Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 111
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Pfeil FKK-Paradise, Leinfelden-Echterdingen (Stuttgart), algemeen

    Website FKK-Paradise

    DEZE CLUB IST GEIL!!!!!

    Verslag van mijn bezoek volgt snel

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Zier er inderdaad zeer fraai uit en nodigt zeker tot een bezoek uit!

    Kijk eens naar kleurgebruik, rondingen, verlichting en bijvoorbeeld de kleedruimte:
    Heeft wel iets weg van Artemis-Berlijn, maar dan nog fraaier en iets minder ver weg!

    Ik was voornemens volgende maand een zakelijk bezoek te plannen op nog geen uurtje rijden van deze club, maar laten die rukkers nou de rollen omgedraaid hebben en volgende week naar ons toe komen. (en nee, ik neem ze niet mee naar PHG o.i.d. )

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Een eerste bezoek aan Paradise......

    Een bezoek aan FKK-Saunaclub Paradise stond eigenlijk voor een week later gepland (en nog steeds voor bezoek nummer 2)), maar onverwachts bracht ik er alvast afgelopen donderdag een bezoek. Ik moest naar Frankfurt waar ik die nacht zou overnachten en zou deze avond op de terugweg vanuit Zwitserland naar de Palace in Frankfurt gaan, was het niet dat een verlaat vertrek en een flinke file op de A81 tussen Singen en Suttgart mij uiteindelijk anders deed besluiten.

    Terwijl ik in deze file stond net 30km voor Stuttgart gaf mijn navigatie een e.t.a. aan van 22:30uur in Frankfurt, ondanks dat de Palace tot 04:00uur open is vond ik het te laat om dan nog naar binnen te gaan. Ik bedacht om een alternatief te gaan zoeken. Colloseum in Augsburg of naar die nieuwe club Paradise bij Stuttgart welke ik een week later zou bezoeken, immers ik zat toch in de buurt. Ik besloot de auto even bij de eerstvolgende parkeerplaats aan de kant te zetten en via mijn pda heb ik gekeken wat de adressen waren van deze twee clubs en hoe ver het zou zijn vanaf de plaats waar ik toen was. Augsburg was toch nog 180km, dus dat viel af. Paradise was maar 28km van mij verwijderd, dus besloot ik dan maar alvast hier een kijkje te gaan nemen. Ik wist dat de club 8 februari j.l. open was gegaan, dus ik zou niet voor niets komen. Nog even doorbijten in de file en toen bij de Autobahn Kreuz met A8 richting München gereden. Goed 14km verder kon ik bij de afslag Echterdingen de B27 op rijden en al snel stond ik bij Paradise voor de deur. Het was 20:15uur, ik was benieuwd wat ik aan zou aantreffen.

    Tot zover de inleiding.

    Ik trof een groot gebouw met ik dacht 5 verdiepingen aan. Daarop een groot spandoek “Open ab 08.02.2008” Links onder een trap met rode loper welke me naar de ingang bracht.
    Als je binnenkomt sta je na een korte gang in de ontvangst ruimte. Zeer ruim opgezet en je zag al direct dat dit een ander kaliber was dan de entrees welke ik gewend was. Glimmende vloer, mooi theke en een ontvangst dame met secretaresse look welke me welkom heette.
    Ik betaal mijn entree, leuk gevonden, 69,00 euro. Ik krijg een sleutel met elektronische chip aan net zo’n halslint als bij VV, verder een badjas (blauw) en handdoek. Een andere dame legt me uit dat eten en non-alcoholische dranken inclusief is, dat er 81 internationale dames binnen zijn en dat de club tot 03:00uur open is. Ik zeg nog, dat zal ik niet redden, want ik moet nog door naar mijn hotel in Frankfurt. De dame wijst me verder de weg en we lopen door naar een brede aansluitende gang. Direct links was de opening naar een grote ruimte, even verder rechts de kleedkamer. Al lopend door de gang viel de stijl van de club op. Pure luxe, mooie verlichting en uitstraling met warme kleuren. De dame loodst me de kleedkamer in. Een prachtige grote kleedkamer met grote hoge klerenkasten. Ik heb ze niet geteld, maar ik schat zo’n 300 kasten.
    Ik had sleutel 287, dus zal wel zo zijn. De dame laat me verder alleen en ik ga na omkleden en douchen naar de grote ruimte waar ook de muziek vandaan komt. Ik stap naar binnen en me mond valt open. WOW!! Wat een ruimte, wat een inrichting. Op dat moment nog onoverzichtelijk voor me, zo groot. Je komt eigenlijk achter de bar (niet letterlijk) de grote ruimte binnen. Aan de bar zit een werkelijke stand vast waar een DJ muziek staat te draaien.
    In het midden van de grote ruimte bevind zich een soort atrium. Hier is het plafond twee verdiepingen hoger, waarbij je toezicht hebt naar de volgende verdieping, wat later bleek de weg naar de kamers te zijn. In het midden van dit atrium een grote zuil welke doorloopt naar het plafond. In het midden van dit atrium bevinden zich banken in de vorm van twee halve cirkels tegen elkaar aan zodat het geheel weer bijna een cirkel vormt. Op deze banken zag ik al minstens 25 dames zitten. Wat later bleek schijnt dit de enige plek te zijn waar je mocht roken. Wat me opviel was dat je jezelf direct thuis voelde. De inrichting straalt veel warmte uit en opvallend is de gekozen kleuren en verlichting. Het geheel straalt de Romeinse tijd uit. Door de club heen staan ontelbaar veel lage staan-lampen met een mozaïek omhulling eromheen. Het is eigenlijk moeilijk te beschrijven hoe groot de grote ruimte werkelijk is, ik schat zo’n ruim 500m2.
    De architect heeft zijn werk goed gedaan om het voor een FKK-saunaclub in te richten. Alles is in de Romeinse stijl zoals ook bij de Palace (Paradise is ook van dezelfde keten als Palace) Buiten het bovengenoemde atrium is er nog een zee van ruimte eromheen. Links is een kleine verhoging welke wordt gescheiden door en wel 20 meter lange bar. Hier staat het eten. Het eten kun je nuttigen aan twee mooie lange tafels op deze verhoging, ik denk elk wel 10 meter lang in een golfvorm. Om deze tafels staan allemaal lage krukjes. Er was nog voldoende eten, kwaliteit vergelijkbaar met PHG. Het eten bleef zeker tot 23:00uur aanwezig. Daarna snacks, knakworsten en soep. Na twaalven zag ik zelfs nog pizza.

    Denkbeeldig loop ik even langs de omtrek van de grote ruimte om een indruk te beschrijven m.b.t. de facaliteiten. Na de ruimte voor het eten komt een grote kino, kwa grootte 2x die van GT en helemaal vol met kussens. Ik denk dat ze hier de hele voorraad van Ikea hebben liggen. Dan komt er een portiek waar zich de trap naar de bovenverdieping bevind. Een lange wand met een schommelbank (zeker 4 x 2 m) en dan een twee kamers waar twee masseurs werken. Daarna komt de natte ruimte met een haman, een turkstoombad, een sneeuw/ijsgrot, koud dompelbad, jacuzzi, grote douche ruimte en sauna. Deze natte ruimte bevind zich denkbeeldig tegenover de etensruimte. De hele club staat verder vol met talrijke banken en schommelbanken met overvloedig veel kussens. Wanneer je de trap op gaat naar boven, dan kom je op de tweede verdieping van het atrium, waarbij je ook weer naar beneden kunt kijken. Wanneer je doorloopt kom je in een wirwar van gangen (zoals een groot hotel) met diverse open ruimtes met banken. Hier heb ik ook een sigarenlounge gezien. Al deze gangen leiden naar maar liefst 51 zeer mooie kamers met allen een rond bed en ook weer talloze kussens. Zoals ook bij de Palace kunnen de dames zelf een sleutel pakken van een bord. Er staan vele rekken met handdoeken. De kamers worden naar ieder bezoek voorzien van schoon hoeslaken (dit is in Oase wel anders). Ook hier weer, de gangen zijn super verlicht en mooi gedecoreerd.

