van de tijd masseren, vraag dan ook van te voren of ze massage olie heeft, of dat ze die kan regelen voordat ik de kamer op ga.

  9. #9
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Probeer zelf altijd de discussie voor te zijn en de sessies op 25 ofwel 55 minuten te houden als je een dame niet goed kent (en kan inschatten) en zelf af te sluiten.

    De 10 minuten reserve tijd voor naar ratio een hele helft afrekenen is in principe fair, maar moet je eigenlijk wel van te voren met de dame bespreken. Ik kan me namelijk ook voorstellen dat zij dit niet accepteert, omdat je dan precedent schept dat zij wellicht ook voor de halve prijs 15 minuten op kamer gaat.

    Er zijn ook clubs waar het prijsbeleid in 4en gedeeld is (dus 20/30/45/60 minuten bijvoorbeeld), waarschijnlijk om dit soort situaties te voorkomen.

  10. #10
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Mobiel bellen doe je ook per seconde,dus die stopwatch is nog niet zo' n gek idee.(geldbesparend).
    Alleen sommige dames zullen er niet blij mee zijn.
    Het is een sfeerdodend moment maar je kunt heel discreet even je stopwatch indrukken, bij vaste dames doe ik het nooit die kijken net naar de tijd meestal en ik ook niet of ik betaal een clubeenheid terwijl het dan ook wel eens veel langer is. Of je betaalt niks maar dat is een sprookje of toch niet...hahaahah.
    Ook vaker meegemaakt ..40 plus minuten en de dame zegt geef maar wat en laat het aan jou over..doet ze nooit als de date erg slecht was.

    Maar zonder stopwatch laatst weer in van Goch met een schatje Sarah..ging ze douchen en daarmee kwamen we op mijn stopwatch 37 minuten, afgerekend wilde ze hebben..45 minuten is toch 75 euro in Van Goch ipv 50 en volkomen onterecht een 50% verhoging.
    Terwijl de netto speeltijd zonder douschen waarschijnlijk rond de 30 minuten zat. Met stopwatch erbij kon ik haar makkelijk overtuigen.

    Ik ben ervan overtuigd dat er vaak veel teveel wordt afgerekend in saunaclubland.
    Kan een boekje vullen over de kamertijden en de afrekening in clubland.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ik zie het zo vaak in de club: gezeik om geld. Meestal gaat het dan om 25 of 50 euro meer of heeft de gast te weinig geld bij. Een enkele keer maakte ik het mee dat een gast 8 uur met een dame was en helemaal geen geld bij had......

    Heisa om een paar euro vergalt toch alleen maar een mooie dag, dus is absoluut te vermijden. In dit geval is het heel eenvoudig. Een 40 minuten tarief bestaat niet, wel een 30 min / 1 uur tarief. Zit je boven het half uur, val je onder het uur tarief.

    Als ijsbeer hoor je dit te weten en blijf je dus een half uur of een uur (of langer, maar telkens in eenheden van 30/60 minuten). Na 45 minuten de kamer verlaten en dan beginnen zeiken over een paar euro, sorry hoor maar hier ga je dan zelf in de fout.

  12. Onderstaande 2 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (16 mei 2012),vrije jongen (16 mei 2012)

  13. #12
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Er zijn genoeg beren die 150 euro mee nemen naar een club, voor daar 2 nummertjes te maken en de rest van de tijd spenderen met bier drinken en eten. Is toch niks mis mee, dat zie ik niet als een fout. We zijn niet allemaal zo vermogens als ILTG.

  14. Onderstaande leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 mei 2012)

  15. #13
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    In dit geval is het heel eenvoudig. Een 40 minuten tarief bestaat niet, wel een 30 min / 1 uur tarief. Zit je boven het half uur, val je onder het uur tarief. Als ijs
    Dat zou zo zijn als de tijd goed werd bijgehouden en er geen trucks waren om tijd te rekken of je gewoon af te zetten met kamertijden die nooit gehaald zijn of prestaties die nooit geleverd zijn.
    Als 50 meer of minder voor jou geen rol speelt dan begrijp ik je simplistische kijk op de afrekening in clubland wel.

  16. #14
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcuswally Bekijk bericht
    Het probleem is, vind ik, dat als je de sessies zo gaat maken, je wel heel erg zakelijk bezig bent (dat zijn hun ook, maar toch). Als je daar geen emotie bij hebt, kan je dat zeker zo afspreken, ik daarentegen zou het niet kunnen.

