PDA

Volledige versie bekijken : Naomi (Ghanese)



Wijze grijze
19 december 2013, 14:43
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=347790#post347790

Samen met Sorana stond Naomi vandaag voor de lesbo-show geprogrammeerd.

5900
5901

Naam : Naomy
Nationaliteit/Taal : Ghanese/ Engels
Leeftijd : 26
Haarkleur/-lengte : Zwart, krullend tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 54 Kg, maat 36, B-cups
Service: PZC/ NMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 10 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10


Optisch een goede keus: roomwit in combinatie met ravenzwart. Praktisch echter een fiasco. ........... Dus op een gegeven moment was Naomi vrij en ik nodigde haar uit om een duo-blowjob uit te komen voeren. No way, dat kon niet, zei ze. “Maar is dit een lesbo-show of een nonnenklooster? Hoe zit het dan met zoenen” “Ook niet”. Dat vroeg om nadere inspectie. Naomi is vrij nieuw en ik kende haar services niet. “Kom dan maar afwisselen met Sorana.” Rollende ogen bij Naomi, met een hele batterij vochtige poetsdoekjes werd Wijze Stijve tot hoogglans gepolijst en toen begon ze aan haar blowjob. Voor mij echter niet overtuigend en niet gevoelvol genoeg. Dus
Wijze Grijze sexapproval™ voor Naomi : 5,0/10

bad pritt
20 december 2013, 07:36
Als een vrouw in een PC niet wil tongzoenen is dat haar keuze, dat weet je en soms is het anders en als ze niet samen met een andere vrouw een pik wil aflebberen is dat ook haar keuze en heb jij die te respecteren, lesbische show of niet, en als ze je eerst poetst omdat een andere vrouw je heeft afgelebberd is dat ook vrij normaal en lijkt me dat hygienischer. Donkere dames zijn heel erg op gezondheid en hygiene gesteld, niet zo gek als je bedenkt dat de meesten geen ziektekostenverzekering hebben.

Probeer je haar hier niet een beetje onder druk te zetten ? Zo komt het op mij over iig.

hallodaarbenikweer
20 december 2013, 14:04
Nee Badpritt. Naomy verleent onder het psc Bochum niveau haar service. Zal me benieuwen hoe lang ze blijft. Haar looks zijn wel een leuke afwisseling in de wachtruimte.

Wijze grijze
20 december 2013, 14:11
@hdbiw: You took the words right out of my mouth.

Haar clubaanwezigheid was blijkbaar van korte duur. Volgens de website: Auf unbestimmte Zeit in Urlaub.

chumo
3 april 2014, 13:39
Gisteren weer aanwezig en twee keer mee gekamerd. Ik vind het een leuke meid, levendig op zijn Afrikaans. Wat meespeelt is dat ik in '96 een half jaartje iets heb gehad met een Ghanese, die een beetje weghad van een andere Naomi (Campbell). Alles was drie keer zo intensief met haar als met een Nederlandse vrouw. De ruzies, de goedmaakseks ... helaas had ze ook drie keer zoveel boy-friends als een Nederlandse vrouw. Maar ik denk nog steeds met veel plezier aan haar terug. Daardoor heb ik waarschijnlijk ook een soft-spot voor deze Naomy. Toen ik d'r van dichtbij in haar ogen keek, zag ik meteen de levenslust van mijn toenmalige vriendin terug. Ik heb gisteren met Naomy best wel veel (en vaak platte) lol gehad, maar ook een aantal tedere momenten en zelfs nog een wat serieuzer gesprek. De seks was heel erg gericht op de daad en in haar voorkeurspositie (doggy). Maar ook dat was voor mij herkenbaar. Bij mijn toenmalige vriendin heeft het ook lang geduurd voor ik een eerste tongzoen kreeg en die zoen was toen meteen een pure liefdesverklaring. Leven en laten leven zou ik zeggen. Voor mij absoluut iemand om voor terug te komen naar Bochum.

Wijze grijze
13 april 2014, 00:24
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=365245#post365245

Gedurende de drie kwartier dat we daar zo zaten, zag ik in mijn ooghoeken dat Ghanese Naomy de hele tijd op een bank zat, zonder dat er iemand bij kwam zitten. Tsja, het was nu eenmaal niet druk. Ik ben bij haar gaan zitten en aangezien zij bijzonder goed Engels spreekt, hebben we interessante gesprekken over cultuurverschillen gevoerd. Zo interessant als het gesprek ook was, zo oppervlakkig was de kameractie. Ik had me niet in de beschreven services van de website verdiept, maar Naomy doet niet aan tongzoenen en FT zit ook niet in haar pakket. Dus heb ik de sessie met haar maar als opwarmertje gebruikt voor de sessies die nog zouden volgen. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10