    Benenden bevind zich nog een ruime bar waar allerlei dranken verkrijgbaar zijn. Het systeem werkt zoals in Villa Vertigo. Wanneer je wat buiten de inclusieve standaard besteld, dat wordt m.b.v. een chip e.e.a. op je sleutelnummer geboekt, wat je dan bij vertrek afrekent.

    Dit was de hard-ware, nu de software….

    Nadat ik de club beneden had verkent ga ik eerst even rustig wat eten. Een lekkere tonijn salade, draadjesvlees met broccoli en gebakken aardappelen. Nadat de maag was gevuld ga ik naar de cirkel banken. Ik haal een red-bul (3,20 euro) en ga lekker zitten. Tegenover mij zie ik twee mooie blondines zitten. Één ervan zag ik optisch al zeker zitten voor een kamer bezoek. Ik krijg oogcontact met ze en moet noodgedwongen naast die andere gaan zitten gezien er naast mijn doel geen plaats was. Ik raak met haar aan de praat. Deze dame bleek een jonge Duitse te zijn luisterend naar de naam Diana. Haar buurvrouw (mijn doel) bleek de Duitse Steffi te zijn. Het was uiteindelijk toch Diana waarmee ik mijn vuurdoop in deze club maakte. Na een uur op de kamer te zijn geweest moest ik Diana 100 euro afrekenen. In deze club geld voor ieder half uur 50 euro. Extra voor FT is ook 50 euro en Anal kost 100 euro extra.

    Tijdens het opladen voor ronde twee ga ik wat dieper de faciliteiten verkennen. Ik boek een massage van 45 min. De prijzen zijn 30 euro voor 30 minuten en 45 euro voor 45 minuten. Na de massage kom ik een bekende tegen. Kiara uit de Palace, voorheen GT. Na even met haar gekletst te hebben zie ik nog twee bekende dames uit GT tegen waarover ik op hun verzoek verder geen details zal geven. Er waren echt veel dames, die genoemde 81 was zeker niet overdreven. Bij de natte ruimte spotte ik een dame met opvallend mooie zwarte haren en ogen met een bleek huidje. Helaas was ze bezet met een klant in de jacuzzi, maar uiteindelijk was zij, de Portugese Monica de tweede en laatste dame waarmee ik dit eerste bezoek mee naar de kamer ben gegaan. Steffi heb ik helaas maar moeten laten schieten. Hopelijk is zij er aanstaande donderdag ook weer.

    Het aanbod van dames was optisch werkelijk fantastisch. Buiten de drie bekende dames uit GT, was het de rest allemaal nieuwe hertjes voor me. De meeste dames zijn tussen 18 en eind twintig. Een enkele milf heb ik ook waargenomen. De dames hadden verschillende nationaliteiten, maar hoofdzakelijk Poolse, Duitse en Roemeense dames.

    De club is open sinds 8 februari j.l. en bevind zich op nog geen 5 minuten van Autobahn A8 en luchthaven Stuttgart. Eigenlijk heel gemakkelijk te vinden. De openingstijden zijn Zondag t/m Donderdag van 11:00uur tot 3:00uur. Vrijdag en zaterdag is de club nog een uur langer open.

    Nadat ik mijn tweede ronde met Monica had gedaan ben ik me gaan omkleden om de rit naar Frankfurt te aanvaarden. De volgende dag stond nog een afspraak op de agenda met een andere Topper in Oase. Dus een e.t.a. van 02:30 uur in mijn hotel was al laat genoeg. Gelukkig deed een bijna lege Autobahn en bijna constant 4000 toeren op mijn diesel mij eerder in Frankfurt arriveren.

    Het was een zeer geslaagd eerste bezoek aan FKK-Paradise. Het heeft kwa luxe veel weg van Artemis in Berlijn, maar vind deze club eigenlijk nog veel mooier. Het aanbod van dames was zeer hoog, zeker gezien de club pas ruim een week open was. Ik moet eerlijk zeggen dat het de mooiste club is welke ik ooit heb gezien. Ondanks dat de club zeer groot en massaal is, straalt het door de inrichting heel veel warmte uit waardoor je je er direct thuis voelt. Dit was ook precies het gevoel dat me overkwam. Het voelde direct gewend. Reeds geruime tijd geleden had ik al gepland om er a.s. donderdag de 28e naar toe te gaan, gezien ik er voor zaken in de buurt ben, ik zal dan zeker kunnen beoordelen over de continuïteit van de dames en of Paradise een club gaat worden welke ik zeker vaker ga bezoeken. Ik denk dat het best wel eens een club zal zijn waarvoor ik zo de 500km uit Nederland voor over hebt om te rijden. Ik kijk al uit naar a.s. donderdag. Ik hou jullie op de hoogte.

    FKK-Saunaclub Paradise is een MUST SEE!!!

    Om meer indruk te krijgen bekijk de foto's op hun website.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 maart 2008 om 01:44 Reden: tf

  4. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mooie post Sonny!
    Bijna een FAQ op zich, zo'n uitgebreid bericht.

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  5. #5
    Geregistreerd
    7 september 2006
    Last Online
    8 september 2008 @ 20:17
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    WAT EEN PARADIJS.......................
    ik moest naar Stuttgart, na wat zoekwerk op internet deze club gevonden. Afgelopen donderdag waren we dus auf die messe in Stuttgart, s'avonds nog snel met andere collega (meer van het slag "kijken is leuk", maar nergens aankomen) naar Bobblingen naar de flat voor de striptease, hier hadden we het snel gezien dus met smoesje collega gedumpt in hotel en met mijn maat stiekum de auto gepakt en vol gas naar Leinfelden.

    Daar viel de bek open.................wat een ambiance, echt schitterend. Kom met regelmaat in phg/gt/yy en anderen en reis nogal wat over de wereld, maar zo mooi, zo groot en zo relaxed nog nooit meegemaakt.
    Door alle loungebanken met inderdaad duizenden kussentje's, de wellness ruimte's eromheen is de sfeer zo relaxed dat je denkt dat je in het walhalla bent beland.
    Als je op het schommelbed ligt in het atrium, en er komen twee dames bijliggen is dat toch een andere sfeer dan dat je in de herrie aan de bar staat bij gt.
    De dames en diensten zijn echter gelijk aan voorgenoemde clubs maar ook de kamers zijn meer van nivo yabyum en dat geeft toch wat extra cachet aan het geheel.
    Het is net wat duurder maar het geld dubbel waard.

    vanaf half 12 tot sluitingstijd (3 uur) gebleven en 3 keer de kamer bezocht met dames waar ik de naam niet meer van weet (sorry maar ik snap niet dat de forumbezoekers dit altijd zo goed kunnen onthouden), het was in ieder geval helemaal top.
    over 3 wkn moet ik weer die richting in en ga de reis in ieder geval zo organiseren dat er wat extra tijd is voor paradise

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Ausrufezeichen Deze club ook op RTL-Extra

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Een bezoek aan FKK-Saunaclub Paradise stond eigenlijk voor een week later gepland (en nog steeds voor bezoek nummer 2)), maar onverwachts bracht ik er alvast afgelopen donderdag een bezoek. Ik moest naar Frankfurt waar ik die nacht zou overnachten en zou deze avond op de terugweg vanuit Zwitserland naar de Palace in Frankfurt gaan, was het niet dat een verlaat vertrek en een flinke file op de A81 tussen Singen en Suttgart mij uiteindelijk anders deed besluiten.

    Terwijl ik in deze file stond net 30km voor Stuttgart gaf mijn navigatie een e.t.a. aan van 22:30uur in Frankfurt, ondanks dat de Palace tot 04:00uur open is vond ik het te laat om dan nog naar binnen te gaan. Ik bedacht om een alternatief te gaan zoeken. Colloseum in Augsburg of naar die nieuwe club Paradise bij Stuttgart welke ik een week later zou bezoeken, immers ik zat toch in de buurt. Ik besloot de auto even bij de eerstvolgende parkeerplaats aan de kant te zetten en via mijn pda heb ik gekeken wat de adressen waren van deze twee clubs en hoe ver het zou zijn vanaf de plaats waar ik toen was. Augsburg was toch nog 180km, dus dat viel af. Paradise was maar 28km van mij verwijderd, dus besloot ik dan maar alvast hier een kijkje te gaan nemen. Ik wist dat de club 8 februari j.l. open was gegaan, dus ik zou niet voor niets komen. Nog even doorbijten in de file en toen bij de Autobahn Kreuz met A8 richting München gereden. Goed 14km verder kon ik bij de afslag Echterdingen de B27 op rijden en al snel stond ik bij Paradise voor de deur. Het was 20:15uur, ik was benieuwd wat ik aan zou aantreffen.

