Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 333
  1. #1
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard Verliefd op een Dame Van Plezier ?

    ik stond vrijdagmiddag ook weer om 12.30 voor de deur maar bleek dat t goede vrijdag was en moest dus nog een half uurtje wachten. Geen probleem want ik was niet de enige ijsbeer die wachtte.
    Binnengekomen eerst maar eens een koppie koffie genomen maar snel overgegaan op de Salito's
    Sissy en S. waren er ook weer en Sissy stapte ook gelijk op mij af, maar ik zei dat t nog een bietje te vroeg was.
    Daarna kwam ik aan de praat met S. en na een halfuurtje babbelen belandde ik toch weer met S. in een huisje. En daar hebben we een paar uurtjes vertoefd...... Denk dat ik een typische beginnersfout bega om te lang met een dame in een huisje te vertoeven, maar ja die ogen he Zelfs mobielenr's uitgewisseld (weet niet of dat normaal is).
    Bovendien wilde S. me niet alles in rekening brengen, maar dat wilde ik zelf niet.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Wat is dat toch

    Zelfs mobielenr's uitgewisseld (weet niet of dat normaal is).
    Bovendien wilde S. me niet alles in rekening brengen, maar dat wilde ik zelf niet.
    Is dit niet een mooie (overigens niet nieuwe) truuk om vaste klanten te werven? Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt met andere DVP's. Nummers uitwisselen, willen afspreken buiten de club etc. ??
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 maart 2008 om 02:34 Reden: quote

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Mogelijke redenen "free ride"

    Er zijn vele varianten mogelijk:
    1. het is een manier van klantenbinding en je ziet langzaam de rekening oplopen (lange kamerbezoeken, hotels, restaurants, kadootjes, etc) tot dat ze op het kostennivo van een echte vriendin zit!
    2. de dame is zeer onzeker en is, na al die enge schoenenverkopers, blij een keer een aardige kerel aan te treffen en gaat liever 3 uur met jou op de kamer voor de helft van het geld dan 4 keer met een enge kerel
    3. de dame heeft een nul-marge contract met de schoenenverkoper (jawel, dit komt gewoon voor) en voor haar maakt het dan niet uit of en hoeveel geld ze vangt
    4. de dame ziet in jou, aardige, lieve Hollander/Belg/etc, de manier om snel uit dit wereldje te komen, en de "free ride" is in dat opzicht een goede investering voor haar (dit komt ook voor in het normale leven, dit noemen we golddiggers)
    5. de dame is echt verliefd (ook weer: niet zo heel gek na al die enge schoenverkopers, jij springt er dan al gauw positief bovenuit) en ziet in jou de mogelijkheid om dit o zo leuke werk binnenkort niet meer te hoeven doen

    En er zijn vastnog meer mogelijkheden denkbaar.

    Ad 1: er is ergens een thread over wat een ijsbeer per jaar uitgeeft aan DVPs. Als je dit afzet tegen het hebben van een vaste vriendin/vrouw is 1 ding duidelijk: elke week naar een club is een stuk goedkoper, en dan heb je nog afwisselende sex met de mooiste dames die je kan voorstellen ook!

    En ja Willem2, ik blijf maar strooien met die stokpaard-eitjes, nu maar kijken of iemand er in wil bijten, ze zijn best lekker namelijk! :D

  4. #4
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    denk dat jullie allebei gelijk hebben en denk dat t een manier is om klanten te werven.

  5. #5
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Er zijn vele varianten mogelijk:
    1. het is een manier van klantenbinding en je ziet langzaam de rekening oplopen (lange kamerbezoeken, hotels, restaurants, kadootjes, etc) tot dat ze op het kostennivo van een echte vriendin zit!
    2. de dame is zeer onzeker en is, na al die enge schoenenverkopers, blij een keer een aardige kerel aan te treffen en gaat liever 3 uur met jou op de kamer voor de helft van het geld dan 4 keer met een enge kerel
    3. de dame heeft een nul-marge contract met de schoenenverkoper (jawel, dit komt gewoon voor) en voor haar maakt het dan niet uit of en hoeveel geld ze vangt
    4. de dame ziet in jou, aardige, lieve Hollander/Belg/etc, de manier om snel uit dit wereldje te komen, en de "free ride" is in dat opzicht een goede investering voor haar (dit komt ook voor in het normale leven, dit noemen we golddiggers)
    5. de dame is echt verliefd (ook weer: niet zo heel gek na al die enge schoenverkopers, jij springt er dan al gauw positief bovenuit) en ziet in jou de mogelijkheid om dit o zo leuke werk binnenkort niet meer te hoeven doen

    En er zijn vastnog meer mogelijkheden denkbaar.

    Ad 1: er is ergens een thread over wat een ijsbeer per jaar uitgeeft aan DVPs. Als je dit afzet tegen het hebben van een vaste vriendin/vrouw is 1 ding duidelijk: elke week naar een club is een stuk goedkoper, en dan heb je nog afwisselende sex met de mooiste dames die je kan voorstellen ook!

    :D
    Het enige is dat je zelf even in de gaten moet houden dat je niet voor gaas gaat. Als je denkt 'een overwinning' te hebben gehaald op een leuke dame waarbij je tot overmaat van ramp ook nog verliefd wordt.....Dan ben je dus de sigaar....:angryfire

    Ook wat gevalletjes bekend...

  6. #6
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:25
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoepveter Bekijk bericht
    Het enige is dat je zelf even in de gaten moet houden dat je niet voor gaas gaat. Als je denkt 'een overwinning' te hebben gehaald op een leuke dame waarbij je tot overmaat van ramp ook nog verliefd wordt.....Dan ben je dus de sigaar....:angryfire
    Het blijft altijd oppassen. Ben zelf een tijdje dwangmatig naar een club geweest. Was een beetje verliefd geworden op een dame. Was er ook vatbaar voor in die tijd - moelijke periodes etc. Heb het een plaats kunnen geven.
    Als ik naar die club ga hoop ik wel dat de dame in kwestie er is. Dan is het Gotcha! als ik haar tref. Ik beschouw het als vriendschap. Het is mij vaker opgevallen dat dames een voorkeur hebben voor een bepaald iemand. Vaak kunnen ze met deze persoon relax babbelen zonder dat deze manspersoon aan haar borsten zit. Het is denk ik een voorrecht om dat te delen met een dame. Dat is mijn persoonlijk viewpoint hierop dan.

