PDA

Volledige versie bekijken : Esmeralda (Bulgaarse)



Wijze grijze
18 november 2013, 14:00
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=342411#post342411

Tsja en dan was er ook nog die nieuwe meid hier in PC-Bochum: Esmeralda

5647
5648

Naam : Esmeralda
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52 Kg, maat 36, 75B-cups
Service: TZ/ PZC/ FT/ 69/ NMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek: facial
Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


Esmeralda en René hadden beweerd elkaars halfzusje te zijn, maar dat moet nog nader onderzocht worden. Destijds in McSex was er namelijk ook nog Mirem, waar Esmeralda het zusje van beweerde te zijn. Daar had ik toen een trio mee gehad en deze laatsten leken qua uiterlijk ook idd zusjes te zijn. Maar ja, boeie! Belangrijker is hoe Esmeralda op de kamer is. En dat viel absoluut niet tegen. Wat een lekker kussertje. En blijkbaar had ze met René gesproken, want ik hoefde haar niet veel aanwijzingen te geven over mijn favoriete bezigheden en posities. Een orgasme zat er in eerste instantie bij mij niet meer in en ik wilde het er eigenlijk al bij laten. Esmeralda begon me echter weer zo innig te kussen en daarbij af te trekken, dat Wijze Stijve toch nog besloot een laatste portie zwemmertjes in Bochum achter te laten. Esmeralda liet zich niet kennen en dook er met haar tong bij om alles op te vangen. Dat was echter slecht gemikt, want ipv een FT werd het een goeie facial. Wat een geile aanblik, zeker toen ze daarna met haar tong zoveel mogelijk van haar gezicht probeerde af te likken. Dat doen er niet veel. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10.

hallodaarbenikweer
18 november 2013, 17:08
Heel herkenbaar.

Wijze grijze
5 december 2013, 13:29
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=345300#post345300


Zelfs Esmeralda kon ik, ondanks de drukte, schaken. Het was een vermoeiende dag voor haar geweest, dus we namen ruimschoots de tijd om wat te kletsen. Uiteindelijk zijn we naar boven gegaan voor een lekkere rustige verwensessie. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Wijze grijze
19 december 2013, 14:44
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=347790#post347790

Dan even bijpraten met Esmeralda. Nadat René en Cinddy recentelijk vertrokken (geworden) zijn, is zij nu het enige Bulgaartje hier. Niet dat dat iets uitmaakt. Haar halfzusje Mirem werkt momenteel in Münster (http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/mary) en Esmeralda hoopt dat er binnenkort een plek voor haar in Bochum vrij zal zijn. Esmeralda is lekker ongecompliceerd en op de kamer kan ze behoorlijk losgaan. We belandden op de kamer met het SM-kruis, er lag zelfs nog een zweepje onder. In geuren en kleuren vertelde Esmeralda over pret die ze had gehad om tijdens een show ook een SM-intermezzo gedaan te hebben, met inzet van die zweepjes. Dat hoefde voor mij echter niet. Laten we het maar houden bij een ontspannende pijpsessie. Wijze Grijze sexapproval™ : 7,0/10

Wijze grijze
4 januari 2014, 16:44
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=350510#post350510

Dan nog maar eens Esmeralda proberen. Daar kan ik kort over zijn. Ik weet niet wat er met haar aan de hand was, maar Esmeralda had vandaag haar dag niet. Ongeïnspireerd en liever lui dan moe. Soms had ik de indruk dat ze dacht zich er met een Jantje van Leiden af te kunnen maken. Steeds weer moest ik haar vragen en/of aansturen. Nee dame, deze kamer was geen succes en zo scoor je slechts een Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10

bodaboda
19 maart 2015, 20:07
Weet iemand of esmeralda nog werkzaam is ze staat niet meer in de agenda

krukar
24 maart 2015, 10:51
Weet iemand of esmeralda nog werkzaam is ze staat niet meer in de agenda

Weg uit PCB, verkast naar een andere club. Mag helaas niet zeggen waarheen.

VAZKOR
24 maart 2015, 15:15
Het raden kan beginnen...

cheasehead
24 maart 2015, 16:18
Er werd mij van het weekend gezegd dat ze ergens werkzaam is in Bochum door 1 van de dames.

Martijn
13 april 2015, 18:45
Klopt. Toevallig kwam ik langs de club (kende hem niet) en wie stond er in de deur opening?