    Tot zover de inleiding.

    Ik trof een groot gebouw met ik dacht 5 verdiepingen aan. Daarop een groot spandoek “Open ab 08.02.2008” Links onder een trap met rode loper welke me naar de ingang bracht.
    Als je binnenkomt sta je na een korte gang in de ontvangst ruimte. Zeer ruim opgezet en je zag al direct dat dit een ander kaliber was dan de entrees welke ik gewend was. Glimmende vloer, mooi theke en een ontvangst dame met secretaresse look welke me welkom heette.
    Ik betaal mijn entree, leuk gevonden, 69,00 euro. Ik krijg een sleutel met elektronische chip aan net zo’n halslint als bij VV, verder een badjas (blauw) en handdoek. Een andere dame legt me uit dat eten en non-alcoholische dranken inclusief is, dat er 81 internationale dames binnen zijn en dat de club tot 03:00uur open is. Ik zeg nog, dat zal ik niet redden, want ik moet nog door naar mijn hotel in Frankfurt. De dame wijst me verder de weg en we lopen door naar een brede aansluitende gang. Direct links was de opening naar een grote ruimte, even verder rechts de kleedkamer. Al lopend door de gang viel de stijl van de club op. Pure luxe, mooie verlichting en uitstraling met warme kleuren. De dame loodst me de kleedkamer in. Een prachtige grote kleedkamer met grote hoge klerenkasten. Ik heb ze niet geteld, maar ik schat zo’n 300 kasten.
    Ik had sleutel 287, dus zal wel zo zijn. De dame laat me verder alleen en ik ga na omkleden en douchen naar de grote ruimte waar ook de muziek vandaan komt. Ik stap naar binnen en me mond valt open. WOW!! Wat een ruimte, wat een inrichting. Op dat moment nog onoverzichtelijk voor me, zo groot. Je komt eigenlijk achter de bar (niet letterlijk) de grote ruimte binnen. Aan de bar zit een werkelijke stand vast waar een DJ muziek staat te draaien.
    In het midden van de grote ruimte bevind zich een soort atrium. Hier is het plafond twee verdiepingen hoger, waarbij je toezicht hebt naar de volgende verdieping, wat later bleek de weg naar de kamers te zijn. In het midden van dit atrium een grote zuil welke doorloopt naar het plafond. In het midden van dit atrium bevinden zich banken in de vorm van twee halve cirkels tegen elkaar aan zodat het geheel weer bijna een cirkel vormt. Op deze banken zag ik al minstens 25 dames zitten. Wat later bleek schijnt dit de enige plek te zijn waar je mocht roken. Wat me opviel was dat je jezelf direct thuis voelde. De inrichting straalt veel warmte uit en opvallend is de gekozen kleuren en verlichting. Het geheel straalt de Romeinse tijd uit. Door de club heen staan ontelbaar veel lage staan-lampen met een mozaïek omhulling eromheen. Het is eigenlijk moeilijk te beschrijven hoe groot de grote ruimte werkelijk is, ik schat zo’n ruim 500m2.
    De architect heeft zijn werk goed gedaan om het voor een FKK-saunaclub in te richten. Alles is in de Romeinse stijl zoals ook bij de Palace (Paradise is ook van dezelfde keten als Palace) Buiten het bovengenoemde atrium is er nog een zee van ruimte eromheen. Links is een kleine verhoging welke wordt gescheiden door en wel 20 meter lange bar. Hier staat het eten. Het eten kun je nuttigen aan twee mooie lange tafels op deze verhoging, ik denk elk wel 10 meter lang in een golfvorm. Om deze tafels staan allemaal lage krukjes. Er was nog voldoende eten, kwaliteit vergelijkbaar met PHG. Het eten bleef zeker tot 23:00uur aanwezig. Daarna snacks, knakworsten en soep. Na twaalven zag ik zelfs nog pizza.

    Denkbeeldig loop ik even langs de omtrek van de grote ruimte om een indruk te beschrijven m.b.t. de facaliteiten. Na de ruimte voor het eten komt een grote kino, kwa grootte 2x die van GT en helemaal vol met kussens. Ik denk dat ze hier de hele voorraad van Ikea hebben liggen. Dan komt er een portiek waar zich de trap naar de bovenverdieping bevind. Een lange wand met een schommelbank (zeker 4 x 2 m) en dan een twee kamers waar twee masseurs werken. Daarna komt de natte ruimte met een haman, een turkstoombad, een sneeuw/ijsgrot, koud dompelbad, jacuzzi, grote douche ruimte en sauna. Deze natte ruimte bevind zich denkbeeldig tegenover de etensruimte. De hele club staat verder vol met talrijke banken en schommelbanken met overvloedig veel kussens. Wanneer je de trap op gaat naar boven, dan kom je op de tweede verdieping van het atrium, waarbij je ook weer naar beneden kunt kijken. Wanneer je doorloopt kom je in een wirwar van gangen (zoals een groot hotel) met diverse open ruimtes met banken. Hier heb ik ook een sigarenlounge gezien. Al deze gangen leiden naar maar liefst 51 zeer mooie kamers met allen een rond bed en ook weer talloze kussens. Zoals ook bij de Palace kunnen de dames zelf een sleutel pakken van een bord. Er staan vele rekken met handdoeken. De kamers worden naar ieder bezoek voorzien van schoon hoeslaken (dit is in Oase wel anders). Ook hier weer, de gangen zijn super verlicht en mooi gedecoreerd.

    Benenden bevind zich nog een ruime bar waar allerlei dranken verkrijgbaar zijn. Het systeem werkt zoals in Villa Vertigo. Wanneer je wat buiten de inclusieve standaard besteld, dat wordt m.b.v. een chip e.e.a. op je sleutelnummer geboekt, wat je dan bij vertrek afrekent.

    Dit was de hard-ware, nu de software….

    Nadat ik de club beneden had verkent ga ik eerst even rustig wat eten. Een lekkere tonijn salade, draadjesvlees met broccoli en gebakken aardappelen. Nadat de maag was gevuld ga ik naar de cirkel banken. Ik haal een red-bul (3,20 euro) en ga lekker zitten. Tegenover mij zie ik twee mooie blondines zitten. Één ervan zag ik optisch al zeker zitten voor een kamer bezoek. Ik krijg oogcontact met ze en moet noodgedwongen naast die andere gaan zitten gezien er naast mijn doel geen plaats was. Ik raak met haar aan de praat. Deze dame bleek een jonge Duitse te zijn luisterend naar de naam Diana. Haar buurvrouw (mijn doel) bleek de Duitse Steffi te zijn. Het was uiteindelijk toch Diana waarmee ik mijn vuurdoop in deze club maakte. Na een uur op de kamer te zijn geweest moest ik Diana 100 euro afrekenen. In deze club geld voor ieder half uur 50 euro. Extra voor FT is ook 50 euro en Anal kost 100 euro extra.

    Tijdens het opladen voor ronde twee ga ik wat dieper de faciliteiten verkennen. Ik boek een massage van 45 min. De prijzen zijn 30 euro voor 30 minuten en 45 euro voor 45 minuten. Na de massage kom ik een bekende tegen. Kiara uit de Palace, voorheen GT. Na even met haar gekletst te hebben zie ik nog twee bekende dames uit GT tegen waarover ik op hun verzoek verder geen details zal geven. Er waren echt veel dames, die genoemde 81 was zeker niet overdreven. Bij de natte ruimte spotte ik een dame met opvallend mooie zwarte haren en ogen met een bleek huidje. Helaas was ze bezet met een klant in de jacuzzi, maar uiteindelijk was zij, de Portugese Monica de tweede en laatste dame waarmee ik dit eerste bezoek mee naar de kamer ben gegaan. Steffi heb ik helaas maar moeten laten schieten. Hopelijk is zij er aanstaande donderdag ook weer.

