PDA

Volledige versie bekijken : Katja (Bulgaarse)



hallodaarbenikweer
22 juni 2013, 15:36
Stats: 19 Jahre · 165cm · 55kg
Konfektion: 36 · schlank
Maße: 85 B
Nationalität: bulgarisch

Haut & Haar: weiß & braun
Augenfarbe: grün
Intimbehaarung: rasiert
Tattoo / Piercing: nein / nein

Katja is net in Bochum begonnen maar heeft al wat ervaring in andere clubs opgedaan en dat kun je positief merken. Ze weet wat lekker is.
Jonge meid, eigenlijk te mollig op buik en benen voor haar leeftijd, mooi gezichtje. Er staan nog geen foto's van haar op de site.
Tongzoenen, pijpen, neuken en anaal mee gedaan. Allemaal goed. Net begonnen, dus ze hield de 20minuten nog een beetje strak in de gaten. Lekkere date!

Smouse
26 juni 2013, 15:14
Afgelopen vrijdag ook met Katja op een kamer geweest.
Katja heeft mooie ogen en op de kamer is het genieten met deze jonge dame.
Paspoortje van hallodaarbenikweer klopt helemaal
Ze vertelde me dat ze eerder in FKK-Arabella heeft gewerkt.

Smouse

Wijze grijze
6 juli 2013, 15:46
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=322075#post322075

Tegenover ons zat de hele tijd een nieuwe meid werkeloos naar ons te kijken. Katja.

Naam : Katja
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 36/ B-cups
Service: TZ/ PZC/ 69/ FT
Voordelen: Zeer service georiënteerd
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Ze werkt nog niet zo lang hier, dus staan er nog geen foto’s op de site van haar. Een klein Bulgaars mormeltje. In eerste instantie verwachtte ik er niet al te veel van. Gewoon omdat Katja een prettige ongecompliceerde meid in de omgang is en een grapje kan hebben, besloot ik na een lekker ongedwongen praatje om te kijken of ze verder nog iets voor me kon betekenen. Echter op de kamer bewees Katja dat er haar veel aan gelegen is een man te behagen. Ze gaf meteen al aan dat ik zonder problemen haar mondje kon volspuiten en deed haar uiterste best om Wijze Stijve tot overgave te dwingen. Tevens gebruikte ze haar vingers lekker in m’n bilspleet. Ze maakte zelfs aanstalten om me anaal te vingeren, maar dat was me toch een brug te ver. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10