PDA

Volledige versie bekijken : Barbara (Hongaarse)



Wijze grijze
25 april 2013, 22:20
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=312430#post312430


En daar kwam opeens Barbara. Een kleine exotische kruimel met grote verbaasd rondkijkende ogen. Zeer intrigerend. Ik had haar eerder al geobserveerd en kon haar moeilijk plaatsen, omdat zij er steeds als een klein ijskonijn bijzat. Wat en wie was dit, ook al omdat ze niet op de aanwezigheidslijst had gestaan?

4048

Naam : Barbara
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Niks, nada, noppes, behalve Hongaars
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot net over de schouders
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg maat 34/ slappe B-cups
Service: PZC, TZ, NMC
Voordelen: Mooie grote onschuldige donkerbruine ogen
Nadelen: Communicatie onmogelijk.
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : All inclusive
Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Barbara werd, nog voordat ze kon gaan zitten, meteen door 4 gasten gelijktijdig aangesproken en ze keek in eerste instantie behoorlijk hulpeloos en verontredderd. OK, Wijze Grijze: activate protection mode!
Aangezien ik haar meerdere malen met Mira had zien praten, gokte ik dat ze ook Hongaarse was en begroette haar met “Jo napot”. Touchdown! Een blijde blik van herkenning viel me ten deel en haar keus was gemaakt. Wijze Grijze zou het worden. Een Hongaarse woordenwaterval stroomde over me heen. Ho, ho wacht eens even. Zoals in veel andere talen ken ik ook in het Hongaars maar drie belangrijke woordjes: Goeie dag, dankjewel en tot ziens. Barbara was één dag van tevoren helemaal vers en onervaren samen met Mira uit Hongarije gekomen. Ze werkte vandaag dus pas de tweede dag in deze business. Elke verdere vorm van communicatie met haar is onmogelijk vanwege een totale afwezigheid van enigerlei kennis van welke andere taal dan ook. Een ideale uitdaging voor mij dus. