Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 85

Discussie: Discussie over NZC

  1. #26
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Böse Heren, heren....

    Mij gaat de discussie NET ff wat te ver!

    Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen (Nee, ik ben anders niet ZO bijbelvast....).
    DUS ook geen FO meer doen heren, laat staan een FT....!!

    Het gaat wat ver om over iets (een club) of iemand te (ver)oordelen aan de hand van geruchten.
    Daarmee bedoel ik dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en daarmee basta!!

    Ik wil niet graag dat iemand zich bemoeit met wat er in mijn slaapkamer thuis gebeurt (als het zover komt dan ga ik acuut emigreren naar een uithoek van deze aarbol). Datzelfde moet ook gelden voor wat er achter gesloten deuren gebeurt in een club!!

    Ben je het er niet mee eens wat DAAR (eventueel - ik zie alleen maar geruchten en mensen die het aanwakkeren-) gebeurt.... blijf dan weg.
    Iemand die roept dat het VERDACHT is dat men wat langer in de auto zit om naar het hofje te rijden... en die het de 75 Eruo niet waard vind....
    Hallo!! waarom rijd u dan WEL naar PHG en stopt u niet bij de dame op de hoek?? of gaat u niet naar Badda-Bing??
    Er bestaat nog zoiets als persoonlijke voorkeur!!
    75 Euro?? het is 70 Euro!! lijkt het zo of bent u ZELF er helemaal niet geweest (ondanks het feit dat u dat WEL suggereert).

    Tjonge, nog effe en wij stigmatiseren bepaalde clubs en bepaalde mensen al net zo als de buitenwereld dat doet met saunaclubs en hoerenlopers....!!!

    NEEN, ikzelf hou me niet bezig met NZC (zelfs niet privé!!).
    NEEN, het is me bij diverse bezoekjes aan het hof NIET aangeboden
    (zelfs geen toespeling gemaakt door de dame).
    NEEN, ik moedig het NIET aan, ik vind het ook ZEER onverstandig!!....
    JA, ik doe zelf mee wat betreft FO en FT (praat ik NIET goed!!)

    Maar we leven hier niet in een dictatuur en de KGB is hier (hopelijk) VER vandaan.
    WAT twee volwassen mensen met elkaar afspreken en met elkaar doen achter gesloten deuren (met elkaars instemming!) is HUN zaak.

    ZIJ zijn voor ZICHZELF (en hun gezondheid) verantwoordelijk zoals ook IK voor MIJN gezondheid verantwoording moet nemen (en mij moet beschermen!!).

    Be COOL,

    Liefhebber (WEL van eigen vrije keuzes maar NIET van NZC)
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  2. #27
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard SOA

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Mij gaat de discussie NET ff wat te ver!

    Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen (Nee, ik ben anders niet ZO bijbelvast....).
    DUS ook geen FO meer doen heren, laat staan een FT....!!

    Het gaat wat ver om over iets (een club) of iemand te (ver)oordelen aan de hand van geruchten.
    Daarmee bedoel ik dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en daarmee basta!!

    Ik wil niet graag dat iemand zich bemoeit met wat er in mijn slaapkamer thuis gebeurt (als het zover komt dan ga ik acuut emigreren naar een uithoek van deze aarbol). Datzelfde moet ook gelden voor wat er achter gesloten deuren gebeurt in een club!!

    Ben je het er niet mee eens wat DAAR (eventueel - ik zie alleen maar geruchten en mensen die het aanwakkeren-) gebeurt.... blijf dan weg.
    Iemand die roept dat het VERDACHT is dat men wat langer in de auto zit om naar het hofje te rijden... en die het de 75 Eruo niet waard vind....
    Hallo!! waarom rijd u dan WEL naar PHG en stopt u niet bij de dame op de hoek?? of gaat u niet naar Badda-Bing??
    Er bestaat nog zoiets als persoonlijke voorkeur!!
    75 Euro?? het is 70 Euro!! lijkt het zo of bent u ZELF er helemaal niet geweest (ondanks het feit dat u dat WEL suggereert).

    Tjonge, nog effe en wij stigmatiseren bepaalde clubs en bepaalde mensen al net zo als de buitenwereld dat doet met saunaclubs en hoerenlopers....!!!

    NEEN, ikzelf hou me niet bezig met NZC (zelfs niet privé!!).
    NEEN, het is me bij diverse bezoekjes aan het hof NIET aangeboden
    (zelfs geen toespeling gemaakt door de dame).
    NEEN, ik moedig het NIET aan, ik vind het ook ZEER onverstandig!!....
    JA, ik doe zelf mee wat betreft FO en FT (praat ik NIET goed!!)

    Maar we leven hier niet in een dictatuur en de KGB is hier (hopelijk) VER vandaan.
    WAT twee volwassen mensen met elkaar afspreken en met elkaar doen achter gesloten deuren (met elkaars instemming!) is HUN zaak.

    ZIJ zijn voor ZICHZELF (en hun gezondheid) verantwoordelijk zoals ook IK voor MIJN gezondheid verantwoording moet nemen (en mij moet beschermen!!).

    Be COOL,

    Liefhebber (WEL van eigen vrije keuzes maar NIET van NZC)
    1.
    Als je vrijheid (van meningsuiting) hoog in het vaandel hebt dan kan een discussie niet snel te ver gaan, als er maar sprake is van wederzijds respect. Het zijn maar woorden en die kun je weerleggen.

    2.
    FO en FT mag je medisch bezien niet vergelijken met NZC. Ik denk dat je het met mij eens bent dat NZC meer en grotere risico's met zich brengt dan FO en FT.

    3.
    Als iemand zijn afkeuring uitspreekt over NZC (jij noemt dat veroordelen) dan is dat zijn of haar goed recht. Ik zie daar niets verkeerds in.

    4.
    Iedereen heeft inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid. Maar het handelen van een bepaald persoon kan gevolgen hebben voor anderen en daar maken enkelen zich hier druk over. Je mag een situatie thuis dus niet vergelijken met een situatie in een club. Bepaalde personen zijn bevreesd dat zij risico's lopen door het gedrag van anderen. Dat heeft niets met KGB-praktijken te maken, enkel met bezorgdheid over het eigen welzijn. Niks mis mee.

    5.
    Van de andere kant: als je alle risico's wilt vermijden moet je niet aan de wandel gaan of alles beschermd doen. In dat opzicht zijn velen van ons (waaronder ikzelf) natuurlijk hypocriet.

    TTM (doet wel aan FO, heel soms FT en nooit NZC).

  3. #28
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Grappig deze diskussie met maar enkele voorstanders en vele tegenstanders.

    Als je enkele dames wat beter kent en over dit thema spreekt blijken (ook in GT/PHG) vele "liefhebers" van NZC ,deze vragen /smeken/bieden veel geld voor NZC ,zoveel "liefhebers" zelfs dat een dame in PHG me toevertrouwde "alle mannen willen NZC" .

    Risico's worden genoemd die men wil lopen, gewezen wordt op verschillen tussen de handelingen ; FO ,FT en NZC en zelfs anaal zonder, blijkbaar weten er niet veel hoe de wetenschap op dit moment de risico's inschat.
    Maar de vraag blijft "wanneer wil je het risico lopen" ; kans van 1 : 10.000 niet en 1 : 1.000.000 wel? En waarom er altijd over HIV wordt gesproken? Maar goed dat zal pas over enkele jaren ook bij de brede massa duidelijk worden.

    Iedere club-dame doet NZC !!!!!

    Als het niet met iedere klant is, dan met enkele stamklanten en als ze het daarmee niet doet, dan in ieder geval met haar "vriend".
    In de "hof" is de kans voor iedere klant iets groter in PHG/GT liggen je kansen vooral als stamklant ,maar als je er zelf niet om vraagt wordt het je overal maar zelden aangeboden.


    Er is dus geen wezenlijk verschil tussen de dames en je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden dus ook voor je eigen bescherming. Dit geldt ook voor de dames die als ze het veilig doen ook veilig (niet absoluut)zijn, maar de gedachte ,dat een nette klant (alleen PHG) wel niets heeft en de "hof" bezoeker wel, is lachwekkend.


    Margabel die zich nauwelijks een situatie (in de pay6) kan voorstellen waarbij hijzelf NZC zou doen en nooit anaal zonder zou doen.

  4. #29
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen OK, IETS genuanceerder dan maar....