    Vanavond naar GT denk ik!

  7. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    ty Nikxxx.

    Ik zal jullie advies proberen niet in de wind slaan, en zal toch wat meer op mijn hoede zijn. Maar ja blijft moeilijk als je een dame leuk vindt.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    379 in 79 posts

    Cool vroeg of laat komt het op je weg...en dan.??..geniet ervan!!

    Vroeg of laat mag je zoiets moois met een dame treffen.
    Het kan op zich iets heel moois zijn en zolang het dat is, is mijn devies..geniet ervan, maar wel met je ogen open in dit geval.
    Probeer erbij te blijven, anders gaat een keer het mooie eraf en kom je tot de ontdekking dat het dát is wat je niet wilde geloven.... Je hebt het al vaker horen zeggen ..je hebt het al vaker gelezen op dit forum of elders..... Maar dat wilde je nooit voor waarheid aannemen... dat zal jou toch niet treffen??!!Nee, dit is echt, zo echt hebben anderen dat nog niet meegemaakt...dat meisje zal toch niet eeuwig in de club blijven werken en als ze er dan met en middels jou uit zou kunnen stappen, dat is toch mooi voor jou...en voor haar???

    Na verloop van tijd en na de nodige ervaringen ook zelf opgedaan te hebben, kom je dan toch langzaam zo ver dat je de realiteit meer en meer onder ogen gaat zien... en die waarheid is hard, kei en keihard... De dames in de clubs zijn er, ZONDER UITZONDERING , zijn er in eerste instantie voor het geld, jawel óók voor jouw geld...Je hebt samen plezier, soms héél veel plezier, maar uiteindelijk gaat zij er met jouw geld vandoor.. klinkt hard, maar het is niet anders...als dan jou geld in haar handen mag blijven mag jij en je dame nog van geluk spreken...vaak verdijnt een groot deel in de zakken van figuren die elders ook wel schoenverkopers genoemd worden, maar die gewoon pooiers zijn en dames, ook jouw dame in hun macht hebben...
    Het slot is dat jouw geld grotendeels in hun zakken verdwijnt, waar het dan weer niet lang in blijft zitten , zie de auto's waarin ze rijden maar als overtuigend bewijs...

    Ook de dame die jou zo leuk vindt en die jij zo leuk vindt, ook jouw dame is er gewoon voor het geld. Dat ze hele fijne( voor jullie beide) omstandigheden wil scheppen is op zich niks mis mee, en is gewoon een deel van de illusie waarin je verzeild geraakt bent...
    Dat is in feite waarin je terecht gekomen bent, één grote illusie. en als de dames en de clubs jou een fijne illusie kunnen geven, dan is dat heel mooi.
    Speelt ze toneel, faket ze een beetje, helemaal niet erg, als jij ervan geniet en je dat speciale en mooie gevoel bij haar krijgt is het doel bereikt. Jij krijgt waar je voor komt en de dame ook, het geld, en als het mooi is nog een mooie (sex) ervaring erbij...
    Is dit alles een rede om dan maar te stoppen met clubbezoek..zeer zeker niet....maar blijf wel met beide ijsbeerbeentjes op de grond staan, geniet met mate maar blijf de realiteit onder ogen zien.
    Jij bent niet de enige, vroeg of laat treft ieder ijsbeertje dit fijne lot, dat een dame je super vindt, dat je verliefd wordt en méér wil...
    Ieder ijsbeertje komt aan de beurt... en had je gedacht dat het bij ''een keer zou blijven.... echt niet.
    Ik ken gevallen waarin het tot herhalingen komt, wel met telkens andere dames dan... en ik kan erover meepraten , want ook mij persoonlijk is het enkele malen overkomen...

    Het heeft geweldige kanten , geniet daar gerust van, maar blijf op je hoede...wat dat betreft is het net als in de echte wereld...

    Geniet maar blijf erbij en val niet in slaap.....anders ontwaak je mogelijk uit een nachtmerrie, en dat is toch niet waarvoor je clubs bezoekt..toch...??


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Ausrufezeichen optimisme --> negativisme

    Meestal ga ik heel optimistisch door het leven. Maar een mens is maar een mens. Af en toe moet je de realiteit even voor ogen durven zien.

    Is een relatie met een DVP niet een bijna-garantie op problemen? Toch zeker uit een club. Op enkele Nederlandse dames en allicht enkele Duitse dames na geldt alvast de regel: Er staat toch nergens een grote reclameplakaat met YY, GT, VV... in Hongarije, Bulgarije, Rusland, Polen....

    Dus... hoe komen die meisjes aan die adresjes. Ha ja, ze botsten tegen een hele lieve (of net niet) schoenenverkoper. Ha leuk, in West-Europa snel veel centjes verdienen .

    Sta er even bij stil dat deze dames vaak een grellige, verschrikkelijke periode achter de rug hebben (en vele zelfs nog niet achter de rug). Dat gaat allemaal schuil achter die lieve smile.

    Erg verwonderlijk is het dan niet dat als ze in zo'n club een 'best' aardige man ontmoeten, waar het nog een beetje mee klikt, dat ze die dan een beetje zouden kunnen bekijken als een 'houvast'. Maar de druk blijft, geld moet binnenstromen en als je een 'vaste' bron van inkomsten kan verwerven moet je tussen de miserie door je al wat minder zorgen maken over het 'vangen' van beertjes (lees: geld).

    En dan hoor ik graag zeggen in clubs: ja maar die meid hè, ja die, die heeft geen pooier hoor. In uitzonderlijke gevallen komt dat zeker voor. Maar wie geeft jou de garantie dat dat niet zo is? De dame!?? Wees nu even wel, als er ergens 'verhaaltjes' verteld worden (alles behalve de waarheid) is het toch wel door de dames in deze branche. Of geloofde jij altijd al haar verhaaltjes: jij bent de beste, de mooiste, de knapste, de liefste..... .

    Soms zijn de pooiers min of meer duidelijk aanwezig, in andere gevallen zal het heel wat verdokener zijn. En het hoeft nog geen letterlijke pooier te zijn, maar misschien is het vriendje in het thuisland wel gewoon maar een gangster. Een gangster in het Oostblok staat gelijk met schieten als ik zin heb hè. Oeps en jij hebt je daaraan gebonden, je gaf al je private gegevens (gsm, telefoon, adres, streek...) Shit, slik..... Ben ik nog veilig??

