Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Michelle

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Michelle

    Naam : Michelle

    Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Slank-normaal/AB

    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

    Leeftijd : Rond de 40

    Tatoeages/Piercings : Ja, diverse

    Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT, AV

    Voordelen : Zeer vriendelijk, neemt echt de tijd voor je

    Nadelen : Niet de jongste/mooiste

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 100,-

    Extra's : Dubbel programma

    Bijzonderheden: Al 3 jaar in het Hof

    Woensdag 28/12/05

    Bij binnenkomst Michelle als eerste begroet. Na 14 Hof-bezoeken werd het hoog tijd om ook Michelle op de hitlist te zetten. Dat moment kwam na de massage van Sandra (recensie elders :p). Op de bank bij haar gaan zitten; we kennen mekaar al 5 maanden, dus gezellig bijgekletst. Vanzelfspekend verdergegaan met lang, nat en diep tongzoenen, pijpen en vingeren. Da's met Michelle 'n genot, omdat ze echt de tijd voor je neemt .

    Op de kamer ging ze voor het bed op haar knietjes; staande voor het bed dus lekker stijf gepijpt, zo dat nog nodig was . Op bed begonnen met 69; HM bovenop. Ondertussen deepthroat genomen door Michelle; zelf mag ze graag en flink gebeft worden. Vingertjes erbij, in haar beide gaatjes; ze kan het goed hebben. Vervolgens de rollen omgedraaid met lange en prima zuigpartij van Michelle. Vervolgd met flink cowgirl en missie; afgesloten met langdurige doggy, plat achterop. Met haar kontje lekker omhoog duwend, eindigde HM heerlijk diep in Michelles grotje :p.

    Michelle mag dan niet de jongste of mooiste in het Hof zijn, maar de seks is helemaal top met haar .
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Wat hollandmale schrijft klopt, ze mag dan niet meer van de jongste zijn ... er zit nog "vuur" in deze dame!

    Het begon met een potje tongdraaien op de bank,
    daarna een pijpbeurt op de bank waarbij de volle zaal zat toe te kijken. ( who cares ) Op de kamer is het terug begonnen met een heuse pijpbeurt, daarna hebben we eenlekkere missionaris gedaan en toen was het al zo ver (we waren nog geen 10 minuten op de kamer) dus ja wat dan gedaan ... langer blijven hé ik moet zeggen in de 45 minuten die daar op volgden heeft het een afwisseling van tz andere standjes en pijpen geweest ... ik was goed moe als ik van de kamer afkwam ...

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Niet meer de jongste meid, maar zeer goed. Topper.Aanrader........:D

  4. #4
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Der Bericht von meinem Mannheimer Federvieh und meinem "Feldigen" Ersatzzivi sind von mir nicht zu toppen. Deswegen versuche ich es gar nicht erst.

    Ich bin gestern bei meinem Erstbesuch im Hof nur recht zäh aus den Füßen gekommen. Ich fühlte mich gestern etwas deplatziert. Durch die dicken Teppiche im Wohnzimmer und die Enge des gesamten Clubs war für mich noch weniger Bewegungsfreiheit wie sonst.

    Ich entschied mich letzten endes für Michelle. Eine etwas reifere Dame, aber sehr zärtlich und zuvorkommend. Ihr Blowjob war sehr gut und so entschied ich mich auch dazu ihr Angebot für Franz. total anzunehmen.

    Es war ein sehr schönes Date! Ruhig, Zärtlichkeit, ein nettes Gespräch hinterher. Mit Michelle kann man nicht viel falsch machen.

    Nach der Nummer verfrachtete mich dann mein Ersatzzivi Feldstecher nach unten in die Bar. Hier fühlte ich mich schon bedeutend wohler, wie oben bei den Plüschsofas.

    Nach einigem Smalltalk kam leider "Cheffahrer" Neukie und meinte, das sein Alibi abgelaufen wäre. Also wieder hoch, in die Klamotten geworfen und ab nach Hause. Obwohl ich noch gerne geblieben wäre und gerne mal mit der Rothaarigen oder mit der, mit den langen blonden Haaren "gespielt" hätte.

    Aber vielleicht findet sich ja noch mal eine Kavellerie die mich mitnimmt und mich im Hof unterstützt. Denn schlecht ist der Club wahrlich nicht. Halt nur mit Rollstuhl sehr schwer zu handeln.