    Goed, even opnieuw de puntjes op de i....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    1.
    Als je vrijheid (van meningsuiting) hoog in het vaandel hebt dan kan een discussie niet snel te ver gaan, als er maar sprake is van wederzijds respect. Het zijn maar woorden en die kun je weerleggen.
    Ik heb het in geen geval gehad over het inperken van de vrijheid van meningsuiting (sterker nog daar ben ik juist VOOR -zie mijn mening over vrije keuzes-) ik vind echter dat er TE snel een oordeel over bepaalde clubs en bepaalde mensen gegevens wordt... TE snel met het belerende vingertje in hun richting werd gewezen!!
    DAAR ben ik het niet mee eens!!
    Bijvoorbeeld: als iemand naar schieferhof gaat moet hij niet gelijk als ZC-er worden betiteld.... of als een meid in het hof werkt wil niet gelijk zeggen dat ze een SOA heeft (en DIE kant ging de discussie WEL even op!! )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    2.
    FO en FT mag je medisch bezien niet vergelijken met NZC. Ik denk dat je het met mij eens bent dat NZC meer en grotere risico's met zich brengt dan FO en FT.
    Ik ben het met je eens dat NZC grotere risico's met zich mee brengt.... maar het is hier geen discussie over 10% meer of 10% minder!! er zijn mensen die bang zijn voor hun eigen hachje en dan is 1% risico OOK een risico.
    Voor je het weet krijgen we deze discussie onder het motto "SOA opgelopen bij FO!!" en dan zijn we (bijna) allemaal schuldig aan het niet genoeg zorgen om iemand anders zijn welzijn!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    3.
    Als iemand zijn afkeuring uitspreekt over NZC (jij noemt dat veroordelen) dan is dat zijn of haar goed recht. Ik zie daar niets verkeerds in.
    Ja en nee. Natuurlijk is het hun goed recht, helemaal mee eens. MAAR er zijn ook bevolkingsgroepen die TEGEN onze wandelpraktijken zijn.... als die hier nu eens gingen oordelen? Dat zou de sfeer goed verzieken denk ik?
    Je moet kritisch zijn, opbouwend zijn maar niet teveel polariseren op een forum als deze want dan gaat het naar de 'kl.te'.
    Bezorgdheid uitspreken = goed
    mensen/hele clubs beoordelen op halve feiten en geruchten = fout

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    4.
    Iedereen heeft inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid. Maar het handelen van een bepaald persoon kan gevolgen hebben voor anderen en daar maken enkelen zich hier druk over. Je mag een situatie thuis dus niet vergelijken met een situatie in een club. Bepaalde personen zijn bevreesd dat zij risico's lopen door het gedrag van anderen. Dat heeft niets met KGB-praktijken te maken, enkel met bezorgdheid over het eigen welzijn. Niks mis mee.
    Sorry, hier ben ik het niet mee eens!!
    Er had moeten staan: "Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid." PUNT
    en geen 'Maar.....'
    Ik ga jou niet verantwoordelijk stellen voor mijn gezondheid!!
    We hebben het hier niet over AIDS of hepatitis tengevolge van een noodzakelijke bloedtransfusie in een levensbedreigende situatie!.
    DIT bezoeken van deze dames met alle risico's van dien is een bewuste vrijwillige keuze waarbij IEDEREEN maatregelen moet nemen allereerst ZICHZELF en de DAME te beschermen.
    Voor je het weet moet je bij de uitgang je gebruikte condoom inleveren omdat bepaalde personen willen controleren of het wel goed gaat met HUN welzijn....

    Misschien krijg ik wel een keer wat omdat een mede-ijsbeer TOCH bij een FO iets aan een dame heeft overgedragen (onbewust -bij BEWUST is afschieten de enige remedie-) en ik daarna middels FO TOCH besmet wordt (let's not hope so).
    Is het dan ZIJN schuld??? of MIJN schuld??? (ik denk het laatste!!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    5.
    Van de andere kant: als je alle risico's wilt vermijden moet je niet aan de wandel gaan of alles beschermd doen. In dat opzicht zijn velen van ons (waaronder ikzelf) natuurlijk hypocriet.

    TTM (doet wel aan FO, heel soms FT en nooit NZC).
    Hé, ik ben ook niet roomser dan de paus (want DIE heeft wel HEEEEEEL weinig seks).
    Ik doe zelf geen NZC maar WEL FO en soms FT. Dus ook voor mij zijn er risico's (ik ben ook geen ijskonijn).
    Ik wil alleen voorkomen dat we hier mensen in een hokje gaan duwen, labeltjes gaan plakken omdat die zich geen zorgen (of niet voldoende zorgen) maken over MIJN welzijn...
    DAT moet IK ZELF doen!!

    CU :wink: ,

    Liefhebber (die NZC een hele slechte zaak vindt, maar verantwoordelijkheid afschuiven op andere ijsberen/vrouwen OOK!)
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 5 januari 2006 om 12:18
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  5. #30
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Ausrufezeichen Discussie over NZC

    Post hier wat je kwijt wil over NZC.