    Vergeet ook niet dat deze dames al heel wat watertjes doorzwommen hebben en er misschien niet voor terugdeinzen om jou in je blootje te zetten (nee, niet naakt maar zonder geld), voor je het goed beseft.

    Ik zou nog even kunnen doorgaan maar ga het kort houden, deze keer. Bezint eer ge begint! Mijn stelregel is dan ook om géén relatie te beginnen met een DVP-dame. Lijkt me het verstandigste. Een normale relatie is al zo moeilijk. En dan is er nog de taalbarrière. Ruzies gaan niet sneller over als ieder een ander moedertaaltje brabbelt .

    Hier is het een kwestie van geen risico nemen.



    Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat het eens zo leuk is als een dame jou uitkiest, om het zo maar even te zeggen. Daar moet je in meegaan. Het spelletje meespelen. Er van genieten, erg van genieten. Maar steeds de slimste blijven. Van het moment af dat je een beetje gewrongen zit om nog eens met een ander meisje ook op kamer te gaan, van het moment dat je bij nader inzien toch net iets meer in die club zit dan je eigenlijk wel wou, en dus meer geld uitgeeft, ben je al te ver in de verkeerde richting. Tenzij jij vindt dat zij bepaalt wat er gaat gebeuren natuurlijk.

    Ik zou hier nog een heel concreet voorbeeld kunnen aan toevoegen, want ja, iedereen komt wel eens aan de beurt. Maar ik doe het niet. Omdat het voor haar en mij (privé-)gevoelig ligt. Bovendien lekte al eens iets van me uit: ik kwam bij mijn favorietje en die vroeg wat en waarom ik hier schreef. Dus dit leert me dat je veel kan schrijven hier maar net niet alles. Heel jammer want het is nochtans een illuster voorbeeld.

    Tja, de optimist, maar soms ook realist .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Goed om te lezen

    ....ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met deze ervaring...en dat sterkt me om maar weer eens naar een andere club te gaan. En deze club maar voorlopig even over te slaan. Even m'n gezicht ergens anders laten zien is niet verkeerd. Voor mezelf en ook gelijk een duidelijk signaal voor de bewuste dvp.

    Als er nog meer beren zijn met dergelijke ervaringen, laat graag weten!

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ...
    Ik zou nog even kunnen doorgaan maar ga het kort houden, deze keer. Bezint eer ge begint! Mijn stelregel is dan ook om géén relatie te beginnen met een DVP-dame. Lijkt me het verstandigste. Een normale relatie is al zo moeilijk. En dan is er nog de taalbarrière. Ruzies gaan niet sneller over als ieder een ander moedertaaltje brabbelt .

    Hier is het een kwestie van geen risico nemen.
    ...
    Prima posting! Wel een kleine nuance van mijn kant. Het is niet onmogelijk om een relatie met een DVP te beginnen en in stand te houden, echter om alle genoemde redenen ook moeilijker dan 'in real life'. Maar ik zou zelf een relatie niet uit de weg gaan omdat ze DVP is. Wel met beide benen op de grond blijven staan!

    Nog een aanvulling: het hele clubgebeuren is een illusie. Zolang je daarin meegaat en van geniet is het prima, maar ook gemakkelijk om verliefd te worden. Echter, het is en blijft een illusie! En daar kom je achter als je echt een relatie met zo'n dame hebt. Dan kom je, naast de voordelen, ook de nadelen tegen van een 'gewone' relatie.

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 14:07
    Berichten
    41.801
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.558 in 8.581 posts

    Standaard

    Deze discussie komt uit Geile Tijden maar lijkt een universeel probleem te zijn. In ieder geval hebben veel IJsberen er last van .
    Denk aan één van de meest gelezen verhalen van CUUP

    Verliefde IJsberen succes met schrijven :D ( Het elkaar steunen, raad geven en bijstaan in verliefde perioden ervoor en erna ......)

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:07
    Berichten
    2.876
    Discussies
    83
    Thanks
    2.094
    Thanked
    3.193 in 955 posts

    Standaard

    Gevoelens kun je niet sturen en dat maakt het zo moeilijk. En inderdaad. De dames zitten er niet omdat ze het zo leuk vinden. Of ze moeten (schoenenverkoper) of hebben financieel geen andere uitweg. Dit kan allerlei redenen hebben; schulden, leefpatroon, verantwoordelijkheid voor andere, etc, etc, etc. Niet ieder situatie is dezelfde en derhalve heb je relaties en relaties. Ja, er zijn best wel voorbeelden waar het allemaal helemaal goed is gegaan en waar uiteindelijk sprake was van een happy end. Ik denk echter dat dit nooit over een geplaveide weg is gegaan. Maar......als je echt van iemand houdt dan moet dit ook onvoorwaardelijk zijn en mag haar voorgeschiedenis nooit een belemmering zijn.

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dank voor de heldere en gedetailleerde uitwerking seksenfun. Bijna iedereen die al wat langer in dit clubwereldje meedraait weet dat dit vroeg of laat een keer kan gebeuren en de gevolgen soms vrij ernstig kunnen zijn (zie het CUUP verhaal als ultiem/extreem voorbeeld/dieptepunt/hoogtepunt?).

    Belangrijkste les is NOOIT prive gegevens geven aan een dame zodat te achterhalen is waar je woont. Zij kan het goed bedoelen, maar die schoenenvekroper kijkt eens in haar tasje of GSM en bingo! Als je al frequent contact wilt, neem dan een niet te traceren pre-paid GSM en gebruik dat nummer. Als je al een keer afspreekt buiten de club, neem een hotel en neem haar NIET mee naar huis.

    Pas als je (na een aantal maanden) zeker weet dat er geen vuiltje aan de lucht is, kun je uiteraard wat relaxter zijn, maar blij wakker en helder nadenken. Het is toch een ander wereldje dan de meeste van ons gewend zijn, en de illusie in de club is mooi, maar de dark side is er zeker ook.


    Zo, nu snaveltjes toe en weltrusten!

  15. #15
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    26 april 2024 @ 11:26
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard niet verliefd worden is beter................

    Ik kan het verhaal van Gustomass en van Seksenfun alleen maar onderschrijven.................Geniet ervan en blijf jezelf, maar laat je vooral niet ondersneeuwen.

