Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 85 van 85

Discussie: Discussie over NZC

  1. #76
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Idee Psychologische druk.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    .....gaat het mij om de psychologische druk die wordt uitgeoefend op dames om iets wel te doen.
    Zo is het maar net.
    Je kunt er je ogen voor sluiten, je kunt het afkeuren, maar feit is dat NZC 'n toenemende maatschappelijke trend is.

    Die trend zie je terug in clubs; steeds meer ijsberen vragen de dames om NZC. Nee zeggen kost klanten, die naar andere, meer bereidwillige dames vertrekken. En zo komen steeds meer dames ertoe om NZC te doen, hoewel ze dat eigenlijk niet willen.
    Dit is al langere tijd zo, vooral (maar niet alleen) in Duitse clubs, hoewel de omvang ook weer niet moet worden overdreven.

    Maar dat de trend overal toeneemt, kan iedereen waarnemen die 'n beetje z'n oren en ogen openzet .
    Founding Member

  2. #77
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Maar dat de trend overal toeneemt, kan iedereen waarnemen die 'n beetje z'n oren en ogen openzet .

    Toen ik een eind jaren negentig , in een wat (voor mij) verder weg gelegen FKK-club kwam ,was ik niet alleen ontevreden over de keuze en het uiterlijk van de CDL's (vergeleken met PHG) maar ook verbaasd dat mij de vraag gesteld werd, "met of zonder condoom". Het bleek dat de meeste CDL's daar AO aanboden. Nu lees ik dat er weinig verandert is. Ik heb het toen wel eens vertelt aan een collega wandelaar in bv PHG maar daar bleef het bij.

    Doe ik nu verslag op deze Forum's (of eigenlijk specifieke andere Forum's ,want hier willen ze het niet weten) lezen vele duizenden collega wandelaars de boodschap

    Ik kan niet uitsluiten dat het een trend is die vaker voorkomt maar of dat werkelijk zo is mag niet te snel geconcludeerd worden .

    Uitspraken van CDL's maken mij wel duidelijk dat zelfs in de "normale" clubs er erg veel navraag is naar AO. Zoveel zelfs dat ik uitspraken kon horen als "alle mannen willen AO, de ene helft zegt/vraagt het de andere nog niet".

    En vraag zorgt voor aanbod heb ik geleerd.

  3. #78
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:47
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na het zien van sammeke.be schijt ik hier half in mijn broek. Ik had absoluut geen gedacht dat AO of NZC zoveel werd gedaan. Eigenlijk moesten clubs dit niet gewoon met de ogen dicht bekijken, maar de dames gewoon brandmerken. Iemand mag in zijn vrije tijd gerust dronken zijn, maar moet daarom niet dronken rijden achter het stuur om zo iemand anders' leven te verknoeien. Datzelfde vind ik van NZC en ZEKER van AO.
    Op elk forum wordt NZC bij een dame vermeden. Voor mij mag het er zeker opstaan. Zo zie ik tenminste welke dames ik zeker moet mijden. Ik zoek altijd de jongere minder ervaren DVP op om zekerder te zijn over HIV, maar als zelfs die jonge DVP AO beginnen aan te bieden, waar gaat het dan naartoe?
    Sammeke.be staat nu in mijn geheugen.Als ik erop zie dat een bepaalde dvp AO of NZC aanbiedt zal ik ze mijden als de pest. HIV is nog altijd niet te genezen maar het lijkt erop alsof het allemaal niet meer zo erg is, alsof er al een geneesmiddel tegen is.
    En dan wil ik al soms niet beffen als ik een tandvleesbloeding heb bij het poetsen van mijn tanden.