    Het aanbod van dames was optisch werkelijk fantastisch. Buiten de drie bekende dames uit GT, was het de rest allemaal nieuwe hertjes voor me. De meeste dames zijn tussen 18 en eind twintig. Een enkele milf heb ik ook waargenomen. De dames hadden verschillende nationaliteiten, maar hoofdzakelijk Poolse, Duitse en Roemeense dames.

    De club is open sinds 8 februari j.l. en bevind zich op nog geen 5 minuten van Autobahn A8 en luchthaven Stuttgart. Eigenlijk heel gemakkelijk te vinden. De openingstijden zijn Zondag t/m Donderdag van 11:00uur tot 3:00uur. Vrijdag en zaterdag is de club nog een uur langer open.

    Nadat ik mijn tweede ronde met Monica had gedaan ben ik me gaan omkleden om de rit naar Frankfurt te aanvaarden. De volgende dag stond nog een afspraak op de agenda met een andere Topper in Oase. Dus een e.t.a. van 02:30 uur in mijn hotel was al laat genoeg. Gelukkig deed een bijna lege Autobahn en bijna constant 4000 toeren op mijn diesel mij eerder in Frankfurt arriveren.

    Het was een zeer geslaagd eerste bezoek aan FKK-Paradise. Het heeft kwa luxe veel weg van Artemis in Berlijn, maar vind deze club eigenlijk nog veel mooier. Het aanbod van dames was zeer hoog, zeker gezien de club pas ruim een week open was. Ik moet eerlijk zeggen dat het de mooiste club is welke ik ooit heb gezien. Ondanks dat de club zeer groot en massaal is, straalt het door de inrichting heel veel warmte uit waardoor je je er direct thuis voelt. Dit was ook precies het gevoel dat me overkwam. Het voelde direct gewend. Reeds geruime tijd geleden had ik al gepland om er a.s. donderdag de 28e naar toe te gaan, gezien ik er voor zaken in de buurt ben, ik zal dan zeker kunnen beoordelen over de continuïteit van de dames en of Paradise een club gaat worden welke ik zeker vaker ga bezoeken. Ik denk dat het best wel eens een club zal zijn waarvoor ik zo de 500km uit Nederland voor over hebt om te rijden. Ik kijk al uit naar a.s. donderdag. Ik hou jullie op de hoogte.

    FKK-Saunaclub Paradise is een MUST SEE!!!

    Om meer indruk te krijgen bekijk de foto's op hun website.

    Sonny
    :wink:
    Via deze link kun je ook deze club zien bij RTL-Extra

    Sonny:wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.650
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.286 in 5.192 posts

    Standaard

    Der perfekte Puff

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard 11 juli

    ’s Ochtends om 12 uur uit het Etap hotel in Linden, richting Stuttgart vertrokken. Ook Picasso 1 had zich bij ons gevoegd en met z’n vieren in 1 auto naar FKK Paradise gereden. De club ligt op een industrieterrein. Aan de buitenkant lijkt de club wel een kantoorpand, iets waar je eenmaal binnen niets meer van merkt. Binnen ziet het er fantastisch uit. Alles is tot in de puntjes verzorgd.

    Nadat je aan de balie € 69,--:wink:heb afgerekend, ontvang je een badjas of handdoek. Je loopt dan rechts de kleedkamers in. Deze zien er schoon er verzorgd uit. De kastje zijn zeer ruim en in de kleedkamers zijn voldoende handdoeken. Bij de wastafel staat ook een fles mondwater, met daarnaast kleine cupjes om het mondwater in te doen. Vanuit de kleedkamer kom je achter de bar uit. En vanaf dan voel je je echt in het paradijs. Veel lange banken, met heel veel kussens dat een sfeervolle aanblik geeft. Aan de zijkant bevindt zich het natte gedeelte met sauna’s, ijsgrot, jacuzzi en douches. Ook hier zijn weer voldoende handdoeken aanwezig. Voor de grote van de club is de jacuzzi wel een beetje aan de kleine kant. Achter is er nog een kino, met ruime ligbeddden en een televisie kamer. Boven zijn de kamers waar je je met de dames kan terug trekken. Deze kamers zien er allemaal schitterend uit. Ook is er boven nog een televisie kamer. Tevens staat er boven een computer waar je gebruik kunt maken van het internet.

    Nadat ik deze prachtige club doorlopen had, was het tijd om de dames te bekijken. Dat viel iets wat tegen. Er liepen wel wat dames rond en ook wel mooie, maar erg weinig voor een club van dit formaat. Daarentegen was het aantal beren ook laag. De verhouding tussen dames en heren was goed in verhouding. Echter door de grote ruimte, leek het allemaal erg leeg en rustig.

    Als eerste maar eens naar het ontbijt buffet gelopen om te eten. Moet zeggen dat dit er heel goed uitzag. Hier lekker ontspannen wat gegeten en nog wat nagepraat over de avond ervoor.

    Picasso 1, Rex en Sonny en ik waren nog moe van de dag ervoor en hebben van de rustige club gebruik gemaakt om maar eens lekker te gaan slapen. Ik lag nog maar net in de televisiekamer toen er een mooi Surinaams meisje bij mij kwam zitten. Toen ik echter liet blijken niet geïnteresseerd te zijn om naar de kamer te gaan was ze ook weer snel vertrokken. Daarna op mijn gemak de verschillende banken door de club uitgeprobeerd. Uiteindelijk werd ik aangesproken door Daniela uit Duitsland. Leuk lief meisje, waar ik een leuk gesprekje mee had. Echter ik had nog geen trek in een kamer bezoek en onze wegen scheiden zich weer van elkaar.

    Inmiddels was Rex ook weer wakker geworden en samen zaten we in het midden van de club op 1 van de lange ovale bank. Al snel werd Rex lastig gevallen door een dame, waarop Daniela ook weer haar kans zag en weer bij mij kwam zitten. Het duurde dan ook niet lang voordat ik voor de eerste keer met een dame in deze club naar boven trok. Deze dame gooide alle remmen los. Heerlijk uitgebreid tong worstelen en een goeie pijpbeurt. Vervolgens na een paar standjes het condoompje vol gespoten. Deze sessie krijgt van mij een dikke voldoende.

    Inmiddels was het tijd geworden voor het eten. In het eetgedeelte kon je kiezen uit verschillende soorten vlees, kip en vis en salades. Alles was heel goed verzorgd. Nog nooit heb ik in een club zo goed gegeten. Ik wou dat het in iedere club zo was.

    Na het eten kwam de geiligheid weer boven drijven. Rex en ik hadden 2 hele mooie dames zien lopen, die naar hun eigen zeggen nichtjes zijn. Vanuit de bar probeerde we diverse malen de aandacht te trekken, maar de dames waren niet van plan om naar ons te komen. Daarentegen wenkte ze ons, dat wij maar naar hun moesten komen. Echter dat deden we niet.

    Picasso, Rex en ik besloten om ons terug te trekken op 1 van de schommel bedden. Tegenover het schommelbed lag Sonny met een dame, die moest toezien hoe Picasso 1 (droog) bereden werd door een dame, Rex met z’n pik lag te spelen en een andere dame met mijn leuter aan het zwaaien was. Sonny deed maar net of hij er niet bij hoorde. De dames werden echter afgewezen en het geschommel kon beginnen. Met heel wat angst zag ik toe hoe Rex het bed, bijna door de muur heen liet slingeren. Toen er dingen aan de zijkant werden geraakt en alles behoorlijk begon te kraken, kwam Rex tot inkeer en hield zich iets rustiger.

    Na angstaanjagende capriolen op het schommelbed, ben ik met Picasso 1 de Jacuzzi in gedoken. Al snel kwam Rex langs om mee te delen dat hij met een van de 2 dames ging, die wij al eerder hadden gespot. Met een schuinoog keek ik naar welke van de 2 Rex zou nemen. Nadat hij met 1 van de dames wegging, sprong ik uit de jacuzzi om jacht te maken op de andere dame. Deze dame heet Anita en komt uit de Oekraïne. Werkelijk een prachtig mooie dame. Ze is zich hier ook heel erg van bewust en op kamer liet ze dit merken door de kantjes er van af te lopen. Pas op de kamer vroeg ze of ik het een probleem vond dat ze pijpte met condoom. Tsja, wat moet ik daar nu op zeggen. Als je niet met condoom wilt pijpen, moet je dat ook niet doen. Zeg het alleen voordat je de kamer op gaat. Ik wil iemand niet opdringen mij zonder condoom te pijpen. Dus Anita begon aan PMC. Daarna nog in 1 standje neuken. Na het klaar komen, sprong ze snel op en wilde weer van de kamer. Matige sessie met een zeer mooi meisje. Ik denk dat ik binnen het kwartier weer onder de douche stond. Jammer dat dit soort meisje de klanten zo afwerken. Dit zal Paradise geen goede naam bezorgen. Zal dit ook de reden zijn dat het er zo rustig is?