    Zelf ook twee keer meegemaakt dat het beter klikte dan alleen maar leuk babbelen, sex en natafelen.....................
    Achteraf ben ik weer een ervaring rijker.

    En zoals altijd is achteraf natuurlijk makkelijker praten dan op het moment dat het jou overkomt.
    Dan wil je geen advies van mede ijsberen, ja je wilt het wel, maar het dringt niet tot je door...........

    Het devies van Seksenfun herhaal ik derhalve dan nog maar eens :

    WORD NIET VERLIEFD OP EEN HOER, STERKER NOG, BEGIN ER NOOIT EEN RELATIE MEE !!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  16. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:06
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    In verschillende berichten lees ik dat de 'verliefdheid je overkomt'.
    Mijn mening is dat verliefdheid je pas overkomt indien je er voor open staat. Mensen die zoekend zijn en genieten van de gekregen aandacht en deze momenten ook graag wensen vast te houden, lopen mijn inziens meer kans dan anderen om ´verliefd´ te worden.

    Gevoelens worden niet sterker indien je ze zelf geen voeding geeft (door fantaseren, intieme momenten koesteren).

    Zelf WIL ik GEEN relatie met een DVP. Die WIL bepaalt volgens mij grotendeels dat de deur niet voldoende open staat voor verliefdheid en mogelijk dat ik daardoor er wat minder last van heb....

  17. #17
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wil er zelf nog iets aan toevoegen :-)
    Vertel haar ook meteen dat het een spelletje is...
    Het begint met een cadeautje, dan nummertje uitwisselen, dan een etentje, dan een weekendje, en voor je het weet zit je met je neusje diep in de stront :-)
    Ik kan er nu wel terug mee lachen, maar maar leuk is het allemaal niet..
    Hou altijd goed in gedachten dat die dames niks te verliezen hebben, en uit een heel ander miljeu komen dan wat jij gewend bent.
    Hou er ook rekening mee dat eens ze je nummer/adres hebben. je dit ook nooit meer kan veranderen, met heel je gezinnetje verhuizen zit er voor de meeste niet in.
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln natuurlijk wel

    Leuk topic, verliefdheid.
    Kan verliefdheid je niet overkomen? Tuurlijk kan dat wel, en hoe harder je roept dat het je nooit zal overkomen, des te erger je het kan te pakken hebben.
    Picasso1, we spreken over verliefdheid. Een relatie met een Meid is nog iets heel anders
    Maar ik geloof nooit dat je verliefdheid kan verdringen, en als ik verliefd ben, laat ik het gewoon op me afkomen, en geniet van ieder moment.
    Genieten, genieten en nog eens genieten, en natuurlijk hoop je op meer, maar daar probeer ik mijn verstand de bovenhand te laten halen. Geen makkelijke opdracht voor een verliefde gek als ik, maar het lukt me tot nog toe aardig :D

    Wil dat zeggen dat ik, net bij het verschijnen van dit topic verliefd ben? Ja zeker, dat ben ik, en ik heb me de afgelopen 2 jaar nog niet zo super gevoeld als nu.
    Ik vind het zalig, de Meid weet het. En ze profiteert er niet van, we praten er uren over, en ze laat me er op die manier nog veel meer van genieten, geen loze beloftes, geen afzuiperij of afperserij, gewoon proberen als twee volwassen mensen ermee om te gaan.
    En dan hangt het ervan af hoe die gevoelens evolueren, maar ik wil dit gevoel gewoon zo lang mogelijk vasthouden.

    En neen, ik praat niet over een verdere relatie, dat is heel andere koek.
    Maar verliefd zijn, ja hoor, waarom zou een mens die heerlijke momenten niet mogen beleven?
    Rare snuiter, die rplover, maar momenteel overgelukkig en zwaar verliefd

    :wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht

    Belangrijkste les is NOOIT prive gegevens geven aan een dame zodat te achterhalen is waar je woont. Zij kan het goed bedoelen, maar die schoenenvekroper kijkt eens in haar tasje of GSM en bingo! Als je al frequent contact wilt, neem dan een niet te traceren pre-paid GSM en gebruik dat nummer. Als je al een keer afspreekt buiten de club, neem een hotel en neem haar NIET mee naar huis.
    Ik kan dit alleen maar beamen! In eerste instantie is het toch het beste niet of bijna geen prive data aan dames te geven. Een SMS contact met een dame dat zullen wel meerdere IJsbeertjes hebben daar is denk ik niet zo veel mis mee, maar zelfs in deze is het toch ook oppassen geblazen.

    Bepaalde gevoelens voor een dame koesteren dat is nog goed voorstelbaar. Maar deze gevoelens vertalen naar verliefdheid dat lijkt me niet zo verstandig! Geniet van en koester de intieme momenten met een dame in een club, daar is niets mee mis.
    Maar realiseer je wel dat de clubwereld niet "the real life" is ... .

    Mocht je buiten de club om een contact hebben met een dame dan zal ik niet beweren dat alle dames alleen maar uit zijn op je geld. Maar vergeet 1 ding niet en dat is dat de enige reden dat de dames in een club werken is het geld dat ze verdienen, los van de vraag of ze het geld kunnen behouden J/N!

    Kortom, geniet van al het mooie wat je in een club kunt evaren, maar zie het niet als een plaats waar je moet komen om een serieuze relatie op te doen laat staan om verliefd te worden!!

    P1 zegt het denk ik wel goed dat verliefdheid je alleen maar overkomt als je er open voor staat. Kan me wel voorstellen dat het soms lastig is dat slot te vinden om de deur naar verliefdheid op slot te zetten!
    Mijn tip! Gewoon blijven zoeken naar dat slot en niet te vaak naar dezelfde dame en club gaan!

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    wow had niet verwacht dat mijn ervaring zoveel reacties losmaakt bij mijn fellow-ijsbeervrienden Helpt me in ieder geval om met beide voetjes op de grond te blijven staan. Bovendien heb ik gelukkig een prepaid mobieltje en heb verder geen prive-gegevens bekend gemaakt.
    Ben toch eerder geneigd om te denken dat verliefdheid je overkomt als je er open voorstaat inderdaad, maar echt voorkomen lijkt me moeilijk.
    Om niet meer dezelfde dame te bezoeken is een bietje veel van t goede, maar denk wel dat t beter is ietsjes te minderen.

  21. #21
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ik citeer even een stukje uit een mailtje dat ik stuurde naar een collega ijsbeer, zo ongeveer een half jaar geleden:

    "Ik hoop dat mijn superfavorietje aanwezig is. Het zal niet bij één sessie blijven dan. Niet dat ik me enige illusies maak hoor, ik ben hier heus wel zeer realistisch in en weet dat zij voor mij in het dagelijkse leven gewoon een onbereikbare vrouw is. Misschien is het dat wel waardoor ik zo tot haar aangetrokken wordt. In de club zijn zulke vrouwen voor ons toch even bereikbaar en dat is juist de illusie die hier gecreëerd wordt en ons altijd doet terugkeren."

    Ervaren ijsberen als Gustomass en Randy denken er net hetzelfde over. Je komt terecht in een droomwereld, een illusie.........

    Ik ga steeds naar dezelfde club (GT) en ga ook bijna steeds met dezelfde dame(s). Met eentje heb ik het ook wel wat moeilijk en ik was eigenlijk blij dat die er een tijdje tussenuit was. Nu ze terug is, wordt het voor mij ook weer opletten geblazen.

    Een beetje verliefd kan niet echt kwaad. Dan kan je er nog steeds met volle teugen van genieten. Als je het hard te pakken hebt, zoals Rplover, dan duurt het niet lang of je wordt toch weer eens op je hart getrapt en sta je al snel weer met beide voeten op de grond.

    Zelf heb ik al meer dan 7 jaar een relatie met een ex-DVP, al staat die momenteel wel op een iets lager pitje. Als ik het ganse verhaal zou neerschrijven, rijzen je haren ten berge denk ik. Dat gaat dan over pooiers, het prostitutieleven (met heel veel tranen....), familie in het thuisland, het financiële aspect, visumproblemen en dan tenslotte de terugkeer naar het normale leven. Momenteel help ik haar nog elke dag om het te maken in het echte leven en is voor haar het einde van een lange tunnel in zicht. Maar nu zit ik dan met een dame die haar liefde wil geven aan een ijsbeer, en dat is dan weer een gans ander verhaal...........
    Als ik in een glazen bol had kunnen kijken, was ik er nooit maar dan ook nooit aan begonnen.
    Laatst gewijzigd door ilovethaigirls; 25 maart 2008 om 14:45 Reden: toevoeging

  22. #22
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Last Online
    30 september 2010 @ 18:52
    Berichten
    92
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    ......Zelf heb ik al meer dan 7 jaar een relatie met een ex-DVP, ...................
    Als ik in een glazen bol had kunnen kijken, was ik er nooit maar dan ook nooit aan begonnen.
    Deel 1
    Proloog: email van Ijsbeer2 op 10 mei 2005:
    .....Ik vind trouwens dat jij wel erg vaak en erg lang met Beth op de kamer bent. Dat is niet goed voor jou, maar ook niet goed voor haar......
    Ik las de email en begreep heel goed wat Ijsbeer2 bedoelde. Mijn bezoekjes aan Club XXX waren aan het oplopen tot 2 a 3 keer per week. Het geld vloog mijn broekzak uit en emotioneel zat ik in de knoop. Maar waarom het niet goed was voor haar, begreep ik minder. Zij verdiende er immers goed aan. Ik moest nog veel leren.....

    ……………..Enkele dagen later zette ik mijn computer aan. Ik ging er eens goed voor zitten. Ik ging eens kijken wie op internet werd beschreven. En ja hoor, Beth werd beschreven. Dat vond ik altijd leuk om recensies te lezen van meisjes die je al kende. En zoals verwacht was de recensie goed, zeer goed zelfs. Dit keer vond ik het echter niet leuk. Ik had een klote gevoel. Dit was mijn meisje (kan het nog gekker). Ik was jaloers......, ik was verliefd………………
    ………………Ik koos een datum en zorgde er dwangmatig voor dat niets, maar dan ook niets die afspraak in Club XXX kon verhinderen. En zo ging ik keer op keer naar Club XXX……

    Deel 3; De terugkeer

    ……Ook hadden wij telefoonnummers uitgewisseld. Als iemand nu denkt dat er intensief contact volgde heeft het mis. Een beetje bang was ik dat ze mij naar de club zou lokken met allerlei sms-jes. Maar niets was minder waar. Het enige contact was dat ik melde wanneer ik langs zou komen (en dat was steeds vaker) en zij mij vertelde dat ze er dan zou zijn. Niet meer en niet minder. Pogingen van mij om contact met haar te krijgen (met een sms-je) werden nooit beantwoord………………

    Deel 4; De ommekeer

    ……….Op een middag (de start van mijn bezoekjes waren al van de eind van de middag verschoven naar het eind van de ochtend (tot laat in de avond))…………..
    ……………..Ik kreeg zo nu en dan een sms-je van Beth, maar echt contact bleef moeilijk. Zelden of nooit reageerde zij op mijn sms-jes. Alleen als zij er trek in had was er contact. Ik noemde het telefoonterreur. Ik stond natuurlijk altijd open voor contact………….
    ……………..Maar er veranderde nog meer. Beth begon voor te stellen elkaar eens te treffen buiten Club XXX. Een beetje wandelen, een beetje winkelen, een beetje drinken, een beetje eten ect. ect.. Ik voelde daar eerst niet zoveel voor. Was het gewoon een grapje? Was het gewoon om mij een goed gevoel te geven, maar verder geen serieus voorstel? Wat waren haar ware intenties? In wat voor wereld zou ik terecht komen? Zou het sprookje daardoor niet worden verbroken? Vragen waar ik het antwoord liever niet op wist…………………….
    …………..Maar toen ik een week voor de derde keer langs kwam…………
    …………….Daarvoor had ze mij op de kamer gevraagd niet meer met andere meisjes mee te gaan (feitelijk was dat voornamelijk omzet veilig stellen, begreep ik later). Dat deed ik toch al niet meer,…………………
    …………………Op weg naar een stad werd Beth gebeld. Door een klant? Later begreep ik pas dat het haar pooier was die verhaal kwam halen waarom ze de club had verlaten. Die kennis, zoals over veel zaken, kreeg ik pas later………………….
    ……………………..De verhalen op internet begonnen mij ook steeds meer tegen te staan. Ik durfde haast de computer niet meer aan te zetten, maar ik deed het steeds vaker. Het optimum van zelf kwelling was dat. Ik zat goed met mij zelf in de knoop, om nog maar te zwijgen over de financiele consequenties van mijn bezoekjes………………………

