PDA

Volledige versie bekijken : Olivia (Litouwse) cup-85F



Wijze grijze
18 mei 2013, 12:27
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=315137#post315137

Olivia. Ik had besloten me maar eens op te offeren en als gedelegeerd tester en plaatsvervanger van MEGABOOB eens een kamergang met Olivia te wagen. En dat wagen kun je letterlijk nemen. Eigenlijk had ik dit stukje onzelfzuchtigheid al tijdens de BrvdM juryperiode van de Boobmeister moeten plaatsen.

4199

Naam : Olivia
Nationaliteit/Taal : Litouws/Duits
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : Donkerpaars, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,84 mtr. Met hakken was ze dus een kop groter dan ik zelf
Postuur/Cupmaat : Fors, 85 Kg maat 40/ naturelle 85F-cups
Service: PZC
Voordelen: Naturelle mooi symmetrische 85F cups
Nadelen: Voor mij te fors, echter door haar lengte komt ze niet dik over
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10

Olivia is echt een reuzin onder de DVP’s. Op haar naaldhakken past ze net onder de deuropening door. Zonder schoenen is ze met haar 1,84 mtr net één cm groter dan ikzelf. En met haar helemaal naturelle 85F-cups (hallo, Megaboob, bent u daar nog?) waren het het grootste paar boobs waar ik ooit de lakens mee gedeeld heb. In tegenstelling tot de info op de website komt ze niet uit Letland, maar uit Litouwen. De foto’s die sinds vandaag op de website staan, zijn gisteren gemaakt. Ik complimenteerde haar met de mooie symmetrische vormen van haar 2 USP’s en de perfect in het midden geplaatste tepels. Toch wil ze binnenkort een kwaliteitsverbetering aan laten brengen en ze aan een liftsessie onderwerpen om het zwaartekrachteffect tegen te werken.
De hele dag had ik echter al een onbewust gevoel alsof ik Olivia kende. Toen ik haar naar haar achtergrond vroeg, vertelde ze me dat ze dit werk sinds +/- 1 jaar doet en voorheen in Hamm en Dortmund had gewerkt. Hamm? McSex? En ja hoor, samen met haar collega Lauren die nu ook in PC-Bochum werkt (ook al zo’Litouwse reuzin van 1,83) had ze daar begin dit jaar 2 maandjes gewerkt. Zij heeft me van veel onthullende inside informatie over McSex voorzien, waardoor ik nog sceptischer geworden ben over een herbezoek aan mijn ooit favoriete Pauschalstek.
Uiteindelijk ben ik met Olivia naar de kamer verkast voor wat actie en om daar ons gesprek voort te zetten. Dat beviel haar goed, want zo makkelijk had ze nog geen jeton verdiend. Ze werd wel de hele dag door regelmatig geboekt, dus er waren blijkbaar meer liefhebbers van grote forse vrouwen. Op DVP-gebied heb ik alleen haar PZC skills getest echter zonder haar Aufnahmebereidheid op de proef te stellen. Zou echter geen probleem zijn, gaf ze aan. Geen verdere actie verder want maat 40 is voor Wijze Stijve een no-go gebied. In Wijze Stijves CAO is een clausule opgenomen dat hij daarvoor zijn kop niet op zal steken. Vandaar een Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10

xx_Er
19 mei 2013, 13:07
Zij heeft me van veel onthullende inside informatie over McSex voorzien, waardoor ik nog sceptischer geworden ben over een herbezoek aan mijn ooit favoriete Pauschalstek.


das klingt total interessant - erzähl mal... :rolleyes:

Aber ich habe @krukar vor einiger Zeit schon mal den Tipp gegeben, dass man in diesem "Business" nicht alles glauben sollte, was einem so erzählt wird...

Das gilt für Clubbetreiber und Girls :biggrin: