Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage Amsterdam, Sex Club Jan Bik (gesloten)

    Name : Sex Klub Jan Bik
    Straße : Buiten Wieringerstraat 3-5

    Tel.: 020-6222785

    Homepage: http://www.janbik.nl/de/amsterdam.asp


    Dort zahlt man 75 € die Stunde? Ist das korrekt? ich kann es so nicht glauben

    siehe http://www.vb-adressen.de/thread.php?threadid=1504
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  2. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard jan bik utrecht,apeldoorn, gouda, utrecht

    ja als clubbezoeker weet ik dat eht 75 per uur kost, en de dames zijn neit allemal even mooi, maar er zitten naturgeile frauen bei:D

    und dass mach spasss!!!

  3. #3
    Geregistreerd
    2 maart 2008
    Last Online
    26 juli 2009 @ 18:55
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Inderdaad: wij selecteren dames die van sex houden en bereid zijn om mannen te verwennen tegen een redelijk tarief.
    Tatsächlich: wir selektieren Damen die Sex lieben und bereit sind Männer zu verwohnen zum vernünftigen Tarif.

  4. #4
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Daar kwam ik in mijn begin tijd nog wel vaker dan idd te Amsterdam :teuflisch.

    De prijs idd 75e uur en 50 half uur, heb daar leuke/lekkere dingen meegemaakt.

    Amsterdam was vond ik altijd erg gezellig en dus ik d8 Haarlem ook es bezoeken.

    Maar het dieptepunt was HAARLEM spiegelstraat, ik was daar 1x en dat was één grote ramp!

    Die meid .......... was meer in haar telefoon geinteresseerd en ik zat daar echt voor LUL en ze zat maar te klagen over:

    Het gebouw, de bedden, de ditjes, de datjes en jaaaaaaaaaaaa de tijd is om, FUCK niet geneukt..............

    'N echte domper was dat.

    Maar goed ik wilde nog wat melden beneden, maar 'mijn' dame was al snel beneden, zij had weer grote lol met de Bardame, dus ik dacht laat maar dan heb ik het straks gevreten etc.

    Dus toen zeer beduusd de zaak verlaten en mijn vrouw het relaas verteld, terwijl zij mij naar Amsterdam (De wallen) reed.

    Groet,

    De Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  5. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heerbik Bekijk bericht
    Inderdaad: wij selecteren dames die van sex houden en bereid zijn om mannen te verwennen tegen een redelijk tarief.
    Tatsächlich: wir selektieren Damen die Sex lieben und bereit sind Männer zu verwohnen zum vernünftigen Tarif.
    Dan heeft U waarschijnlijk nog nooit Goldentime (www.goldentime.de) in Brüggen (Duitsland) bezocht, of een van de andere saunaclubs in Noord-Rhein-Westfalen.

    Daar lopen de allermooiste dames rond en die ook zeer goede service bieden. Kosten zijn 75 EUR voor 1 uur inclusief tongzoenen en pijpen zonder condoom. In de mond klaar komen kost 25 EUR extra.

  6. #6
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laursone Bekijk bericht
    Name : Sex Klub Jan Bik
    Straße : Buiten Wieringerstraat 3-5

    Tel.: 020-6222785

    Homepage: http://www.janbik.nl/de/amsterdam.asp


    Dort zahlt man 75 € die Stunde? Ist das korrekt? ich kann es so nicht glauben

    siehe http://www.vb-adressen.de/thread.php?threadid=1504
    Hallo Laursone,

    Ich habe auch Club "Jan Bik" in Amsterdam und Haarlem besucht. Aber wirklich wenn man die Sauna Clubs in Deutschland gewöhnt ist, dann können die holländischen Clubs sehr enttäuschend sein, weil meiner Meinung nach die Optik der Frauen in Jan Bik unterdurchschnittlich ist.

    Bergm550

  7. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Seksimperium Jan Bik staat op instorten

    http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...n=Headliner.nl

  8. #8
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IJsberenvel Bekijk bericht
    Seksimperium Jan Bik staat op instorten

    http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...n=Headliner.nl
    Terecht...ik heb nog nooit zulke drekkerige clubs gezien als die van Jan Bik. Van Apeldoorn tot Winschoten. Jan Bik was pure antireclame voor Jan Bik. nu het laatste duwtje nog.


    Say Yes To Sex

  9. #9
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Bij JanBik in Rotterdam ben ik een paar keer in een geile bui gaan kijken. Je betaalt er slechts 50 euro voor een half uurtje, waarvan 30 naar het meisje gaat. Het meisje is eigenlijk niet het juiste woord want wat er zit is voornamelijk 40+ en ziet er totaal niet uit. Ik heb er weleens een paar gewone meisjes mee naar toe genomen die ik niet bij mij thuis wilde hebben. Dan betaal je alleen de kamerhuur.