    Ik laat me de rest van de tijd masseren, vraag dan ook van te voren of ze massage olie heeft, of dat ze die kan regelen voordat ik de kamer op ga.
    Als gfs seeker kan ik zeggen dat dat erg meevalt en als jij je niet zo zakelijk opstelt en de tijd bijhouden overlaat aan de dames, zul je veel genaaid worden maar daarvoor kwam we ook in de clubs toch ?

  17. #15
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Zondag was ik in VM met Isabel op de kamer en heb er ruim de tijd genomen. Ik wilde in ieder geval een sessie van meer dan 30 minuten. Ik dacht dan ook dat de sessie bijna een uur had geduurd, maar bij de Theke bleek dat deze 'maar' 40 minuten had geduurd. Ik heb uit eigen beweging het uurtarief betaald (€ 75) en zo ontstond een win-win-situatie: Isabel reageerde blij, alsof zij een fooi had gekregen, en ik betaalde wat ik toch al bereid was geweest om te betalen. Het leverde mij een goede after sales op.

    Groeten,

  18. Onderstaande leden hebben Red Devil bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (16 mei 2012)

  19. #16
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario_A Bekijk bericht
    Er zijn genoeg beren die 150 euro mee nemen naar een club, voor daar 2 nummertjes te maken en de rest van de tijd spenderen met bier drinken en eten. Is toch niks mis mee, dat zie ik niet als een fout. We zijn niet allemaal zo vermogens als ILTG.
    Is uiteraard niets mis mee om met 150 euro 2 nummertjes te maken, bier te drinken en te eten. Heel gezellig trouwens, ik doe het soms ook .
    Wil alleen maar zeggen dat je als ijsbeer ofwel een half uur ofwel een uur blijft/betaalt.
    Als je na 40/45 minuten de kamer verlaat en dan minder wil betalen dan een uur, vraag je gewoon om moeilijkheden. Je kan het dus beter vermijden.

  20. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 (16 mei 2012)

  21. #17
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Leuk dat er zoveel mensen reageren op deze poll.

    Ik neem voortaan ook maar een stopwatch mee om dit soort onzin te voorkomen.
    Aan de poll te zien is het blijkbaar logisch dat vanaf de eerste minuut de volgende 30 worden afgeschreven.
    Dat weet ik dan ook weeral.

    Ik heb tot hiertoe ( in de 1,5j dat ik naar de fkk's ga) altijd naar ratio betaald, en daar hebben tot hiertoe nog maar 2 dames over geklaagd, waaronder Andrea.

    Ik treed trouwens Mario bij, niet iedereen is vermogend. Meer dan 2 nummertjes doe ik zelden en heb dan ook bijna nooit meer dan 150 euro bij.

    Nog een verhaal:
    1 keer heb ik meegemaakt (in Freude39) dat een dame verlangde dat ik 50 euro betaalde omdat ik 5 minuten bij haar in de zetel was komen zitten. Want ze verwachtte een kamergang en ik had daar gezien de matige klik geen zin in. De thekefrau gaf haar gelijk, die zei "vanaf je gaat zitten ben je een kamergang verplicht". Heb toen gelijk een poll gedaan onder enkele aanwezige beren die vonden dat dat niet kon. Toen terug naar de theke gegaan en gezegd dat ik weiger te betalen. En plots was ze terug sympathiek en zei ze: Entschuldigung, Sie sind richtig."
    De theke kiest akltijd de kant vande dame, is vaak een oude dvp en moet elke dag met die vrouwen werken, als je inje recht denkt te staan, gewoon weigeren en de chef laten komen.

    Verhaaltje van mij dan maar weer:

    In aca had ik een zeer goede date met een schitterende roemeense..na 30 minuten zei ze kom ik wil met je praten..oke kom dan gaan we even douchen en wat drinken, nee hier op de kamer zei ze, je hoeft me niet te betalen..uiteindelijk 3 uur gebleven en er viel niet ene stilte, geen sex maar alleen een lang gesprek op prive niveau..er was een geweldig goede klik..een afspraak volgde om haar op te halen de volgende dag. Naar mijn inschatting allemaal geen spel maar wist ik veel, bij het afrekenen gaf ik haar 75 euro veel meer dan de 40 voor het half uur.
    Nee ze wilde 3 uur betaald hebben, theke gaf haar gelijk ik weigerde te betalen principe kwestie haal de chef maar zei ik en daar kwam de eigenaar en gaf mij gelijk en kafferde mw keihard uit, had met haar te doen, een zeer leuke meisje eigenlijk. Later volledig bijgelegd en de klik was nog steeds zeer goed. Maar moraal met dames uit deze rare wereld weet je het nooit en wat de theke zegt..daar moet je niet blind op varen.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 16 mei 2012 om 14:58