  4. #79
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Jongere dames en HIV/AO.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Ik zoek altijd de jongere minder ervaren DVP op om zekerder te zijn over HIV,.....
    Met het prefereren van jongere dames wordt de kans op HIV helaas niet verkleind.
    Eerder het tegenovergestelde, omdat zij vaker 'n vriend hebben dan volwassen dames.
    En die vriend laat hen soms dingen doen die volwassen dames niet zomaar doen, zoals AO.
    Founding Member

  5. #80
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Beste Janm,

    Ik zal maar eens wat antwoorden geven want ik denk dat het wel nodig is :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Na het zien van sammeke.be schijt ik hier half in mijn broek. Ik had absoluut geen gedacht dat AO of NZC zoveel werd gedaan. Eigenlijk moesten clubs dit niet gewoon met de ogen dicht bekijken, maar de dames gewoon brandmerken. Iemand mag in zijn vrije tijd gerust dronken zijn, maar moet daarom niet dronken rijden achter het stuur om zo iemand anders' leven te verknoeien. Datzelfde vind ik van NZC en ZEKER van AO.

    Indien je totaal geen risico wilt lopen dan moet je niet aan betaalde seks doen. Heel veel dames die in het vak zijn hebben gewoon een vriend/ man en die doen het thuis ook gewoon zonder. En denk jij niet dat sommige vriendjes dan niet eens buiten de pot pissen ?
    Hoe denk jij dat een club moet controleren of dames NZC aanbieden ? Lijkt mij wat lastig. Ik vind wel dat clubs wat actiever mogen worden in de medische controle van dames die in hun pand verblijven.
    Wat versta jij onder AO ?
    Ik neem aan dat jij hier voornamelijk doelt op Anaal zonder condoom ?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Op elk forum wordt NZC bij een dame vermeden. Voor mij mag het er zeker opstaan. Zo zie ik tenminste welke dames ik zeker moet mijden.
    Er zijn wel wat fora waarop jij gewoon terug kan vinden waar je een dame zonder condoom kunt neuken. Eén daarvan is sammeke maar in duitsland heb je ook een forum waarop je dit kunt vinden. Wij willen op dit forum de vraag naar NZC niet stimuleren. Het verhoogt namelijk de druk op dames.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Ik zoek altijd de jongere minder ervaren DVP op om zekerder te zijn over HIV, maar als zelfs die jonge DVP AO beginnen aan te bieden, waar gaat het dan naartoe?
    Dit is een hele rare redenatie. Het tegenovergestelde is misschien wel waar. Jij denkt dat die hele jonge meisjes als een maagd naar janm komen ? Kom AUB uit die droom. In de leeftijdsgroep waarin jij zoekt zijn de dames gewoon minder ervaren. Laten zich vaak minder goed onderzoeken. Zijn in hun eigen leven nog meer op zoek naar allerlei sexuele uitspattingen. Dus de kans is mijns inziens veel groter dat je bij hun iets oploopt.
    Dames van jouw leeftijd (28) en ouder lopen vaak langer mee en laten zich beter onderzoeken. Daarnaast denk ik dat ze vaak beter oppassen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Sammeke.be staat nu in mijn geheugen.Als ik erop zie dat een bepaalde dvp AO of NZC aanbiedt zal ik ze mijden als de pest. HIV is nog altijd niet te genezen maar het lijkt erop alsof het allemaal niet meer zo erg is, alsof er al een geneesmiddel tegen is.
    Dat is helemaal waar. Maar je moet vooral zelf altijd heel goed blijven nadenken. Een gerucht dat een dame neuken zonder condoom aanbiedt is snel verspreid.(maar dan is ze nog niet besmettelijk) Maar als jij haar dan neemt met condoom wat denk je dat dan de gevolgen zijn ?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    En dan wil ik al soms niet beffen als ik een tandvleesbloeding heb bij het poetsen van mijn tanden.
    De kans dat je met beffen wat anders oploopt is veel groter. Beffen is inderdaad niet zo'n veilige bezigheid. Maar ik denk dat de dame wel behoorlijk moet menstrueren wil jij HIV oplopen. Misschien boffen dat je niet aan baffen denkt , kan misschien wel veel gevaarlijker zijn.

    Mijn probleem is niet zo zeer wat jij oploopt als wel de druk die op dames wordt uitgeoefend om NZC aan te bieden. Denk hierbij aan pooiers, hoerenlopers, fora, gelddruk etc.