    - Een gezonde discussie gaat over voor en tegen dus discussieer met argumenten.
    - Zomaar dingen roepen kan maar daarvan is het meeste wel een keer gezegd.

    Verder verwijs ik graag naar onze algemene regels.

    Tiga

  6. #31
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard NZC vervolg..............

    Even zitten denken of ik nogmaals zou reageren op dit onderwerp, waar al eerder een keer zeer uitvoerig over is gediscusieerd.

    Bij de meningen van NKG, Scoobert en Liefhebber kan ik mezelf het beste aansluiten denk ik....................NEUKEN ZONDER IS NOT DONE, sterker nog het kan heel gevaarlijk zijn.

    Helaas is het mij ook een keer aangeboden in PHG, maar ik was bij de les en heb er toch een rooie rubber om heen laten schuiven. Die les heb ik ooit maar 1 keer geleerd ( nl. vanaf dag 1 dat ik clubs bezoek en de dames ) en zal ik in alle clubs die ik bezoek nooit meer afleren.

    Ik vind het dan ook zeer treurig dat er lieden zijn die het wel zonder (proberen te) doen. Helaas moeten de goeie (weer) onder de kwaaie lijden......... :angryfire
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  7. #32
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Ik volg deze discusie nu al een paar dagen en wil daar het volgende over kwijt.
    Mijn mening is: NEUKEN ZONDER IS NOT DONE (in een club en dergelijke)
    de verantwoording hiervoor ligt volgens mij bij de dames en de heren.
    mijn stelling is en ik zal hier naar handelen. ik neuk niet zonder condoom en als ik weet van een dame (en ik bedoel in clubs enz.) die dit wel aanbieden ga ik niet meer met haar naar de kamer.
    En als de grootste groep bezoekers dit ook doet is het voor de dames ook niet meer interessant om dit aan te bieden.

  8. #33
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Ik volg deze discusie nu al een paar dagen en wil daar het volgende over kwijt.
    Mijn mening is: NEUKEN ZONDER IS NOT DONE (in een club en dergelijke)
    de verantwoording hiervoor ligt volgens mij bij de dames en de heren.
    mijn stelling is en ik zal hier naar handelen. ik neuk niet zonder condoom en als ik weet van een dame (en ik bedoel in clubs enz.) die dit wel aanbieden ga ik niet meer met haar naar de kamer.
    En als de grootste groep bezoekers dit ook doet is het voor de dames ook niet meer interessant om dit aan te bieden.
    Verder niks aan toe te voegen....zo denk ik er ook over. En wat Rex schreef...de goeien lijden onder de slechten, ja ook zo begin ik het langzaam te zien.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  9. #34
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich sag das mal auf Deutsch:

    1.) NZC gab es immer, gibt es und wird es immer geben. In vielen Clubs (vermutlich in allen) und nicht alleine in einem einzigen!!
    2.) Wir können uns hier aufregen wie wir wollen, es wird nicht helfen. Idioten gibt es in allen Bereichen des Lebens und wird es auch zukünftig geben.
    3.) Wir sind erwachsen und sind für uns selber, unsere Ehefrauen, Freundinnen usw. verantwortlich, wenn wir wandelen gehen. Es gibt immer wieder welche die das nicht kapieren. Daran ändert auch diese Diskussion nichts. Diese menschlichen Zeitbomben gibt es nicht alleine bei uns Eisbären, sondern genau so bei den Mädchen. Bei einigen von uns ist es die sexuelle Geilheit die das Gehirn ausschaltet, bei einigen der Mädels die Geilheit nach Geld.

    Eine Topseite über die Risiken, an der Deutsche Behörden, Organisationen usw - also Experten - mitgearbeitet haben:

    www.sexsicher.de

    Wer ein wenig Deutsch versteht, findet hier genug Informationen.:D

    cu neukie :wink:

  10. #35
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vertaling in engels (had ik vergeten, sorry):

    http://www.sexsicher.de/index_en.html

  11. #36
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ik ben inmiddels blij een moraalridder te zijn. De discussie is gisteren ook even op MSN verder gegaan met een aantal prominent hier aanwezige personen, en de meningen waren redelijk gelijk. Als ik dan zie wat hier gepost wordt moet ik toch wel een beetje lachen.

    Mijn doel was bij een enkeling een lampje te doen branden dat het wellicht niet zo slim is om NZC te praktiseren, om diverse redenen. Ik heb het idee dat dit aardig gelukt is.