  22. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Dit is een topic voor de budgetneukers: hëél veel voor héél weing.
    Met stopwatch in de hand naar de kamer, verschrikkelijk. Ik zou als dame meteen rechtsomkeer maken, dan maar geen geld van zo'n mierenneuker.
    Je kan aangeven voordat je begint op de kamer dat je een half uur of een uur blijft en mocht het dan 31-35 min. duren dan zal de betreffende dame er echt geen probleem van maken. Je kunt er zelf ook voor zorgen dat er geen discussie komt met een dame door op tijd te spuiten. Ga je voor een half uurtje dan weet je dat je voort moet maken.
    Maar er zijn altijd beren die het onderste uit de kan willen en de schuld in deze nooit bij zichzelf zoeken.......

  23. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 mei 2012)

  24. #19
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Hoezo budget neukers? De meeste dames doen voor 70% alleen maar halve uurtjes klanten, dus de kans dat er zo'n discussie ontstaat is wel aanwezig. En dames zullen geen budget neukers weigeren, ze leven ervan.Pannenkoeken hebben dit probleem niet, maar die zijn er niet in grote getallen. Ik geef ook aan dat 40 min. de grens is om er nog uit te komen met een half uur tarief. Het heeft ook niks met het onderste uit de kan te halen te maken.

    Daarnaast zou ik ook wel willen weten wanneer jullie denken dat die tijd ingaat. Ik kan me herinneren dat in PSR de theeke zei dat de tijd in gaat zodra je zoent met de dame op de bank. Vind ik niet correct, maar men geeft dat wel daar aan.

    Ik ga uit dat de tijd ingaat zodra ik op de kamer ben. En stopt wanneer we vertrekken. De theeke in GT kiest bijna altijd voor de klant en niet voor de dame.

  25. Onderstaande leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (16 mei 2012)

  26. #20
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Dit is een topic voor de budgetneukers: hëél veel voor héél weing.
    Met stopwatch in de hand naar de kamer, verschrikkelijk. Ik zou als dame meteen rechtsomkeer maken, dan maar geen geld van zo'n mierenneuker.
    Je kan aangeven voordat je begint op de kamer dat je een half uur of een uur blijft en mocht het dan 31-35 min. duren dan zal de betreffende dame er echt geen probleem van maken. Je kunt er zelf ook voor zorgen dat er geen discussie komt met een dame door op tijd te spuiten. Ga je voor een half uurtje dan weet je dat je voort moet maken.
    Maar er zijn altijd beren die het onderste uit de kan willen en de schuld in deze nooit bij zichzelf zoeken.......
    Je verwood een elitair standpunt en dat kun je alleen omdat een paar honderd euro kleingeld voor jou zijn, of omdat je niet vaak gaat, dat geld niet voor iedereen. Verder lees je niet echt goed er zijn veel truckjes van dames om er tijd bij te sprokkelen. Je leeft in een roze wereld jij.

    Dat je via een stopwatch de tijd bijhoudt is net perfekt, de dames waarderen het en er is nooit een diskussie, je klokt als de kamer opengaat en als je eraf komt en als ik 31 minuten kamer en ze wil een uur dan betaal ik die, formeel heeft ze dan gelijk maar is nog nooit voorgekomen..

    Ben ermee begonnen na een paar akkefietjes die je club bezoek vaak 50% tot 100% duurder maken, daarvoor deed ik het niet.


    Gelukig zijn er kerels zoals jou jack, niet kijkend op een zaadcel of een honderdje meer of minder.
    De tijd en het afrekenen dat zijn banale perversiteiten voor een heer van stand, die je allemaal in de eerlijke hand van die arme dames laat.

  27. #21
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario_A Bekijk bericht
    Hoezo budget neukers? De meeste dames doen voor 70% alleen maar halve uurtjes klanten, dus de kans dat er zo'n discussie ontstaat is wel aanwezig. En dames zullen geen budget neukers weigeren, ze leven ervan.Pannenkoeken hebben dit probleem niet, maar die zijn er niet in grote getallen. Ik geef ook aan dat 40 min. de grens is om er nog uit te komen met een half uur tarief. Het heeft ook niks met het onderste uit de kan te halen te maken.