    Rolliman

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard HalloweenParty 31/10/06

    Michelle viel eergisteren op door het geile politie-uniformpje dat ze droeg, compleet met pet, badge, wapenstok en handboeien. Heb me als gewillige arrestant laten wegvoeren naar 'n kamer, waar Michelles uniformpje en attributen al snel over het bed verspreid lagen. Veel overeenkomsten met 'n eerdere sessie enkele maanden geleden, behalve dan de finish. Eerst 'n stukje doggy liggend achterop Michelles bipsje, daarna lekker naar 'n hoogtepunt gezogen en haar mondje mogen vullen. De arrestant mocht zonder strafblad de cel verlaten :p.
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Michelle was mijn eerste van de dag in Bernds en ben vooral door middel van ‘natuurlijke selectie’ bij haar terecht gekomen. Alle andere leuke dames waren snel bezet dus dan maar op de bank bij Michelle beland.
    Hoewel absoluut mijn type niet bleek Michelle echt aangenaam in omgang en bijzonder gewillig.
    Nadat we een poosje hadden proefgedraaid op de bank zijn we verkast naar een kamertje waar Michelle lekker en onvermoeibaar begon te kluiven. Sickboys achteruitgang werd ook benaderd als ingang en dit bleek best lekker (leuk voor een keertje maar hoeft geen vaste prik te worden voor mij)

    Toen de nakomelingen al aan de sluizen stonden draaiden we de rollen om. Michelle bleek een gulle minnares, niet alleen in het geven maar ook bij het ontvangen. Na een paar minutjes beffen spoorde ze me aan om een vinger in te brengen, daarna nog één en daarna nog één
    Na afloop was mijn hand kleddernat tot aan de pols, zonder gekheid!

    Daarna Michelle bestegen en dit mag letterlijk genomen worden, best een stevige meid deze Michelle en ook op dit vlak kan ze tegen een stootje. Na wat olympisch turnen uiteindelijk de zwemmers gedeponeerd in haar mondje, ze morste geen druppel!

    Detail:
    Bij het paspoort staat slank-normaal, ik zou haar eerder volslank noemen
    Laatst gewijzigd door Befke; 14 december 2006 om 16:27
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Daumen hoch

    "What I like about you, ye hold me tight. Ye tell me I'm the only one, wanna come over tonight, yeah! Keep on whisperin' in my ears, tell me all the things that I wanna hear, coz that's true. That's what I like about you."

    Eigenlijk een beetje raar, deze racebeer kent Michelle al een tijdje (ze was nota bene de eerste Hof-dame die me ooit "de poorten" binnenliet), maar heeft de afgelopen keren dat ie in de Hof vooral veel van haar vaardigheden als kwebbeltante gebruik gemaakt. Gisteren liep dat even anders. Toen ze laat op de avond een andere beer vergeefs om een massage verzocht, zag ik mijn kans schoon. Wat begon als een massage werd al gauw een uitgebreid wederzijds verwen-programm met een onvermijdelijke afloop Een helaas overbekende gedachte drong zich op: "Waarom heb ik dit nou niet eerder gedaan?"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Daumen hoch Sternchen

    "She'll promise you more than the Garden of Eden. And she'll carelesly cut you and laugh while you're bleeding. But she'll bring out the best and the worst you can be. Blame it all on yourself, cause she's always a woman to me."

    Vrijdagavond ging deze racebeer eens op herhaling bij Michelle. Ik zat na mijn turbulente avonturen met Mara en Babsi reeds enige tijd uit te hijgen in de kelder toen Michelle eens even kwam kijken. Toevallig liet Katja net luid en duidelijk horen wat ze van de rust vond, dus na een kort gesprekje verhuisden we naar boven om in bar even wat meer te kletsen en alvast wat af te zoenen en te knuffelen, wat natuurlijk foutliep en in een klassiek banktafereeltje ontaardde :D Wat volgde was een tikje lastig te omschrijven. Was dat nou een superlange sessie met een lange uithijgpauze erin, of twee sessies van meer dan een uur waar nog wat tijd tussenzat? Feit is dat we beide keren behoorlijk lang onderwater zijn gebleven, geweldige sex hebben gehad en tussendoor gezellig hebben zitten praten. Michelle blijkt trouwens een nog ergere "petrolhead" (slang voor autoliefhebber) te zijn als deze racebeer, dus hij vermoed dat er volgend jaar wel meer herhalingsoefeningen zullen volgen :p Dat Sternchen slaat trouwens op het feit dat ze er beide keren in geslaagd is sterretjes voor m'n ogen te laten verschijnen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Michelle: Hof => Manuela

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Haar laatste bericht bij Bernds dateert ook al van december 2007;
    misschien was de concurrentie aldaar te groot, te jong, te mooi geworden.....
    .....was Michelle bij HM's bezoeken in 2008 goedbezet.
    Hoe dan ook, Manuela heeft er 'n MILF-toppertje bij .
    Founding Member

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Michelle

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....was Michelle bij HM's bezoeken in 2008 goedbezet.
    Hoe dan ook, Manuela heeft er 'n MILF-toppertje bij .
    Hét beste bewijs dat goede service niet noodzakelijk met veel recensies samengaat.

    Ongetwijfeld zullen de trouwe aanhangers haar naar Manuela volgen, wat voor deze laatste alleen maar goed kan zijn,
    want deze club wordt duidelijk nog niet naar waarde geschat.

    Blauwebeer :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Babylon 468*60