PDA

Volledige versie bekijken : Claudia (Braziliaanse)



Wijze grijze
10 maart 2014, 03:18
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=357515#post357515

Als goede collega had Rob45 me verteld dat hij nog een exootje had gescoord: Claudia. Ik zal het paspoortje dus maar alvast aanmaken.

6801 6802

Naam : Claudia
Nationaliteit/Taal : Braziliaans/ Duits + Spaans
Leeftijd : 26 (dit is haar “club”leeftijd, in werkelijkheid mag daar iets bijgeteld worden)
Haarkleur/-lengte : zwart, sluik tot halverwege rug
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : zeer strakke latinabody, 52 Kg, maat 36, zeer strakke getunede C-cups
Service: PZC/ NMC/ 69/ TZ
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Nu weet ik niet zeker of we elkaar goed begrepen hebben m.b.t. Claudia’s leeftijd, maar ze zit, voor haar leeftijd, ontzettend strak in haar lak. Ik complimenteerde haar daarmee en zei dat ik me heel goed kon voorstellen dat de halve Copa Cabana met een paal in z’n broek zit als Claudia daar in zo’n Braziliaanse micro-bikini komt langs geparadeerd. Ze pijpte Wijze Stijve naar oorlogssterkte en ging toen reverse cowboy op me zitten met haar handen op m’n onderbenen. Op het ritme van de muziek bewoog ze haar bekken op en neer en heen en weer. Ondertussen had ik een zalig uitzicht uitzicht op de bruine harde billen, gladde rug en zwiepende haren. Daarna wisten haar vingertjes m’n sluitspier te vinden en begonnen me daar flink te teasen. Op mijn verzoek in haar mond te mogen spuiten ging ze echter niet in. Vreemd, want achteraf zag ik dat haar profiel dit wel in haar service pakket vermeldt. Dus dan maar d.m.v. een ook wel lekkere handjob gefinished. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

chumo
3 april 2014, 13:49
Met Claudia een prettig half uurtje beleefd. Gesprek was wat moeizaam mede door de taalverschillen. Wel erg mijn best gedaan om het leuk te maken en dat werd ook wel gewaardeerd. Het is dus niet het ijskonijn, waar een Duitse medebeer haar voor hield. Reverse cow-girl gedaan en cow-girl in haar klaargekomen.

Hemaworst
15 november 2014, 11:24
Claudia was mijn overdukventiel van de dag en haalde vakkundig de opgelopen druk van mijn ketel. Gesprek was geanimeerd door mijn Portugese talennobbel en voor haar was het ook weer aangenaam om even in haar moedertaal te kunnen praten. Service bestond uit een degelijke FO en NMC in reverse cow-girl. Dame was gedurende de dag populair en vaker niet dan wel beschikbaar, dus latina-lovers moeten het ijzer smeden als het heet is.

Scrotum
15 november 2014, 14:41
Claudia is een aardige meid. De reverse cow-girl bij haar is een belevenis. Helaas had zij (ik?) de pech dat ik nog niet helemaal hersteld was van eerdere sessies. Zij maakte daar geen probleem van en heeft me een heerlijke massage gegeven. Daar is ze echt goed in.