    Daarnaast zou ik ook wel willen weten wanneer jullie denken dat die tijd ingaat. Ik kan me herinneren dat in PSR de theeke zei dat de tijd in gaat zodra je zoent met de dame op de bank. Vind ik niet correct, maar men geeft dat wel daar aan.

    Ik ga uit dat de tijd ingaat zodra ik op de kamer ben. En stopt wanneer we vertrekken. De theeke in GT kiest bijna altijd voor de klant en niet voor de dame.
    Thekes zeggen zoveel, is vaak onzin.
    Bovendien maak je een deal met een dame en niet me de theke
    De tijd gaat in op het moment dat je de kamer opgaat, is er geen kamer dan op het moment dat er doorgaande sexuele handelingen zijn.
    Speelt bijvoorbeeld in Babylon waar veel aktie buiten kamers plaatsvind.

  28. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ Mario_A

    Ik bedoelde ermee te zeggen dat de budgetneukers vaak problemen hebben met afrekenen.
    40 min. is echt over de grens Mario. Stel dat ze 6 klanten heeft op een dag, dat kost haar dus één uur!!

    De tijd gaat in als je op de kamer bent en niet eerder daar heb je helemaal gelijk in.
    Rare gang van zaken in PSR of ze bedoelde misschien als je innig aan het zoenen bent dat je dan eigenlijk ook verplicht bent om naar de kamer te gaan met betreffende dame al is dit heel wat anders dan dat de tijd in gaat.

    Volgende enquete: wanneer ben je verplicht om naar de kamer te gaan met een dame m.a.w. wanneer houdt het presalen op?

  29. #23
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    @ Mario_A

    Ik bedoelde ermee te zeggen dat de budgetneukers vaak problemen hebben met afrekenen.
    40 min. is echt over de grens Mario. Stel dat ze 6 klanten heeft op een dag, dat kost haar dus één uur!!

    De tijd gaat in als je op de kamer bent en niet eerder daar heb je helemaal gelijk in.
    Rare gang van zaken in PSR of ze bedoelde misschien als je innig aan het zoenen bent dat je dan eigenlijk ook verplicht bent om naar de kamer te gaan met betreffende dame al is dit heel wat anders dan dat de tijd in gaat.

    Volgende enquete: wanneer ben je verplicht om naar de kamer te gaan met een dame m.a.w. wanneer houdt het presalen op?
    Er zijn geen vaste regels in een club het blijft een deal tussen vrouw en klant.
    Als klant ben je bij voorspel nergens toe verplicht formeel, moreel is ander verhaal en ieder voor zich moet dat uitmaken.
    Ik zal voordat ik op een kamer ben nooit een cent betalen voor kussen en als voorspel te duiden handelingen nergens.

  30. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ Bad Pritt

    Ik heb helemaal geen honderden euro's te besteden en ik ga gemiddeld 2 à 3 keer per maand.
    Ik verschil van mening met je omtrent hoe de tijd bijhouden en het toont weinig respect tov de dame in mijn ogen om met een stopwatch in de hand naar de kamer te gaan.
    Jij voelt je goed met je stopwatch en dat is belangrijk voor jou. Ik heb er geen last van en ik kan het zonder stopwatch ook eens worden met dames al meer dan 9 jaar....

  31. #25
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Last Online
    14 september 2017 @ 19:52
    Berichten
    242
    Discussies
    22
    Thanks
    16
    Thanked
    95 in 30 posts

    Standaard

    bij een dame die je al kent zal het allemaal geen probleem geven
    daarintegen heb ik ook wel meegemaakt dat er door de dames moeilijk gedaan werd en het voorspel er ook bij getrokken werd
    en je ipv een half uur in eens een uur moest betalen
    dan is de lol er gouw van af
    maar neem je klokje mee en houd het zelf ook een beetje in de gaten
    als je dan langer bent geweest ( 40 min) geef dan ook wat extra's
    vroeger gaf ik altijd een fooitje
    nu met de prijsverhoging in de clubs zal dat minder zijn ( het moet uit de lengte of e breedte)

  32. Onderstaande leden hebben 2bat4you bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 mei 2012)

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.