    Het aan het kruis nagelen van clubs of dames of beren dat was totaal niet van deze discussie. Een discussie over dat NZC niet te verantwoorden valt. Hoe lekker het ook zal zijn is denk ik eerder het geval.

    Als iemand van mening is, dat dat NZC goed moet kunnen. En hij kan zichzelf hier dan ook nog redelijk van overtuigen. Dan mijn beste vrind, wacht je werkelijk waar een glorieuze toekomst bij DISNEY. Want fantaseren kun je dan als de beste!

    Ik weet zeker dat PHG niet bekend staat als een club waar dit veel gebeurt. Eerder als een club waar dit soort praktijken geweerd worden. Ja ook ik weet dat het wel eens gebeurt is en ik weet ook wie dat wel eens gedaan hebben. Die informatie behoort niet echt tot de geheimen als je er vaker komt.

  12. #37
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Proprism, even ter info. Ik had het bericht al ge-edit. Het was me de reactie namelijk niet waard!
    Laatst gewijzigd door Flipper; 7 januari 2006 om 15:59

  13. #38
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    REX als jij het altijd met doet,zie ik voor je geen probleem.Ik ben al geruime tijd zonder vaste relatie en wil "het" ook wel eens zonder doen.Of stap jij altijd met je "botten"(schoenen) in 't bad??
    Ik lig hier al 5 jaar te zonder en heb nog nooit iets gehad
    Het geluk is voor de aardige mensen,he.
    Coco,:wink:

    ik was nog even aan het twijfelen, na jou bericht en reactie nogmaals te hebben gelezen, te reageren.

    Het gaat hier niet om geluk, respect of bedriegen, maar om veiligheid.
    Natuurlijk zijn het allemaal kansberekeningen die uit komen. Als je een vrouw neukt zonder condoom hoeft dit niet per definitie te betekenen dat je een soa of andere vreselijke aandoening of ziekte oploopt. Maar de kans dat je besmet raakt door te NEUKEN ZONDER CONDOOM is nu eenmaal groter dan wanneer je neukt met condoom!!!!!!!!!!!!

    Je gaf hetzelf al aan in je bericht. Dagelijks zijn er 150.000 mannen die naar de hoeren gaan. Als deze mannen allemaal neuken in de clubs, dan zijn er dus ook dagelijks 150.000 hoeren die neuken. En hoeveel hiervan doen het dan zonder??

    Het zelfde met auto ongelukken. De kans dat je bij een ongeluk met de auto met je kop door de voorruit knalt zonder het dragen van de autogordel is groter dan wannneer je de autogordel wel draagt. Het gaat dus weer om de veiligheid.....................

    Voor mij geldt in ieder geval dat ik nooit en te nimmer een hoer waar dan ook zonder condoom zal neuken. En ik hoop dat vele mannen hier net zo over denken en dit ook volgen, dan kunnen we met z'n allen nog een hoop jaartjes genieten van vele mooie vrouwen!!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  14. #39
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door margabel
    Grappig deze diskussie met maar enkele voorstanders en vele tegenstanders.

    Als je enkele dames wat beter kent en over dit thema spreekt blijken (ook in GT/PHG) vele "liefhebers" van NZC ,deze vragen /smeken/bieden veel geld voor NZC ,zoveel "liefhebers" zelfs dat een dame in PHG me toevertrouwde "alle mannen willen NZC" .

    Risico's worden genoemd die men wil lopen, gewezen wordt op verschillen tussen de handelingen ; FO ,FT en NZC en zelfs anaal zonder, blijkbaar weten er niet veel hoe de wetenschap op dit moment de risico's inschat.
    Maar de vraag blijft "wanneer wil je het risico lopen" ; kans van 1 : 10.000 niet en 1 : 1.000.000 wel? En waarom er altijd over HIV wordt gesproken? Maar goed dat zal pas over enkele jaren ook bij de brede massa duidelijk worden.

    Iedere club-dame doet NZC !!!!!

    Als het niet met iedere klant is, dan met enkele stamklanten en als ze het daarmee niet doet, dan in ieder geval met haar "vriend".
    In de "hof" is de kans voor iedere klant iets groter in PHG/GT liggen je kansen vooral als stamklant ,maar als je er zelf niet om vraagt wordt het je overal maar zelden aangeboden.


    Er is dus geen wezenlijk verschil tussen de dames en je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden dus ook voor je eigen bescherming. Dit geldt ook voor de dames die als ze het veilig doen ook veilig (niet absoluut)zijn, maar de gedachte ,dat een nette klant (alleen PHG) wel niets heeft en de "hof" bezoeker wel, is lachwekkend.