  10. #10
    Geregistreerd
    15 november 2013
    Last Online
    20 december 2021 @ 19:23
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik ben nou al een paar keer in Apeldoorn bij jb geweest en moet zeggen dat het mij niet tegengevallen is natuurlijk zit er altijd wel een bij waar je geen klik mee hebt maar volgens mij is dat overal wat betreft de club zelf ja het is er wat oud maar volgens mij zeker niet vies alle kamers een wasbak en kleine douchebak maar voor het geld dat je moet betalen zeker niet slecht
    Elke kamer gang wordt er nieuw wasgoed op bed gedaan staat zeep op kamer en er zijn genoeg handdoeken wat betreft de dames in Apeldoorn dooren zitten er vaak meer dan 10 dus daar zit altijd wel iets tussen en zo niet kun je gewoon gaan
    Gr art

  11. #11
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Volgens mij hoef je helemaal niet meer te komen want de boel is al een paar weken failliet.

  12. #12
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Na enige research blijkt dat de curator de clubs nog een tijdje laat doordraaien, en de opbrengsten komen ten goede aan de fiscus die naar eigen zeggen nog vele miljoenen tegoed heeft van de heer Bik. Dus de liefhebbers kunnen er nog even terecht.

  13. #13
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ha, een staatsbordeel dus :D

    Verstuurd met tapatalk

  14. #14
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Na enige research blijkt dat de curator de clubs nog een tijdje laat doordraaien, en de opbrengsten komen ten goede aan de fiscus die naar eigen zeggen nog vele miljoenen tegoed heeft van de heer Bik. Dus de liefhebbers kunnen er nog even terecht.
    wat een bizarre tegenstrijdigheid, een zaak die failliet gaat en vervolgens onder curatele door denkt te draaien en ook nog eens voldoende cashflow zal gaan genereren om oude miljoenenschulden uit te gaan voldoen? ik moet de eerste curator nog tegenkomen die van een failliete tent een going concern weet te maken of uberhaubt die intentie heeft. dat is per definitie in strijd met zijn vaardigheden en zijn doelstelling. Uitwinnen van zekerheden dat gaat de beste man doen, daar heeft hij mogelijk wat extra tijd voor nodig en zal in dat tijdsbestek in ieder geval break-even willen scoren zodat er niet nog meer schuldeisers de mist in gaan.
    Niks staatsbordeel dus, tijdelijk rekken van het reeds uitgesproken doodvonnis, meer niet.

  15. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2006
    Last Online
    16 december 2023 @ 11:58
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Inmiddels is die dus definitief gesloten, gelukkig zijn er genoeg goede alternatieven in de buurt zoals Park 118 aan het Sarphatipark 118.

  16. #16
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmaxy Bekijk bericht
    Inmiddels is die dus definitief gesloten, gelukkig zijn er genoeg goede alternatieven in de buurt zoals Park 118 aan het Sarphatipark 118.
    Dit onderwerp wordt een beetje een chaos aangezien het imperium van Jan Bik als geheel ten onder aan het gaan is en deze thread over alleen de Amsterdamse vestiging gaat. De gemeente Amsterdam heeft de vergunningen ingetrokken en daardoor is deze vestiging nu gesloten. De rest is nog wel open (denk ik, gok ik, sorry meer details weet ik als niet potentiele klant ook niet).

  17. #17
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Dit onderwerp wordt een beetje een chaos aangezien het imperium van Jan Bik als geheel ten onder aan het gaan is en deze thread over alleen de Amsterdamse vestiging gaat. De gemeente Amsterdam heeft de vergunningen ingetrokken en daardoor is deze vestiging nu gesloten. De rest is nog wel open (denk ik, gok ik, sorry meer details weet ik als niet potentiele klant ook niet).
    Ik kwam vroeger nog weleens in de Jan Bik vestiging in Haarlem, deze vestiging is nog wel open geloof ik. Alhoewel veel moet je er van niet voorstellen. Het vrouwenaanbod is ronduit slecht te noemen, en ik vond het al slecht, voordat ik de saunaclubs kende, dus kun je nagaan.

    Ik ben over het algemeen nooit positief geweest over de clubs in Nederland op een paar uitzonderingen na. Voordat ik de saunaclubs kende, waren de enige clubs die ik goed vond: de vestigingen van Club Penthouse in Haarlem en Amsterdam (adres Middenweg), Schiphol Love Club in Oude Meer en Le Baron in Heerewaarden. Ik heb echt hele mooie meiden in deze clubs ontmoet, zeker op die amateuravonden in Club Penthouse.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Living Room 468*60