Persoonlijk ben ik geen fan meer van haar. De laatste tijd in PCB was haar service wel achteruit gegaan, maar wie weet wel weer goed in de nieuwe club?

too slow
20 december 2016, 22:01
Inmiddels werkzaam bij PC Munster. Prima meid om lol mee te trappen maar sex is niet haar beste vaardigheid...

robglover
15 november 2020, 09:10
Tegenwoordig is "Esmeralda" werkzaam als "Andrea" in Saunaclub 22 in Emmerich!

M.v.G. Robglover

pret
15 november 2020, 15:43
Tegenwoordig is "Esmeralda" werkzaam als "Andrea" in Saunaclub 22 in Emmerich!

M.v.G. Robglover

Lijkt mij sterk gezien alle clubs gesloten zijn.

hallodaarbenikweer
15 november 2020, 15:46
Interessant, jammer dat ook saunaclub22 ivm corona is gesloten.

robglover
15 november 2020, 23:08
Lijkt mij sterk gezien alle clubs gesloten zijn.


Volgens mij was jij Pret vroeger het beste jongetje van de klas! ;)

M.v.G. Robglover

robglover
16 november 2020, 10:20
Hier nog wat meer afbeeldingen van Esmeralda, nu dus onder de naam Andrea in saunaclub 22!

34467

34468

34469

M.v.G. Robglover

uurtje
16 november 2020, 10:28
Prostitutie is op dit moment niet toegestaan in Duitsland. Dit is jou op verschillende manieren gepoogd duidelijk te maken mijn robglover. Het kan dus niet zo zijn dat de dame adverteert. Doet ze dat wel, dan is het tegen de wet. Ik ben geen moderator hier maar als ik het was, dan zou ik jou een ban geven. Los van het feit dat je enorm aan het drammen bent, implicieer je min of meer dat de dame actief is, dat de club open is. Volgens mij werd er ooit iets geroepen over het beschrijven van illegale activiteiten mbt PZC in Duitsland, dit van jou is de overtreffende trap mijns inziens...

De website geeft overigens aan dat de club dicht is. Dat maakt jouw berichtgeving nog slechter

DMZ001
16 november 2020, 10:39
Ben je journalist ofzo? Pietje precies

uurtje
16 november 2020, 11:26
dmz001...jammer, we hadden liever een bijdrage van jou gezien...

robglover
16 november 2020, 11:50
Prostitutie is op dit moment niet toegestaan in Duitsland. Dit is jou op verschillende manieren gepoogd duidelijk te maken mijn robglover. Het kan dus niet zo zijn dat de dame adverteert. Doet ze dat wel, dan is het tegen de wet. Ik ben geen moderator hier maar als ik het was, dan zou ik jou een ban geven. Los van het feit dat je enorm aan het drammen bent, implicieer je min of meer dat de dame actief is, dat de club open is. Volgens mij werd er ooit iets geroepen over het beschrijven van illegale activiteiten mbt PZC in Duitsland, dit van jou is de overtreffende trap mijns inziens...

De website geeft overigens aan dat de club dicht is. Dat maakt jouw berichtgeving nog slechter

Ik schrijf hier over het recent verleden, en ik ga er vanuit dat na de tweede heropening na de de tweede coronagolf alles weer verder gaat! En dan hoop ik dat sommige ijsberen daar wat aan hebben! Uurje blijkbaar niet! Maar onze wijsneus mag natuurlijk altijd zijn mening geven! Alleen die toon! Maar laat me koud!

M.v.G. Robglover

uurtje
16 november 2020, 12:00
Wellicht dat je zoiets van te voren duidelijk kunt maken. We zijn niet allemaal herlderziende en het "nu dus onder de naam...." slaat op het heden en niet het verleden. Al met al een belabberde vertoning en op zijn zachst gezegd suggestief.

robglover
16 november 2020, 19:49
Wellicht dat je zoiets van te voren duidelijk kunt maken. We zijn niet allemaal herlderziende en het "nu dus onder de naam...." slaat op het heden en niet het verleden. Al met al een belabberde vertoning en op zijn zachst gezegd suggestief.

Het er duidelijk bijzetten had inderdaad beter geweest! Maar ik zie de "nu" over een langere periode met een verplichte onderbreking, omdat de desbetreffende dames na de twee lockdown zeer hoogst waarschijnlijk weer terugkeert naar de club van dit topic! Maar je hebt gelijk nu is nu, en nu zijn alle clubs gesloten!

M.v.G. Robglover