    Margabel die zich nauwelijks een situatie (in de pay6) kan voorstellen waarbij hijzelf NZC zou doen en nooit anaal zonder zou doen.
    Ja ik ben het bovenstaande ook helemaal eens,als stamgast wordt het wel eens eerder voorgesteld.
    En de dames thuis doen het ook NZC, dus gevaar zit er hier ook in.
    In iedere club zitten vrouwen die het toch vrij vlot toelaten.
    Ik zelf doe het niet ook niet met mijn favorieten.
    Wel eens per ongeluk intiem geraakt maar meteen terug getrokken en om een gummi gevraagt,terwijl het meisje geen bezwaar had als ik door was gegaan.

  15. #40
    Gondolas9 Gast

    Standaard

    Ik ben geen (echte) ijsbeer, ik wandel zelfs niet (meer). Ik weet dus niet of mijn mening in deze discussie (en op deze site) wel welkom is.
    Indien niet, nou ja, laat maar weten, dan mag W2 dit van mij gerust deleten. En dan log ik en passant ook wel uit op dit forum.

    Intussen toch maar even dan. Om te beginnen. Ik wil hier helemaal niet als moraalridder optreden.
    Fundamenteel is wat twee consenting adults doen hun zaak. Wie met z’n schoenen aan in het bad wil, tja, die mag dat van mij. ‘Rare jongen’ denk ik dan bij mezelf, maar soit, d’r lopen zoveel gekken over gods wegen…

    In wezen ligt de verantwoordelijkheid voor jezelf, voor je eigen gezondheid en die van je huidige en toekomstige partners bij jezelf. Minachting voor je eigen leven, je eigen lichaam… Dat is jouw zaak. Al kun je hier natuurlijk ook ethische (en financiële) bedenkingen aan vastknopen. Uiteindelijk betalen wij met z’n allen al die dure aidsremmers. Maar je kunt je verantwoordelijkheid absoluut niet opzijschuiven naar je partner toe. Zeker niet als die denkt dat zij veilig met je kan vrijen…

    En als die kleine vriend down under het denken van je mag overnemen, tja… God gave man both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time. Je moet je krijtlijnen dus lang op voorhand trekken, als ethische norm stellen. Tijdens le moment suprême zou immers een ander beslissingscentrum het commando wel eens kunnen overnemen.

    Wat je bij dit alles nooit mag vergeten is dat je bij manier van spreken met honderden personen vrijt telkens je seks hebt met iemand. Je partner – zeker in de betaalde liefde – heeft wellicht met honderden (duizenden) anderen seks gehad, en elk van die personen weer met tientallen/honderden/duizenden anderen… Wiskundig gezien is dat een hallucinante exponentiële rij die bijna oneindig is. En met telkens onzekerheid, risico, kans op x-aantal soa’s. Statistisch moet daar gewoon iemand met een gevaarlijke soa bij zitten. Dat is geen zedenprekerij, dat is gewoon een medisch feit.

    Nzc is leuker. Vertel het mij … Maar waren het de Stones niet: ‘you can’t always get what you want’?
    Nzc betekent vertrouwen. Blind vertrouwen. Tot de grens van leven en dood. Wederzijds. Voor mij kan dat dus enkel in een liefdevolle relatie. Met haar, waarvan ik hou. Niet in een 30 minutes-stand.

    En als uitsmijter. Ik geloof er niet in dat alle dames (O-Europees, loverboyslachtoffers) uit vrije wil dit werk doen. Ik bedoel dit niet provocerend, maar ik wil er ook niet omheen draaien. Maar dan klopt het plaatje van ‘two consenting adults’ ineens ook al niet meer… Nzc willen bij een meid die dit niet uit vrije wil zou doen, die dit moet doen omdat haar pimp het nodige geld wil (een andere geldgeilheid dan die neukie aanhaalt) tja dat heeft wel een heel vieze bijsmaak…

  16. #41
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ja maar beste heren. Als andere beren dit soort berichten lezen krijgen ze de indruk dat het met ieder meisje wel kan en gaan het gewoon proberen. Dus een discussie over hoe het wel kan maar niet moet is een beetje met de goede intenties het verkeerde doel bereiken.

    Ik heb laatst al tegen W2 gezegt dat ik het grappig vind dat bijna alle opmerkingen over het wel en wee schrijvers van der schrijvers gaan.

