PDA

Volledige versie bekijken : Carola (Dominikaanse Republiek)



Wijze grijze
24 oktober 2013, 09:31
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=337946#post337946

Carola, een chocoladebruin snoepje.

5344

5345

Naam : Carola
Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek/ Spaans
Leeftijd : 18
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik (ontkroest) tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 48 Kg, maat 34, B-cups
Service: PZC/ NMC
Voordelen:
Nadelen: Zeer schuchter en onervaren
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 4,5/10

Zij zat er zeer verlegen en teruggetrokken bij. Carola spreekt alleen Spaans, maar verstaat ook Italiaans. Moeilijk, moeilijk om een conversatie mee te houden. Ze werkt pas zeer kort in deze business en reageert zeer voorzichtig. Na een beetje small talk en het nuttigen van haar chocomel, stelde ze voor om dan maar naar boven te gaan. Het werd de kamer met de fauteuil. Zoenen? Fehlanzeige! PZC terwijl ik in de fauteuil zit? OK, maar hoe dan precies? Eerst werd Wijze Stijve zeer, zeer minutieus met een doekje tot hoogglans gepolijst voordat ze hem in haar mond nam. Dat deed Carola best wel lekker, maar ze hield daar wel haar blauwe kokerjurkje bij aan. Toen ik dat wilde uittrekken, wilde ze dat niet, maar rolde ze het om haar middel. “Mag ik in je mond klaarkomen?” vroeg ik voorzichtigheidshalve, ofschoon ik het antwoord reeds wist. Dus maar overgegaan tot NMC. Dat gebeurde dan met een overdaad aan Flutschi, zowel bij mij, als bij haar. Dat ging het niet worden zo, hoewel alle standjes mogelijk waren en ze er ook aan meedeed. Mijn voorstel om nog met een ronde PZC te eindigen werd door Carola met een ongelovig gezicht afgewezen. Wijze Grijze sexapproval™: 4,5/10

Wijze grijze
2 november 2013, 12:54
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=339513#post339513

Tsja, en dan Carola. Vorige week had ze me totaal niet weten te overtuigen. Ze heeft echter zo’n lekkere onschuldige 18-jarige tiener uitstraling met een chocotintje. Ook gebruikt ze geen make-up, waardoor ze ook nog eens zo heerlijk naturel uitziet. Nog maar eens een poging doen om te kijken of ze zich positief ontwikkeld heeft. Niet echt. Nog steeds geen TZ. PZC dan? Eerst weer even vochtige doekjes erbij halen om Wijze Stijve extra schoon te maken. Dus werd ca 3 minuten PZC gedaan, waarna ze opperde om er alsnog een rubbertje omheen te monteren. Waarom dan? “Is beter en lekkerder” Omdat Carola intussen wel met haar vingertjes m’n sluitspier ontdekt had en daar goed bezig was, heb ik haar dan maar haar gang laten gaan. Vreemd genoeg waren haar PMC kwaliteiten beter dan PZC. Dat probeerde ik haar ook duidelijk te maken, ondanks de taalbarrière. Wijze Grijze sexapproval™: 5,0/10