    Deel 7; CUUP gaat op vakantie

    ………………..Toen ik een goed verhaal had verzonnen waarom ze mij niet kon bezoeken (ik woonde thuis bij mijn zieke moeder die ik moest verzorgen; sorry mama) kreeg ik iets meer rust. Het viel mij niet op dat ze mijn verhaal wel erg gemakkelijk slikte. Het leek wel of het haar niets intresseerde. Ik was echter al weer bezig met het volgende probleem: betalen. Tot dan toe had ik haar telkens in de club ruim betaald voor haar diensten. Ik vroeg mij af hoe dat nu zou gaan. Kreeg ik korting?, was het gratis?, ging zij door met werken als ik langs kwam? Vragen die ik wilde bespreken bij terugkomst. Ook dit ging echter anders. Tijdens een telefoongesprek hadden wij het ineens over betalen. Nonchalant vertelde ze mij dat het haar niet intresseerde (love is not for sale). Ik moest maar kijken. Toen ik echter aangaf dat ik dan niets meer wilde betalen, was haar nonchalante houding ineens verdwenen. Verhalen over pooiers, vrouwenhandel, dwang, geweld, gevangenissen in clubs werden mij in no-time toevertrouwd. En ze was boos, dat ik zo "cheap" was. Na een uur was onze eerste echte ruzie een feit………………..

    Deel 8; Huisarrest

    ……………..Ik besefte dat mijn vriendinnetje ook niet zo eerlijk was. Ze wilde dus niet al teveel contact buiten de club. Dat verklaarde ook waarom ze zo gemakkelijk akkoord ging met mijn verhaal over mijn verzonnen thuissituatie……………………….
    ………………..Mijn eerste bezoekje leek een succes te worden, tot ik na een zeeeeeeeeeeeeeer lange kamersessie de kamer verliet. Ik betaalde haar (ja, ja), terwijl de eerst volgende klant al weer klaar stond en mijn vriendinnetje met hem stond te flikflooien. Ze wilde liever dat ik naar huis ging, maar ik wilde nog even blijven om bij te praten met ijsberen. Ze zat treurig op haar stoeltje en moest zo nu en dan naar de kamer. Ze keek dan verschrikt in mijn richting. Gespeeld? Ik weet het niet. Het was bijna grappig………………………

    Deel 9; Afscheid van Club XXX
    ………………De praktijk werd dat wij elkaar niet meer in Club XXX troffen………………
    ……………….Minder leuk was dat Beth meer problemen met haar werk kreeg. Fysiek kon zij het steeds minder bolwerken. Ik had haar meer dan eens verteld dat ik vond dat ze teveel werkte. Dat ging nu zijn tol eisen. Ze had echter geen keus. Haar afdrachten waren 50% van de inkomsten met een minimum van € 250;= per dag (of ze werkte of niet). Ook emotioneel begon haar werk haar steeds meer tegen te staan. Ze dacht tijdens haar werk steeds meer aan mij en dat maakte het steeds moeilijker………………
    ………………..Als ik niet belde, dan belde zij wel en onze telefoongesprekken gingen al ras naar het gemiddelde van een uur of meer per dag. De telefoonrekening was een probleem extra geworden……………………
    …………………Jammer genoeg veranderde haar prinsessen-gedrag niet. Ik moest haar verwennen en dat bedoel ik dan niet alleen fysiek…………….

    Deel 10; Het probleem dat SOA heet
    ........Natuurlijk bleven haar prostitutiewerkzaamheden een belangrijk aspect van onze relatie, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat de pret wel drukte was het probleem dat SOA heette. het moest er natuurlijk een keer van komen dat ik een SOA kreeg. Een relatief onschuldige druiper dat wel, maar het was wel even schrikken. Het verbaasde mij dat mijn vriendinnetje alles wist over AIDS/HIV, maar niet zoveel over SOA's. Dat ze van sperma in de mond ook een SOA kon krijgen wist ze niet. Ze wist alleen dat je het niet moest doorslikken……………….
    ……Alleen was er nog een probleem dat moest worden opgelost en dat was haar visa. Dat bleek niet zo goed geregeld te zijn als ik enkele weken daarvoor dacht. Eigenlijk was ze een beetje illigaal in Duitsland, alleen dan zonder het woordje "beetje". Het was al door mijn hoofd geschoten dat dat misschien wel de werkelijke reden was van de relatie. In haar ogen was ik vrijgezel en dus een goede huwelijkskandidaat en daarmee was een visa ook goed geregeld…………………..

    Deel 11; Het plannetje van Beth
    ......... Beth had een plannetje bedacht. Ze wist nog niet zeker of ze het ging uitvoeren, maar ze wilde het met mij overleggen. Ze dacht dat ze zich wel kon vrijkopen van haar pooier. Ze vroeg aan mij wat ik dacht dat dat ging kosten. Nu is zoiets niet mijn dagelijkse werk, dus ik had geen flauw benul. Ik had ooit wel eens iets op internet gelezen, dat bedragen van € 50.000;= werden betaald. Ik vertelde Beth dat ik dacht dat het € 50.000;= ging kosten. Oei, dat was veel, meer dan ze had gedacht. Zelf had ze aan € 45.000;= gedacht ……………..
    …………………..De sex werd steeds beter……………………..
    …………….Ik vond wel dat ze voor een volwassen vrouw een beetje labiel was. Tot ik haar echte leeftijd ontdekte...........

    Deel 15; It looks like a pink cloud

    ……………….elke minuut en elke seconde dacht ik aan Beth. Mijzelf op andere zaken, zoals iets onbelangrijks als werken, concentreren leek nauwelijks nog te lukken. Dit alles werd ook nog eens versterkt door de sex. De sex was weergaloos. Waar ik vroeger nog wel eens in een sleur belandde, hunkerde ik nu elke keer weer naar Beth. Ze had mij ooit gevangen in de wereld die sex heet en wist mij daar ook te houden. Het kon niet gek genoek en het was ook nooit teveel………………..
    ……………Ik had ondertussen nog een andere verslaving opgelopen en wel een echte sms-verslaving……………………………..