    Het verbaast me dat zo weinigen intresse hebben voor de dame in kwestie. Misschien wissel ik te weinig van dame in de club als ik dit zo zie. Ik kan mezelf er niet op betrappen zo onverschillig te zijn. Dat hun toekomst en welbevinden me niets intresseert.

    De eigen kans op een soa intresseert de mensen die NZC doen niet, althans niet genoeg. Het is dan ook geen argument voor ze om het niet te doen. Ook familie etc. is niet intressant genoeg voor ze, zo lijkt het tenminste.

    Alleen als dit niet meer door andere ijsberen geaccepteerd wordt, en je risico loopt met de nek aangekeken te worden als dit soort gedrag (of beter gezegt misgedrag) uitlekt, dan zal een beer wel uitkijken. De mens is een groepsdier en slechts enkele "lone wolfs" gaan verder dan het sociaal geaccepteerde. Het niet accepteren van deze praktijken is dus de eerste stap die je moet nemen. Niet bij een dame en niet bij een beer!

    Spreek ze aan (in persona) op hun verantwoordelijkheden. Geloof me het helpt.

  17. #42
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dat zei ik toch in het posting Nr.37

    @Beste NKG: Allet wat je zegt, dat helpt nooits. Ze doen het verder. En daarom mag ik deze discussies niet meer.

    Elke van ons moet om zijn verantwoordelijkheden zelfder weten. En geloofd je, dat ze alle aan jij zeggen dat ze *zonder* neuken? (lach)................. Dat doen ze zeker niet.......

    Best groetjes van
    neukie, die zonder illusies is. :wink:

  18. #43
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard (Ex)ijsberen, Radiostilte.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9
    Ik ben geen (echte) ijsbeer, ik wandel zelfs niet (meer). Ik weet dus niet of mijn mening in deze discussie (en op deze site) wel welkom is.
    Voor zover HM weet, zijn ex-ijsberen hier eveneens van harte welkom .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Alleen als dit niet meer door andere ijsberen geaccepteerd wordt, en je risico loopt met de nek aangekeken te worden als dit soort gedrag (of beter gezegt misgedrag) uitlekt, dan zal een beer wel uitkijken.
    Tja, dat zou kunnen. Maar wat 'n beer zeker niet meer doet, is schrijven over z'n ervaringen, ook als-ie zich niet misdraagt. Dit getuige het handvol beren dat deze week in Hennef was en er radiostilte over betracht. Begrijpelijk, maar wel spijtig .
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 8 januari 2006 om 15:41
    Founding Member

  19. #44
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zowel het bezoeken van-, en in het bijzonder wereldkundig maken van je "prachtige ervaringen binnen clubs, kan meer consequenties hebben dan je vooraf zou durven dromen

  20. #45
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @Pelpinda:
    klopt. Maar: je kunt het niet veranderen.........:angryfire

    @Gondolas9
    een harte welkom.:D

    n. :wink:
    Laatst gewijzigd door neukie; 9 januari 2006 om 11:40

  21. #46
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo
    Ik vind het behoorlijk verdacht dat ijsberen uit Nederland zolang in de auto gaan zitten voor een bezoek aan Schieferhof. Je hebt tenslotte PHG en GT en nog meer fkk's vlak over de grens. Je gaat niet zo lang in de auto zitten want zo bijzonder mooi en gezellig is het niet in Schieferhof het is gewoon oud en vergaane glorie binnen. Is absoluut geen 75 euro entree waard.
    Dit is nogal een verdachtmaking... Ik ben zelf 2x in Schieferhof geweest (ook hier beschreven) en doe zelf GEEN NZC. Nooit in de paysex. Er zijn meer redenen dan Johnny blijkbaar bedenken kan om eens naar Schieferhof te gaan dan alleen NZC... En het is me ook niet aangeboden, daar of in andere clubs. En als iemand het wel aanbiedt, zeg ik nee.

    Heb eens in PHG kort met een NL er gesproken die bewust zocht naar NZC. Ik kende hem niet, maar hij was er zeer open in. Het gebeurt dus daar ook...

  22. #47
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Het gebeurt

    Alvorens in te gaan op dit onderwerp wil ik stellen dat ik zelf niet op zoek ben naar dames die nzc doen. Het overkomt je echter wel.

    Ten eerste heb je dames die de indruk willen wekken dat het mogelijk zou zijn. Dat werkt lustbevorderend, waardoor hun werk wat gemakkelijker wordt. Vergis je niet, deze dames weten waar ze mee bezig zijn en houden de controle er echt wel over. Dus geen nzc.