    Beneden was het nog niet heel veel drukker worden. De drukte die vanaf een uur of 7 werd verwacht was er om half 9 nog niet. Rustig op het bankje zitten kijken naar de diverse mooie en minder mooie vrouwen die voorbij liepen. Totdat de opties in de groep werd gegooid om naar de Pussy Club in Stuttgart te gaan. Dit was een nieuw fenomeen en volgens de verhalen zou het ook goed zijn. Ja, ik ben niet moeilijk over te halen: veel pussy’s neuken voor € 100,--, wie wil dat niet?. Dus vertrokken vol enthousiasme naar deze club, niet wetende welk debacle ons te wachten stond. Als we dit van te voren hadden geweten, waren we nooit weg gegaan uit het paradijs.

    FKK-Paradise is de mooiste en best verzorgde clubs die ik heb gezien in Duitsland. Vergeleken met Oase viel deze dag het aantal dames tegen. Dit was een moment opname, ik weet niet hoe het op andere dagen is. Ik ga ervan uit dat ik gewoon een slechte dag heb getroffen. Dit kan ook niet anders want zo’n mooie club moet toch gewoon vol zitten. Gezien de afstand voor mij, zal ik waarschijnlijk niet nog een keer in deze club komen, maar zeg nooit nooit.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  9. #9
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard paradise woensdag 15 juli

    Hier nog even een beloofd verslagje van mijn bezoek aan deze club.
    De tom tom voerde me zonder problemen naar deze club toe maar toen ik de straat inreed dacht ik aanvangkelijk dit kan toch niet de goede straat zijn ?
    een industriewijk met autobedrijven en dan ineens een groot soort kantoorpand met een opvallende ingang met het opschrift paradise erboven.
    Verrek dacht ik ik zit toch goed
    Auto maar geparkeerd en naar binnen, vol verwachting klopte mijn hartje .
    Aan de balie 69 euro betaald een kleine rondleiding gehad omgekleed en
    gedouched .
    Daarna werd het tijd em eens zelf de boel te gaan verkennen .
    Eigenlijk had ik eerst wat willen eten maar de keuken was nog dicht en ik zou nog minstens 2 uur moeten wachten helaas .
    Ik liep wat rond beneden prachtige aankleding veel zitgelegenheid met veel kussens , erg groot van opzet in een soort romeinse stijl erg mooi en sfeervol .
    whirlpool ,sauna en ijsgrot waren ook aanwezig zag er allemaal erg mooi uit .
    In de whirlpool had ik later een leuk gesprek met een duitse medebeer die hier vooor de 3e keer was , hij wist me te vertellen dat de halve selectie van een of andere bundesliga club hier ook wel eens flink geld kwam uitgeven .
    Het was redelijk rustig (zowel dames als beren) rond een uur of 5 ik was net een uur binnen en er hadden al ongeveer 4 dames geprobeerd me tot een sessie te verleiden, oa liane , angela ,monica en patricia .
    allen afgewimpeld en dat valt niet altijd mee zit je in een van de banken komt er een dame naast je zitten en voor je het weet zit ze al te friemelen aan je 3e been en probeer dan nog maar eens vriendelijk te bedanken .
    er werd dus behoorlijk gejaagd door de dames was mijn eerste indruk , meer dan dat ik in gt ooit had meegemaakt .
    maar goed ik wimpelde dus aanvangkelijk elke dame af en wou eerst eten en een whirlpoolrondje pakken , ook hoopte ik dan het in de avond drukker zou worden zodat er wat meer keuze kwam .
    helaas zou het de hele avond niet echt veel drukker worden en na het eten
    besloot ik dat het maar eens tijd werd voor een kamerbezoek .
    Helaas het zou niet mijn avond worden ik liep een dame genaamd clara tegen het bevallige lijf die me zo bleek later een van mijn slechtste sessies in mijn wandelcarriere bezorgde , op de kamer straalde ze nog geen greintje passie uit en ze werkte me plichtmatig af sjeezus wat een afknapper was dat , zoiets had ik tijden niet meer meegemaakt .
    Na deze kater volgde nog een 2e sessie met een blonde dame die wel wat beter was maar nog steeds onder de maat .
    Tja en dan blijkt het maar weer , een club kan nog zo mooi zijn maar als de dames tegenvallen valt de club ook tegen .
    Je zou ook kunnen zeggen dat het gewoon mijn dag niet was en botte pech was en mischien was het ook gewoon de verkeerde dag om te komen want het bleef vrij rustig de hele avond .
    conclusie : Heel mooie club sfeervol ingericht met veel mooie faciliteiten ,
    nadeel veel geanimeer door de dames en er lopen ook naar mijn idee veel afwerkertjes tussen dus das oppassen geblazen .
    maar goed das mijn ervaring wellicht dat het op een andere drukkere dag een stuk beter is .

  10. #10
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Woorden schieten te kort: Dit is met stip de beste club in Duitsland.
    iets duurder dan gemiddeld, maar dat is het dubbel en dwars waard.

    Over twee weekje mag ik weer op zakenreis naar Stuttgart.

  11. #11
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Last Online
    17 augustus 2013 @ 17:54
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    The club is very nice. Like Palace in double size. Good food. Clean. Nice staff behind the bar. No outside facilities. And they just stared to charge 2 EUR for cappuccina, latte macchiato etc. Stupid behaviour with a 69 EUR admission.

    Petz, will be there again next week

  12. #12
    Geregistreerd
    8 september 2010
    Last Online
    14 november 2010 @ 11:01
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand of er een goed hotel in de buurt van deze club is?

  13. #13
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Even kijken op de site.
    http://www.booking.com
    http://www.hrs.com

  14. #14
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    54
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Josef is hulpvaardig? Voor de broer? Van Carice van Houten.

  15. #15
    Geregistreerd
    8 september 2010
    Last Online
    14 november 2010 @ 11:01
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Misschien even herformuleren :wink: Heeft iemand ervaring met hotels in de buurt van club Paradise?

    Niet de "broer van" overigens

  16. #16
    Geregistreerd
    13 januari 2008
    Last Online
    1 november 2012 @ 15:20
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    mercure hotel is vlakbij

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.650
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.286 in 5.192 posts

    Idee

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Blijkbaar nog maar weinig info over deze club. Laten we daar wat aan veranderen.

    Op de site van de club vind je veel informatie http://www.the-paradise.de/index.php maar wat zijn mijn persoonlijke bevindingen?

    Stuttgart is over het algemeen een trieste en vuile stad. De club ligt in een industrieterrein. De buitengevel van de club ziet er niet echt mooi uit. Een paarsachtig geschilderde gevel. Echter eens je de deur van de club bent binnengegaan kom je in een uiterst chique omgeving. De dames die toevallig bij binnenkomst ook aan de balie stonden waren erg vriendelijk.

    De inkom bedraagt € 79 (alles inbegrepen, zoals we dat gewend zijn, inclusief een badjas (een badjas die erg passend past en waarmee ik goed stond, niet zo een voddenpak dat óf te groot óf te klein óf... is. Ik wou hem de hele dag aanhouden maar het was te warm en ik deed hem enkel aan om te gaan eten.

