PDA

Volledige versie bekijken : Lauren (Litouwse)



koosje12
12 juni 2013, 21:39
Gekopieerd uit het algemene topic:

Na een broodje en wat te drinken was het tijd om eens rond te kijken naar een volgende dame. Dit werd wederom een blonde dame. Ditmaal iets jonger en ook iets voller. Het bleek de Litouwse Lauren te zijn. Ze lijkt net iets voller dan op de foto's op de site. Dus ofwel van een positief punt genomen of ze heeft sinds het maken van de foto's goed gegeten, maar ik vond het haar goed staan . Lauren blijkt een zeer prettige dame in de omgang te zijn. Eenmaal boven volgde een zeer goede Franse sessie, die ook zo werd afgemaakt. Tussendoor ondertussen ook enige malen een deepthroat verwenning . Achteraf hebben we nog een tijdje op bed naast elkaar liggen relaxen.

Lauren:
Herkomst: Littouwen
Taal: Duits
Leeftijd: 25
Haren: Blond / lang
Postuur: Normaal tot ietsje meer
Borsten: C-cup
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (zc), deepthroat, FT

http://www.pauschalclub.de/image.php?file=../images/981/PC_5194e8396724b.jpg

koosje12
12 juni 2013, 21:39
En nog een stukje uit het algemene gekopieerd over deze blonde schone Baltische:

Als sluiting van de dag wilde ik nog één keertje met de blonde schone Litouwse Lauren. Ook nu weer Franse zc verwenning met deepthroat, waarna er een rubbertje werd gemonteerd voor missio. Uiteindelijk werd het afgemaakt met het handje.

Lauren:
Herkomst: Littouwen
Taal: Duits
Leeftijd: 25
Haren: Blond / lang
Postuur: Normaal tot ietsje meer
Borsten: C-cup
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (zc), deepthroat, missio (mc)

http://www.pauschalclub.de/image.php?file=../images/981/thumbs/PC_5193c2489789b.jpg

Wijze grijze
6 juli 2013, 15:36
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=322075#post322075

Inmiddels had ik vanuit mijn ooghoeken gespot dat Lauren alleen op een bank zat. OK, Rob45, see you later, alligator.

4535

Naam : Lauren
Nationaliteit/Taal : Litouws/Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,85 mtr
Postuur/Cupmaat : flink, 70 Kg, maat 38/ C-cups
Service: TZ/ PZC/ 69/ FT
Voordelen:
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

4536

Lauren kende ik nog uit haar korte intermezzo bij McSex2 in Hamm. Zij valt meteen op door haar grootte van 1,85 mtr. Zij is wel fors met haar 70 Kg, maar die kilo’s zitten verdomd goed over haar lichaam verdeeld. Ze heeft wel een ietwat kille uitstraling, maar na een paar woordjes brak de eerste glimlach al door haar façade. Ook met haar nog eens bijgepraat over de vergane glorietijd in McSex en alle gekke dingen die daar gebeurd zijn. Het gesprek hebben we op de kamer nog enigszins voortgezet, terwijl ik me bovendien van haar Baltische pijpkwaliteiten liet overtuigen. Toch wel een maffe ervaring om een blowjob te krijgen van een meid die groter is dan ikzelf (1,83 mtr). Lijkt me ook wel kinky om met haar sex te hebben, terwijl je zelf aanmerkelijk kleiner dan haar bent. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10.

koosje12
26 september 2013, 20:37
Gekopieerd uit het algemene topic:

Na een korte pauze met een broodje en wat koffie was de tweede sessie van de dag voor de eveneens blonde Lauren. Met deze Litouwse had ik de vorige keer in Bochum goede ervaringen gehad, dus een herhaalsessie leek me wel wat :. Na wat belevenissen sinds de vorige keer te hebben uitgewisseld kwam nu natuurlijk ook weer de vraag of we niet naar boven wilde gaan en ook nu kon ik dat alleen maar met "ja, gerne" beantwoorden.

Na wat over en weer verkennen van elkaars lichamen bewoog ze zich naar benden om kleine Koosje mondeling te gaan verwennen, iets wat ze zeer goed deed. Ondanks de relatief korte pauze na de eerste sessie met Brigitte leek zich wat op te bouwen en omdat ze het zo goed deed liet ik haar haar gang gaan tot het resultaat zich in haar mondje opbouwde.

Ze vroeg of ik later op de dag nog een keertje zou willen herhalen. Met jou altijd zeer gaarne!

Lauren:
Herkomst: Litouwen
Taal: Duits
Leeftijd: 25 jaar
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Postuur: Normaal tot net iets meer
Borsten: 80C, behoorlijk stevig
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, frans (zc), CIM.

Eerder had ik Lauren al beloofd om later op de dag nog een keertje met haar te kameren en na een rondje jacuzzi was het dan zover ). Ik mocht nogmaals met deze schoonheid samenzijn.

Ook nu wist ze weer resultaat te boeken met haar mondje en daar alles op te vangen. Na afloop hebben we nog de nodige tijd in elkaars armen liggen genieten totdat we uiteindelijk toch weer de kamer vrij moesten maken. Sorry voor de wachters op de bank dat het ietsje langer heeft geduurd :biggrin:.

Lauren:
Herkomst: Litouwen
Taal: Duits
Leeftijd: 25 jaar
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Postuur: Normaal tot net iets meer
Borsten: 80C, behoorlijk stevig
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, frans (zc), CIM.

http://www.pauschalclub.de/image.php?file=../images/981/PC_5194e8396724b.jpg

Wijze grijze
2 november 2013, 12:56
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=339513#post339513

De show werd vandaag gegeven door Lauren + Dennise. Een goede combinatie. Ik had tot 20:00 gewacht, want toen was er slechts één andere gast aanwezig. Nadat hij klaar was, begaf ik me op de grote mat en kreeg meteen het verwijt dat ik niet eerder gekomen was. Nou meiden dan hebben jullie nu alle kans me te delen. Omdat er toch verder niemand was, heb ik hier uitgebreid van kunnen genieten. Tegelijk zaten de meiden aan Wijze Stijve en aan m’n ballen te likken. Afwisselend kon ik met een van beiden tongzoenen. Daarna vroeg ik Dennise om over me heen te zitten voor een lekkere 69-sessie. Die heeft wel een half uur geduurd, hetgeen voor showtijd beslist niet representatief is. Maar er was gewoon niemand anders die meedeed, op één Duitser na die echter binnen 2 (!) minuten door Lauren aan z’n gerief geholpen werd. Daarna deed Lauren weer met Dennise en mij mee.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Lauren: 7,0/10

krukar
26 augustus 2014, 18:38
Zit voor lange tijd in Litouwen, komt hoogstwaarschijnlijk niet terug naar PSCB.