    Vroeger dacht ik dat het een soort klantenbinding was. Als je maar lang genoeg ergens kwam kon een dame tot nzc overgaan. Een kwestie van vertrouwen? Bij mij niet, als ze het bij mij toelaten, dan waarschijnlijk ook bij anderen.

    Tijdens mijn wandeltochten door het Duitse (voornamelijk GT) is het mij soms aangeboden of bekend geworden. Echt een lijn zit er niet in. Zo was er een dame met wie ik veelvuldig vertoefde en ineens waarschijnlijk de klantenbinding of meer wilde vergroten. Maar ook een dame waarmee ik al bij de eerste keer aangeboden kreeg om nzc te doen. Tijdens een wilde vrijpartij belandde ik boven op haar en mijn condoomloze penis hing voor haar poesje. Ik keek haar aan en ze pakte met haar hand mijn penis en wilde die in haar poesje steken. Ik keek haar geschrokken aan, waarop zij jaknikkend knipoogde en zei: "nichts extra's". De eer toch maar aan mij voorbij gelaten.

    Zo ken ik ook een dame die het niet aanbiedt, maar wegens klantengebrek het wel toelaat. Wat ik vernomen heb is dat zij niets ectra's vraagt omdat ze al blij is dat ze vaste klanten heeft.

    En ik ken een dame die het ook toelaat omdat ze het moe(s)t doen (van haar pooier) en daardoor al waarschijnlijk het zo vaak heeft gedaan dat het haar niets meer uitmaakt (of ze is al besmet of ze is laks geworden).

    Daarin schuilt voor de dames een gevaar. Het wordt regelmatig gevraagd en/of gewoon geprobeerd door ijsberen. De dames, moe van het werken en de discussies, weten dan even geen weerstand te bieden en hup het is gebeurd.

    Over een overeenkomst tussen 2 volwassenen zou ik niet willen spreken. Een meisje (vaak toch uit een soort dwang in de club) heeft misschien toch minder vrije keuze (ze moet het toestaan of heeft het geld veel te hard nodig). Daarbij komt dat het leeftijdsverschil en het verschil in energie tussen ijsbeer en dame nog wel eens in het "voordeel" werkt van de ijsbeer.

    Nzc lijkt mij toch wel onveilig. Doe je het niet voor jezelf, denk dan aan de dame in kwestie. Die zit echt niet op een geile ijsbeer te wachten die zijn kwakkie in haar wil deponeren. Het lijkt mij dat onze dames al problemen genoeg hebben.

  23. #48
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een duitse dame welke ik zeer goed ken had ik gevraagt hoe de drukk op haar is.
    SMS (2 dagen geleden binnen gekomen) van mijn handy hier ingetoetst:

    "Die meisten sagen das ja erst, wenn man auf dem Zimmer ist. Ich machs natürlich NICHT. Nur mit! Geldscheine gibt es viele, Gesundheit nur eine. Die meisten nehmen es dann hin. Wenn nicht sollen sie gehen"

    De idiooten zeggen dat eerst op de kamer. Onfair en zonder respect. :angryfire :angryfire
    Jongens ik denk, dat geen nieuwe argumenten in betrekking op NZC meer komen......

    Daaroom n8

    neukie :wink: die respect voor de meiden heeft.....

  24. #49
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    zelf zou ik NZC in een club niet doen. Ik vind PZC en beffen al onverantwoordelijk genoeg (maar ik doe het wel).

    Ik las laatst een advertentie op kinky.nl van een dame die een NZC gangbang organiseerde. Ze zei in haar advertentie dat ze zelf ter plekke een HIV test af zou nemen. Er zijn dergelijk test kits op de markt voor 21 euro ofzo. Duurt 15 minuten en schijnt net zo betrouwbaar te zijn als een labo test (detecteren anti lichamen). Misschien een idee.
    Die test op zich kan dan misschien wel deugen maar na besmetting heb je wel een vensterperiode van 3 tot 6 maand waarin nog geen antilichamen worden aangemaakt ... kortom testen heeft tijdens die periode na een mogelijke besmetting absoluut geen zin terwijl je het HIV virus wel al aan anderen kan doorgeven.

  25. #50
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Schöne interessante Infos................

    Infos über den Laden, sehr interessant und gut zu wissen besonders für Selbstmörder, siehe nachstehende Links:

    www.sammeke.be

    www.sammeke.be/forum/vieuwtopic.phpt=694

    viel Spass gruss egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.