    Deel 16; Het begin van het einde?
    ………………….Toch kregen wij ook steeds vaker ruzie. Als wij samen waren was alles koek en ei, maar zodra ik thuis was, hadden wij de een na de andere discussie. In haar appartement trof ik steeds vaker vreemde dingen aan en niet alle sms-jes op haar telefoon mocht ik meer lezen……………..
    ……………….Ik kwam er achter dat ze klanten zat te paaien. Ze suggereerde bij hen zelfs dat ze verliefd was. Alleen moet ze dan per ongeluk de sms-jes niet naar mij sturen. Vervelend vond ik het als zij die klanten ging bellen en liet praten, terwijl ze met mij lag te vrijen. Hoe goed kon ik mij voorstellen hoe die mannen zich (verliefd) voelden. Zij hadden niets in de gaten. Ze hield ze op afstand door te vertellen dat haar pooier (die ondertussen was afgekocht) een slecht heerschap was en dat ze daar voor moesten oppassen. Kamersessies werden met die klanten gerekt om niet te hard te werken. Soms belde ze stiekem mij om haar gal te spuwen. Om geen achterdocht te wekken stuurde ze na z'on lange sessie die klanten direct naar huis omdat ze anders niet kon werken, vanwege de liefde die ze zou voelen voor die mannen……………….
    …………..De ruzies begonnen echt uit de hand te lopen………………
    …………….Op een zaterdagochtend belde ik haar vroeg. Eigenlijk te vroeg, want ze was tot laat wezen stappen. Tot mijn verbazing was ze erg monter toen ze de telefoon (snel) opnam. Ik had verwacht haar wakker te moeten bellen. Ze was uitermate lief. Het gesprek vorderde prettig en eindelijk hadden wij die week eens geen ruzie aan de telefoon. Toen hoorde ik een man kuchen en ging de telefoon uit.....................

    Deel 20; CUUP als jojo
    ...................... Zoals gezegd, voelde ik mij de eerste dagen na de breuk goed. Beth probeerde nog wel het contact en de relatie te herstellen, maar ik hield de boot af. Het irriteerde mij dat ze niet echt spijt had (of toonde) van haar vreemd gaan. "Girls like me do that some times." Ik moest het er maar mee doen…………..

    Deel 22; Het nageslacht

    ……………..Een lang en prettig gesprek gehad. Ik begreep er niets meer van. Dus belde ik haar de volgende dag weer. En weer was ze attend en aardig. Toen kwam de boodschap ineens als een duveltje uit een doosje: ik ben zwanger…………………..

    Deel 25; CUUP stoot zich weer aan dezelfde steen

    ..................En zo was ik weer op weg naar Duitsland. Waarom? Ja, waarom eigenlijk? Niet omdat ik dacht dat mijn geliefde hunkerend op haar geliefde (mij) zat te wachten. Niet omdat ik dacht dat er nog sprake was van een serieuze relatie. Niet omdat ik dacht dat alles goed zat. Nee, om de een of andere manier kon ik haar nog niet los laten. Was het de goede herinnering van iets dat al voorbij was? Of was er meer verliefdheid over dan ik wilde toegeven. Zeker was dat de sex mij nog steeds trok……………….
    ……………Er waren nog meer zaken die mij bevreemde………………..
    ………………..Ik voelde mij beduveld, maar verder kon het mij niet intresseren. Ik ging ervan uit dat ze met andere mannen scharrelde, al dan niet voor geld……………….

    Deel 26 en 27 ; The copy-boyfriend

    ………………..De volgende dag belde Beth. Ze (=Beth) fluisterde. Ze (=???????) waren even weg. Ze (= Beth) had iets moeten doen voor haar visa, maar daarvoor had ze met mij moeten breken. "I hope you understand me." Dit was/waren (????) geen aardige mens(en). Ik kreeg te horen dat ze haar sloegen, een deur was ingetrapt, ze had geen vrijheid meer, ect. ect.. Maar wat er nu precies aan de hand was werd eigenlijk niet verteld………………………….
    ……………….Het bleek allemaal minder erg te zijn dan ik had gedacht. Feitelijk had ze (vast voor de goede redenen) een andere relatie opgestart. Mij had ze erbij gehouden. Nu zijn zulke dubbele (of zelfs drie-dubbele) relaties binnen het wereldje redelijk gebruikelijk. Ooit vertelde Beth mij dat vriendinnetjes meerdere vriendjes hadden, maar ze wist nooit wie "the original- or the copy-boyfriend" was. Zelf had ik mij vroeger dat ook wel eens afgevraagd, wat ik nu was. Die vraag kwam nu weer op……………………..

    Intermezzo; Het delen van je vriendin

    Ondanks de vele letters die ik al heb beschreven is het delen van je vriendin met andere mannen een beetje onderbelicht gebleven.
    Als klant van een FKK-club ga je onder andere voor de variatie. Je snapt de spelregels (althans dat denk je) en je weet dat de dames met meerdere mannen sex hebben. Zo is het bedoeld en zo hoort het. Maar dan wordt je ineens verliefd op een meisje. Variatie is ineens niet meer belangrijk. Je komt nog maar voor 1 ding: en dat is je meisje.
    Vaak is die liefde eenzijdig en beleden in stilte, maar daardoor niet minder heftig. Je probeert de kamersessies te rekken (je wordt alleen maar meer een prooi van de dame in kwestie) om bij haar te zijn en haar weg te houden bij andere ijsberen. Tijdens je clubbezoek houdt je haar nauwlettend in de gaten en maak je je zorgen als andere sessies te lang duren (ze zal de ware toch niet tegen het lijf zijn gelopen?). Elke keer als ze met een ander gaat is een kwelling.
    Zit je "rustig" aan de bar en weet een mede-ijsbeer je te vertellen wat een ontzettend lekker wijf je meisje toch is. Wat ze toch lekker diep en nat kan pijpen. En dat natte grotje vraagt er gewoon om, om geneukt te worden. "De volgende keer anaal, want ik woon haar compleet uit.". Ik hoor het de onbekende ijsbeer nog roepen. Het was niet mijn beste dag in Club XXX.
    Een even zo grote kwelling zijn de verhalen op internet. De ietswat gekleurde versie van de werkelijkheid, geschreven door ijsberen doet je geen goed. Je weet dat je eigenlijk beter niet kunt lezen, maar je gaat juist geforceerder zoeken.
    Nog minder leuk is als blijkt dat een vriend van je ook klant is van je meisje. Samen spelen, samen delen, krijgt dan toch wel een andere lading. Als dan ook nog eens blijkt dat Beth hem the-long-dick-guy noemt, wordt het er allemaal niet leuker op.
    Toen eenmaal duidelijk werd dat ik gevoelens kreeg voor beth en dat aanhield en ook nog eens werd beantwoord, nam mijn maat (net als andere bekenden) toch afstand van Beth. Zo werkt het dan toch ook weer in een FFK-club. Vriendschappen bestaan, ook in FKK-clubs. En dat is maar goed ook, want ik heb ze soms hard nodig gehad........