    De uitleg over de club werd perfect gegeven. Je krijgt een gehele rondleiding door de club op het gelijksvloers door een thekefrau. Zij was heel vriendelijk en in voor grapjes. Ze liet alles zien, met uitzondering van de chique kamers. Oogverblindend was de rondleiding. Je weet niet wat je ziet. Schitterende club! De kleedkasten zijn ruim en groot. De omkleedruimte in zijn geheel is erg praktisch en ruim opgezet. Alle nodige verzorgingsattributen zijn voor handen (haargel, haardroger, muntjes, mondspoelmiddel…). De omkleedruimte, de douches, de andere sanitaire voorzieningen, de relaxruimtes, de massageruimte, de sauna, het dampbad, de sneeuwbron, de kino, het restaurant, de alcoholbar, de gewone bar en de zeer uitgestrekte loungeruimte bevinden zich op het gelijksvloers (waar je binnen kwam). Op de kamers en rustruimtes, tv-ruimtes en dakterras na bevindt zich dus alles op het gelijksvloers. Naar het eerste verdiep kan je per lift of trap gaan. Het gelijksvloers is eigenlijk één reuzegrote ruimte maar door de indeling van die ruimte lijkt dat niet zo én toch kan je van bijna overal op het gelijksvloers een overzicht hebben op alles wat gebeurt in de club.

    De kamers zijn stuk voor stuk prachtige kamers. Je kan ze bijna allemaal VIP-kamers noemen. Zo goed als de gehele club is voorzien van airco. Net als in die andere prachtige club in Stuttgart: Safari, is er ook hier geen sleutelceremonie. Zonder inschrijving in een logboek gaan de dames dus met jou naar de kamer.

    Er zijn voldoende relaxruimtes die zo ingericht zijn dat je zowel je rust kan nemen alsook dat je je zo kan nestelen dat je bijna vraagt om “aangevallen” te worden. Zo zijn er bijvoorbeeld ronde grote poefen waar je ondeugend kan op beginnen doen en zijn er ook twee hele grote schommelbedden in de lounge. De douches zijn net als de sanitaire ruimtes erg hygiënisch en modern. De regeling van de douches is van het systeem “FKK World”. De koud-warm regeling is hier perfect. Zelfde systeem maar duurdere versie waarschijnlijk. Ook de douchegel die ter beschikking staat is niet van het goedkope type zoals in de andere clubs. De handdoeken nodig om je af te drogen, nodig in de sauna vind je overal.

    Zowel de sauna als het dampbad zijn dik o.k.. De saunatemperatuur is ideaal, de temperatuur van het dampbad ook. Wie het aandurft kan na een beurt sauna of dampbad zich begeven naar de ijsgrot. Héérlijk als je het mij vraagt maar bibberkoud. Je kan in de zachte sneeuw rollen of de sneeuwpieken aan het plafond over je heen laten vallen om af te koelen. Je kan er ook gewoon in gaan staan natuurlijk. Het buitenterras bereik je via de eerste verdieping maar dit gedeelte was vandaag gesloten. Dit moet zowat het enige minpunt in deze club zijn. Het management bepaalt wanneer het weer is om buiten even een luchtje te scheppen. Het is een groot terras maar natuurlijk niet zo groot als de meeste tuinen in de saunaclubs. Ik veronderstel dat ze er voor gezorgd zullen hebben dat ze het terras aan de zuidzuidwestkant hebben aangelegd zodat je bij zonnig weer over een zonnig terras beschikt. Ik kon dit niet controleren.

    In het restaurant dan. Het restaurant is rookvrij. Je betaalt € 80 inkom in deze club dus mag daar wel wat tegenoverstaan, denk je dan. Dat merk je dan al direct bij het ontbijtbuffet. Het is écht het beste van het beste. Alsof je op zondagmorgen gaat brunchen in een meersterrenrestaurant. Het leek wel een heel uitgebreid champagnebuffet, zonder de champagne en zonder de kreeft dan. De champagne kan je btw tegen extra vergoeding bestellen. Voor de rest kon je het zo gek niet bedenken of het was er. Zeer veel verschillende soorten broodjes, al dan niet belegd met bijvoorbeeld ham en parmezaanse kaas en kruiden. Ook Frans brood lag er. Warm buffet, koud buffet, zoetigheden, een oase aan fruit, muslies, ochtendgranen, yogurts, fruitmoesen, vis, vlees.... Ik begon dus met ruim de tijd te nemen om heerlijk te genieten van deze lekkere brunch. Pak dat ik ongeveer een kleine twee uur getafeld heb. Een dame maakte er mij trouwens attent op. Van alles wat ik luste probeerde ik een beetje te nemen.
    Op een bepaald moment wordt het restaurant voor een dik uur gesloten en wordt het avondeten klaar gezet en wordt het restaurant gepoetst. Het avondeten bestond uit verschillende menu's die je naar vrije wil kon combineren en daarnaast ook nog bijgerechten, lekkere spinazieroomsoep en ook nog uitgebreide koude schotels. Verschillende desserts en extraatjes. Je noemt het maar, het was er. Bij de eigenlijke warme schotels was echter geen vis en geen rundsteak. Alle dranken zijn in zelfbediening of aan de bar. Verschillende theesoorten en koffie, net als alle soorten fris, appelsap en appelsiensap. Bij de thee's kan je of citroen of limoen doen. Speciale koffies kosten echter € 3. Het appelsiensap komt ook uit een tapmachine en dat proef je wel. De smaak is niet zo goed als appelsiensap uit flessen. Dit was ook zo in de twee andere clubs in Stuttgart die ik bezocht: Safari en Sakura.

    Het damesaantal lag heel de dag hoger dan het aantal beren. Gemiddeld zijn er op een donderdag 100 dames aanwezig en ongeveer 85 beren. Omdat de club groot is, heb je dus steeds een vrij gevoel en is het nooit té druk, waar dan ook. De dames variëren van heel erg mooi tot heel erg mooi. Er lopen sporadisch maar iets oudere en wat minder slanke dames tussen. Wie voor wat anders gaat dan slank en jong zal hier duidelijk minder aan zijn trekken komen. Voorts is variatie troef. Klein, groot, blond, zwart, grote borsten, kleine borsten…. Verder kan er nog opgemerkt worden dat de minst mooie dames al om 11.00 uur 's morgens aanwezig waren. In Safari was dit niet het geval. In Paradise is het dus even geduld oefenen vooraleer de massa zeer mooie dames aanwezig zijn. Ze druppelen vooral binnen vanaf een uur of twee, drie in de namiddag. Het valt ook meteen op dat de dames in de drie clubs niet klagen over te weinig inkomsten, te weinig gekamer, te weinig mannen, terwijl er dus steeds meer dames dan mannen zijn. Een andere mentaliteit van de dames dus. In NRW hoor je ze steeds maar klagen, hoewel er vaak veel meer mannen dan vrouwen aanwezig zijn.

    De services van de dames liggen theoretisch niet hoger dan in Yin Yang in Nederland. De dames krijgen een minimumservice opgelegd van het management dat wel heel erg minimum is: NMC. De prijs voor een halfuur is € 50, een uur € 100…. Hoewel dus de minimaal opgelegde service erg laag ligt, heb ik geen enkele dame tegengekomen en mogen daten die niet spontaan PZC deed. Ook kussen en tongzoenen blijkbaar de meeste dames erg goed. Blijkbaar wordt er aan de dames weinig opgelegd maar begrijpen ze zelf dat als ze in Duitsland in een saunaclub bepaalde zaken niet doen, ze zichzelf werkloos maken. In deze club is het echter wel op je tellen passen, je moet een beetje assertief zijn want anders is het bij de meeste dames na het klaarkomen opkrassen en maken ze het halfuur niet vol. Gelukkig zijn er hier genoeg uitzonderingen op de regel te vinden (dus ook voor de minder assertieve beren). De dames zijn erg vriendelijk, beleefd en zeer welgemanierd. De manier hoe ze omgaan met de mannen is totaal verschillend met de saunaclubs die ik tot nu toe bezocht. Daarbij vergeten ze natuurlijk niet om spontaan te blijven en te zijn. Tof gevoel. De dames animeren doorgaans maar op een leuke en niet-opdringerige manier. Acties op de banken en overal komen hier veelvuldig voor. Pijpen overal alom, zo je dat zelf wil maar ook gehele sessies die zomaar op de trappengangen, banken, sofa's worden afgewerkt. Dit is leuk om te zien en om eens mee te maken maar de kans op een minder-dan-dertig-minuten-sessie vergroot zo ook enorm (en ik denk dat het stiekem daarom te doen is bij vele van die dames).

