Heren, beren,
Ook dat is in de zelfde analogie (moeilijk woord voor dezelfde lijn) als het onderstaande topic waarom naar de club. Ik vraag me van sommige beren werkelijk af waarom ze zo doen en wat ze ermee willen bereiken.
Goed ik trap wel af, ik kom op het forum voor:
1. Mijn avond "gezellig" te vullen met een onderwerp wat me boeit en dat zijn DVP's
2. Ik lees de algemene topic, geef er een leuke zwaai aan. Soms leg ik er mijnervaring in met vrouwen, dit om medeberen wat inzichten mee te geven waar ze wellicht hun voordeel mee kunnen doen. Dan ga ik verder met
3. De topic over hoe het in de club was en heel soms lees ik eens een ervaring van een dame die ik ken of wat van een beer die ik ken.
4. Het leukst vind ik de chat, het contact met medeberen leuk om gewoon wat te ouwehoeren over clubs en DVP's. Het is soms best moeilijk om op basis van wat zinnetjes een conclusie te vormen of een oordeel te vellen. Helaas is dit wel vaak het geval en een bron van ergernis door sommige beren die de lol voor anderen compleet vernachelen.
Waar ik me aan erger zijn de bemoeiallerige topics of reacties, laat een ieder toch gewoon doen wat hij of zij wil. Zelfs al is het neuken zonder condoom, het is niet mijn ding, maar ik ben er ook niet om iemand daarvan te "overtuigen".
Kortom ik kom voor de lol, zowel in de clubs als op het forum. Mocht het zo zijn dat mijn lol weg is log ik uit of ga ik naar huis of een andere club. Wat ik leuk vind is om wat met medeberen te ouwehoeren zowel op ybf als in de club, dan is het gezellig en houden we de dames niet van het werk.
Waar ik nieuwsgierig heen ben is wat kom jij doen op het forum en wat wil je daar mee bereiken ?
Groet, Foots![]()