    Deel 28,29 en 30
    ……………….Natuurlijk was het de eerste dagen wennen om geen contact met Beth te hebben, maar ik had mijzelf nu zo vaak voor mijn hoofd gestoten dat het genoeg was.
    De tijd erna bleef Beth contact zoeken, voornamelijk met sms-jes. Ik reageerde daar wel op, maar ik probeerde ook afstandelijk te zijn. Natuurlijk had ik beter niet kunnen reageren, maar ja, je bent CUUP of je bent het niet……………….
    …………………Ik kwam aan bij haar appartement en ze deed de deur open. Niets geen knikkende knieeen, niets geen verliefdheid meer. Ze zag er wel goed uit in haar half naakte lichaam. “Are you horny?” was haar begroeting. Ik begon te lachen. In mijn ooghoeken zag ik op de leuning van de sofa een groot mes liggen, maar mijn gedachten werden afgeleid…………………..

    Deel 31; The End

    ………….In de eerste dagen probeerde ik nog wel contact met Beth te leggen, maar haar telefoon werd niet meer opgenomen. Soms maakte ik mij een beetje zorgen waarom er geen contact meer was, maar het was aannemelijk dat ze nood gedwongen eieren voor haar geld had gekozen………………..
    ……………Alleen de praktijk was wat moeilijker. Vijf tot zeven dagen per week werken is niet leuk. Als niet genoeg geld binnen bracht werd ze geslagen. Was ze een dag vrij dan kon ze worden gebruikt door haar lieftallige echtgenoot en zijn vrienden. Uiteraard zonder condoom en alles toelatend wat de heerschappen wensten. Ook werd ze gestuurd/gebruikt voor feestjes. Alleen was zij geen gast, maar een gebruiksmiddel of genotsmiddel. Ze ging eraan onderdoor……………………
    …………………….We stopten met lopen. Beth keek om en wij zagen net het verkeer weer op gang komen nadat het stoplicht op groen sprong. Het drong langzaam tot mij door dat ze net had gezegd dat ze toch niet terug ging naar haar familie. Maar wat was ze dan van plan? Ze zou toch vluchten? En wat zei ze nu precies over HIV? Ik kreeg echter niet de tijd om dat te vragen. Ze gaf mij een kus en haar tranen stroomden over haar wangen en ze zei nog eenmaal: “Please forgive me, I love you too much.”
    Voor ik het wist sprong ze voor een voorbij rijdende bus. Ze was op slag dood. Daar stond ik dan. Ik zag voor mijn ogen hoe mijn lieve ex-vriendinnetje waar ik zoveel van had gehouden zelfmoord had gepleegd. Ik was een van de oorzaken geweest. Daar mag ik mee leren leven.
    Wat ooit als een leuk reisje naar Duitsland was begonnen was geeindigd met de dood van het liefste meisje dat ik ooit had gekend. Als ik ooit al van iemand heb gehouden, dan was het wel van haar. En nu was het te laat…………….

    Epiloog: : email van Moderator Ijsbeer2 op 10 mei 2005:
    …… Ik vind trouwens dat je wel erg vaak en erg lang met Beth op de kamer bent. Dat is niet goed voor jou, maar ook niet voor haar. ……..
    Ik las de email wederom en begreep heel goed wat Ijsbeer2 bedoelde. Mijn bezoekjes aan Club XXX waren indertijd aan het oplopen tot zeker 2 a 3 keer per week. Het geld vloog mijn broekzak uit en emotioneel zat ik in de knoop, net als nu. Maar waarom het voor haar niet goed was, begreep ik toen, lang geleden, minder. Zij verdiende er immers goed aan. Nu begreep ik het wel. Ik had veel geleerd. Maar ten koste van wat?…………


    THE END

    Met mij gaat het weer veel beter, maar soms kan ik het niet laten toch nog te reageren op dit forum.

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CUUP Bekijk bericht

    THE END

    Met mij gaat het weer veel beter, maar soms kan ik het niet laten toch nog te reageren op dit forum.
    Voor zij die nog niet zo lang lid zijn van dit forum, het hele relaas van CUUP is hier te lezen:

    CUUP ; Mijn relatie met een FKK-dame; De Soap

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #24
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    In verschillende berichten lees ik dat de 'verliefdheid je overkomt'.
    Mijn mening is dat verliefdheid je pas overkomt indien je er voor open staat. Mensen die zoekend zijn en genieten van de gekregen aandacht en deze momenten ook graag wensen vast te houden, lopen mijn inziens meer kans dan anderen om ´verliefd´ te worden.

    Gevoelens worden niet sterker indien je ze zelf geen voeding geeft (door fantaseren, intieme momenten koesteren).

    Zelf WIL ik GEEN relatie met een DVP. Die WIL bepaalt volgens mij grotendeels dat de deur niet voldoende open staat voor verliefdheid en mogelijk dat ik daardoor er wat minder last van heb....
    Met deze stelling kan ik mij geheel verenigen.

    Ook ik heb die WIL om niet verliefd te worden en zeker om geen relatie te krijgen. Toch lukt het mij niet altijd het "zakelijk" te blijven bekijken. Schijnbaar vertoont mijn wil toch zo nu en dan scheurtjes, eerlijk waar. Maar tot op heden kom ik er altijd toch zonder al te veel (emotionele) kleerscheuren uit.

  25. #25
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    poeppoeh heb t verhaal van CUUP gelezen. Dan besef ik dat liefde toch meer kapot kan maken dan je lief is.
    kijken of ik vandaag wat standvastiger in mijn berenslippers sta in de GT.

    Btw ff voor alle duidelijkheid ik ben zeker niet verliefd (zoals de onderwerptitel vermeldt), maar heb een goeie klik met een dame denk ik.

 

 
Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Babylon 468*60