    Het personeel is ook erg vriendelijk en zeer gedienstig. Ook de sfeer tussen de dames en het management is erg gemoedelijk. De algemene hygiëne is top. In zijn algemeenheid is de club bescheiden verlicht zodat een intiem gevoel wordt gecreëerd. Er zijn ook plekjes in de lounge die wat meer afgescheiden zijn (waar je dus lekker ondeugend kan doen met een dame). De muziek staat nooit keihard. In de avond wat harder dan overdag maar je kan altijd nog een rustig gesprek houden met de dame. De muziekkeuze is ook heel o.k. voor mij. Niet enkel dat “moderne geboenk”.

    Kortom: prachtige, moderne, passievolle, levendige club met de juiste sfeer, zo goed als enkel mooie dames die welopgevoed zijn, vriendelijk personeel, erg goede wellnessfaciliteiten en uiterst mooie ruime kamers. Het eten is subliem en ongeëvenaard (ook niet in PSR).
    Als het er op aan komt, als puntje bij paaltje komt, zijn de dames toch weer net iets commerciëler ingesteld dan gemiddeld in de mij andere bekende clubs.

    Gelukkig dat een stuk dichterbij Park Sauna Residenz bestaat want anders zou de drang om hierheen te komen wel héél erg groot zijn. Het is een immens verschil met alle andere clubs die ik al kende in alle opzichten. De club is dus de inkom van € 79 zeer zeker waard. Je zou ook kunnen stellen dat de inkomprijs van € 50 in de (bijvoorbeeld typische) NRW-clubs veel te hoog ligt voor wat je er voor in ruil krijgt.

    Laten we een goeie dame en een slechte uitlichten.

    Ik heb voor mijn eerste sessie een supermooie dame uitgekozen die ook nog eens supergoeie service gaf op de kamer. Dit zorgde ervoor dat ik twee keer met deze dame op kamer ging, ondanks de 100 andere mooie dames. Ze verleidde me de eerste keer op een ligzetel aan het saunagedeelte op de wel erg juiste manier en na een tijdje verhuisden we naar de kino. Deze dame weet je erotisch tot en met te prikkelen, deze dame levert een perfecte blow job af en de daad zelf is in alle standjes zeer o.k. Knuffelen, strelen, teasen... het hoort er allemaal vanzelfsprekend bij. De eerste sessie kwam ik al na 20' klaar en dat was enkele minuutjes later voor haar voldoende. Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik ook nog van de 10' daarna heerlijk kan genieten (als het niet gereduceerd wordt tot sigaretje roken). Daar had ze geen problemen mee.
    Haar naam:
    Nicole
    Een beschrijving:
    haarkleur/-lengte: lang/zwart (lichtjes krollend)

    ogen: bruin
    lengte: 1,63
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
    nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
    leeftijd: 22
    tatoeages/piercings: ?/?
    service: knuffelen, teasen, strelen, kussen, tongzoenen, PZC, NMC, vingeren, likken
    opmerkingen: heel erg lief en heel mooi gezichtje dito ogen, dito lichaam en borsten en weet je erotisch enorm te prikkelen


    Voor de tweede sessie heb ik haar zelf verrast en besprongen in de kino maar deze keer hebben we de sessie zelf op een kamer gehouden.


    En dan nog dit:

    De middensessie gebeurde met een dame die mij aansprak met haar vriendin op de trappen. Ze vroeg om een trio maar ik wilde alleen met haar. Ik had haar al als een wild springend veld bezig gezien gedurende eerder die dag en ook nu was ze spontaan en al wat ik maar kan wensen. Zij wou de sessie eventueel zelfs op de trappen doen maar ik niet. Boven belandden we dan op een soort bank-sofa. Vlak aan de kamers. Daar wou ze mij al beginnen pijpen. Ik had daar niets op tegen en mijn lul werd al snel erg stijf. Ze vroeg of we gingen neuken daar. Ook daar had ik niets op tegen. Kickt wel even zo. Ik duwde haar op de bank en zo op zijn hondjes, zij zittend op mij daarna.... Best leuk allemaal maar mijn lul werd op den duur te slap om nog voort te neuken omdat andere mannen niet alleen voorbij liepen maar ook opmerkingen maakten naar ons en sommige er bleven op staan gapen, aanmoedigen. Nee, dat maakt mij niet echt happy'er zo. Ik stelde haar dan ook voor om op kamer te gaan. Ze ging daar enkel mee akkoord wanneer ik daarvoor € 50 extra zou voor betalen. Ben je gek. Ik zei haar dat de tijd (ik beschouwde dit eerst nog als voorspel) gewoon doorloopt op kamer. Opnieuw (waarom in hemelsnaam?) wendde ze de kamervraag af en vroeg ze of ze dan niet gewoon weer mocht beginnen te pijpen met in de mond klaarkomen. Toen ik zei dat dat niet hoefde (zeker niet in deze omstandigheden, plek), vroeg ze of ik dan anaal wilde. Dit werkte op mijn zenuwen en ook dat wou ik niet. We gingen dan (op mijn aandringen) toch in een kamer. Daar wees ze er al vrij snel op dat het halfuur op een kleine 10' voorbij was. Ik attendeerde haar er op dat we nog maar dik 10' onderweg waren. Vooraleer dat we uiteindelijk op kamer gingen stelde ze dan maar voor om mij met de hand te laten klaarkomen. Daar bedankte ik ook voor want dat kan ik zelf. Geen anaal, geen FT, geen handafwerk, persé die kamer willen, geen exta's... het moet haar (ten onrechte) flink ambetant gemaakt hebben want op de kamer trok het pijpen ineens op niets meer. Echt stijf kwam mijn lul dan ook niet meer. Ik stelde me tevreden met wat zich voor de kamer afspeelde. Dat was toch een beleving apart en leuk, zolang de toeschouwers niet te actief begonnen kijken. Dit op zich was (als ervaring rijker) zijn € 50 al waard. Een vijftal minuten voor het einde van de sessie vroeg ze toch nog eens op een FT niet mijn wens was. Nee, natuurlijk nog steeds niet, dacht ik én al zeker niet voor jou. Ik antwoordde haar wel dat áls ze hem weer stijf krijgt én dat áls ze mij tot een orgasme kan bewegen, het o.k. was. Ik wilde eens zien wat het resultaat zou zijn. Het resultaat loog er niet om. Voor € 100 voor een halfuur (€ 50 extra voor FT) kon mevrouw ineens weer fantastisch goed pijpen. Zálig van genoten maar op het juiste moment even aan de belastingen gedacht. Toen we al 7' over het halfuur (alles wat voor kamer gebeurde meegeteld) waren (en ze dus al een klein kwartiertje flink gepijpt had), werd ze het blijkbaar beu. Ze zei me dat ze geen 30' haar gaat inspannen voor € 50 (dame is er nog maar net?, dame komt van de ramen?). Enfin, ik had mijn plezier voor kamer en nog een klein kwartiertje een goede pijpbeurt. Dat alles voor € 50. Ik ben tevreden. Zij echter niet. Ik vrees dat ze met nog geen enkele man zoveel inspanning heeft geleverd voor € 50 als ik het plaatje zo achteraf bekijk. Eigenlijk is het gewoon een "kut" wijf. Volledig af te raden. Ze zal het er ook niet lang uitzingen, denk ik.
    Het verhaal is nog niet ten einde. Bij het afrekenen was er geen enkele discussie toen ik de € 50 (maar € 50 voor haar) overhandigde maar ze keek wel in mijn portefeuille. Dit is iets dat ik normaal niet toelaat maar bij haar had ik op dat moment geen zin om daar ook nog eens wat van te zeggen. Ineens kreeg ik van haar de reactie van dat ik zo veel geld bij had. Ik was dan ook voorzien voor 3 dagen club. Dat weet zij natuurlijk niet. Het spreekt vanzelfd dat in de gehele sessie buiten neuken en pijpen geen andere services aan bod waren gekomen. Ineens pakt ze me lief vast, begint ze te zoenen, uit te dagen, 'k mocht haar tegen de open kast smijten met de handdoeken in, armen vastpakken en omhoog leggen.... Ze vertelde me dat ik haar had moeten zeggen dat ik best veel geld over had voor een dame en best langer dan een halfuur op kamer wil zijn als het tof is. Voor € 50 is ze slecht, nog volgens haar, voor vanaf € 100 erg goed. Ik vertelde haar dat ze haar kans had verkeken en dat een sessie van de eerste minuut erg goed moet zijn en dat er dan eventueel kan verlengd worden. Het véle geld (benadrukte ik) is voor een vriendelijkere normale correcte dame. Toch zei ze tot sebiet en inderdaad probeerde ze me later op de avond nog tot drie keer toe op kamer te krijgen met mooie beloftes (die misschien waar waren maar zij verdiend dat niet, ook al is het waar). Tijdens haar verleidingspogingen heb ik dan maar eens van de zaak geprofiteerd en eens goed in haar tieten genepen en met mijn vinger in haar grotje gezeten en, en, en.... De laatste keer dat ze me verleidde ben ik zelfs mee naar boven gelopen. Ze was er van overtuigd dat ik toch nog met haar ging kameren maar toen ze de sleutel had genomen en een proper laken, zei ik haar dat ik gewoon wat ging rusten in de tv-room. Ze bleef lachen maar vond me nu wel verrukt.