    Gr. Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #81
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee NZC


    Nog een bijkomende reflectie (met het risico een hoop gezeur over mijn kop te krijgen):
    Net voor het neuken lag XXX op mij en liet haar bekken langzaam op het mijne zakken, net zover tot kleine sickboy voor (zeg maar tegen) de poorten van Walhalla stond. XXX stopte met bewegen en keek mij indringend aan, ik heb op dat moment een condoom gevraagd maar kon mij niet van de indruk ontdoen dat NZC ook tot de diensten van deze dame behoort. Ik heb het haar niet gevraagd want ik ben hierin ook niet geïnteresseerd. ‘k had gewoon het gevoel dat dit aanbod ongesproken tussen ons bleef hangen.
    Mogelijk ben ik verkeerd, het is dan maar zo…
    Is toch een publiek geheim dat er relatief veel dames zijn in deze club die nzc ohne Problehmen als dienst aanbieden .
    Laten we daar niet zo hypocriet over doen ... .

    Is misschien not-done het in het topic van de dame expliciet te melden, maar daar ga ik gelukkig niet over.

    Kwestie van vraag en aanbod en marktwerking ben ik bang.

    Hoor van bepaalde dames wel eens dat hen zonder blikken of blozen 500-1000 Euro voor nzc wordt aangeboden, natuurlijk gaan ze daar nooooit op in !

    Groet,
    big30
    Laatst gewijzigd door Befke; 14 december 2006 om 16:28
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #82
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen runter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Is toch een publiek geheim dat er relatief veel dames zijn in deze club die nzc ohne Problehmen als dienst aanbieden .
    Laten we daar niet zo hypocriet over doen ... .

    Is misschien not-done het in het topic van de dame expliciet te melden, maar daar ga ik gelukkig niet over.

    Kwestie van vraag en aanbod en marktwerking ben ik bang.

    Hoor van bepaalde dames wel eens dat hen zonder blikken of blozen 500-1000 Euro voor nzc wordt aangeboden, natuurlijk gaan ze daar nooooit op in !

    Groet,
    big30
    Oh nee hé, nu ook nog deze (eindeloze) discussie opnieuw.

  8. #83
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Oh nee hé, nu ook nog deze (eindeloze) discussie opnieuw.
    Voor de duidelijkheid ik heb slechts gereageerd in een bepaald topic en de mod van dienst heeft terecht mijn opmerking daar weggehaald en het in een separaat topic geplaatst. Dit topic dus.

    Mijn opmerking was niet bedoeld als aanzet voor een discussie, zie het meer als een verzuchting of een nuchtere constatering!

    Als zelfs dat d.i. het plaatsen van een commentaar bij bepaalde leden al gevoelig ligt ... . Tsja ... .

    Maar goed jouw mening is duidelijk, dat siert je!

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #84
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De laatste drie posts heb ik in dit draadje geplaatst.

    Heren: geen 20 draadjes over hetzelfde thema aub!!

  10. #85
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nog een bijkomende reflectie (met het risico een hoop gezeur over mijn kop te krijgen):
    Net voor het neuken lag XXX op mij en liet haar bekken langzaam op het mijne zakken, net zover tot kleine sickboy voor (zeg maar tegen) de poorten van Walhalla stond. XXX stopte met bewegen en keek mij indringend aan, ik heb op dat moment een condoom gevraagd maar kon mij niet van de indruk ontdoen dat NZC ook tot de diensten van deze dame behoort. Ik heb het haar niet gevraagd want ik ben hierin ook niet geïnteresseerd. ‘k had gewoon het gevoel dat dit aanbod ongesproken tussen ons bleef hangen.
    Mogelijk ben ik verkeerd, het is dan maar zo…


    Bovenstaand citaat werd uit een bericht van mij geknipt, ik neem graag verantwoordelijkheid voor wat ik schrijf.
    Het werd terecht door de mod verplaatst aangezien het daar niet op zijn plaats stond.
    Het was ook absoluut mijn bedoeling niet om een discussie aan te zwengelen. Iedereen doet uiteindelijk wat hij zelf wel of niet wil.
    Voor mij is deze ‘zaak’ daarmee afgesloten;

    Ciao!:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

  Diamond 468*60