    Deze dame is een vijs (laat het nog veis zijn) kwijt en ten stelligste af te raden voor iedereen. Daarom zou het erg praktisch geweest zijn als ik haar naam nog zou kennen maar die ben ik vergeten. Er kwam te veel bij kijken. Al bij al heb ik er toch mijn plezier in gehad en toch super momenten gehad omdat ik het tactisch speelde en dus mijn € 50-briefje niet vergooid maar ik waarschuw liever een ander. Op de Duitse fora's staat ze misschien al beschreven maar ik heb momenteel problemen om ze op te snorren. Het een en ander werkt niet zo goed (inlogproblemen). Ik zal dan maar een beschrijving geven zonder haar naam.

    haarkleur/-lengte: zwart/kort (tot net niet op haar schouders)
    ogen: bruin
    lengte: 1,58
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (loopt topless) (lolita)
    nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
    leeftijd: ongeveer 20
    tatoeages/piercings: ?/?
    service: zie recensie boven (zeer slecht)
    opmerkingen: rotslechte mentaliteit houdt ze er op na, rot karakterke, er zijn maar een vijftal Bulgaarse dames in Paradise en maar één met kort zwart haar, je kan dus niet missen als je ze ziet.

    Ik deed op het einde van de dag mijn verhaal bij de theke toen die vroeg of alles naar wens was verlopen en ze bevestigde mij twee keer heel duidelijk dat een en ander met de dame zou doorgesproken worden. Of dat ook echt zal gebeuren is natuurlijk de vraag .




    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (13 november 2011),jacky pakutra (13 november 2011),MiniME (13 november 2011),Picasso 1 (13 november 2011),timjava (13 november 2011),vrije jongen (21 november 2011)

  20. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dank voor je recensie van zowel Safari als Paradise. Als ik weer een keer op een sperma party daar in de buurt ben, ga ik mogelijk wel een keer kijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Deze dame is een vijs (laat het nog veis zijn) kwijt en ten stelligste af te raden voor iedereen. Daarom zou het erg praktisch geweest zijn als ik haar naam nog zou kennen maar die ben ik vergeten. Er kwam te veel bij kijken.

    [/COLOR]haarkleur/-lengte: zwart/kort (tot net niet op haar schouders)
    ogen: bruin
    lengte: 1,58
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (loopt topless) (lolita)
    nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
    leeftijd: ongeveer 20
    tatoeages/piercings: ?/?
    service: zie recensie boven (zeer slecht)
    opmerkingen: rotslechte mentaliteit houdt ze er op na, rot karakterke, er zijn maar een vijftal Bulgaarse dames in Paradise en maar één met kort zwart haar, je kan dus niet missen als je ze ziet.

    Ik deed op het einde van de dag mijn verhaal bij de theke toen die vroeg of alles naar wens was verlopen en ze bevestigde mij twee keer heel duidelijk dat een en ander met de dame zou doorgesproken worden. Of dat ook echt zal gebeuren is natuurlijk de vraag .




    [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
    De hele omschrijving van wat je mee gemaakt hebt (continu lopen zeuren over extras, meer geld/tijd, de kantjes eraf lopen, etc) lijkt me duidelijk deze Bulgaarse: Sonja

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  21. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat doe je express. Deze dame ken ik maar al te goed en beleef ik keer op keer spetterende sessies mee tegen gunsttarief .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Nog een berichtje voor megaboob: dit is dé club bij uitstek voor jou. Ik denk dat 40 % van de dames plastieken megaboobs hebben .

    Voor mezelf: ik vergat het nog te melden: eindelijk terug Thaise vrouwkes gevonden die niet de afwerkservice geven die de Thaiskes in GT mij gaven .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Berichten
    13.832
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.373 in 4.543 posts

    Standaard Zaterdag 26 november

    Om geen prijzen weg te kappen hou ik het deze keer kort .

    Zaterdag na 1 jaar afwezigheid deze mooie club weer eens bezocht.
    - Paradise is mijn inziens de mooiste club van Duitsland; groot, twee verdiepingen, luxueuze aankleding, zeer goede wellnes, eten op restaurant niveau.....
    - Ik schat een aanwezigheid van 60/70 dames, waarvan ongeveer twee derde Roemeens
    - Het stunner gehalte in de line up is gelijkwaardig aan dichterbij
    - De service is niet meer of minder dan in dicht bijzijnde clubs, sommige dames zijn erg goed, andere wat minder
    - Overdag nauwelijks klanten, 's avonds gezellig druk maar het stroomt geen enkel moment vol
    - Een aantal bekende dames ontmoet zoals Ebru (GT), Casey (ex-GT), Nadine (LR/ex-GT), Lydia (PSR/ex-YY), Lara/Luna (LR/Dolce Vita) en Natascha (Dolce Vita)
    - Van de bekende dames heb ik met Ebru gekamerd
    - De Roemeense dames jagen zeer intensief, zodra je eentje hebt afgeschud dient de volgende zich aan, zelfs tot bij het toilet wordt je gevolgd en daar opgewacht
    - De mooiste dames moet je zelf aanspreken; als je op ze afloopt moet je wel even zigzaggen tussen jagende "spaanse/italiaanse/half duitse/half hongaarse/moldavische/half arabische, half-etc's" dames
    - Van de twee (niet boekbare) dames die dansacts gaven was er eentje om je vingers bij af te likken
    - Bij enkele vnl. Duitse dames vielen de bijzondere megaboob borsten op
    - Drie sessies gedaan, waarvan eentje met een zeer mooi en sexy uitziende Hongaarse; haar service was verder niet bijzonder, haar aftersales (verleiding tot herhaalsessie) des te meer .
    - Al met al een mooie dag beleefd in een zeer mooie club die uitnodigt tot meer
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 28 november 2011 om 16:13

  24. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 november 2011),Big30 (28 november 2011),Jack42 (28 november 2011),MichelJ (28 november 2011),timjava (28 november 2011)

  25. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Berichten
    13.832
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.373 in 4.543 posts

  26. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    P1, omdat je absoluut niet naar een club gaat omdat ze een mooi interieur heeft en omdat het eten wat lekkerder is, hoop ik dat je toch in de buurt was, anders moet je zo ver niet rijden = zot om hetzelfde te krijgen als vlakbij natuurlijk .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. #25
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Berichten
    13.832
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.373 in 4.543 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    P1, omdat je absoluut niet naar een club gaat omdat ze een mooi interieur heeft en omdat het eten wat lekkerder is, hoop ik dat je toch in de buurt was, anders moet je zo ver niet rijden = zot om hetzelfde te krijgen als vlakbij natuurlijk .
    Ik hou van avontuur en reis altijd al naar verre clubs. Het is niet een betere service wat ik najaag want dat is dichterbij in ruime mate te krijgen; wat jij zoekt met ruime presales en aftersales is in de dicht bijzijnde drukke clubs met voldoende mannenkeus voor de dames inderdaad voor jou lastig. Je kan van mij in elk geval niet zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb omdat ik 'weinig meer dan mijn vaste clubje heb gezien' .

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

  Living Room 468*60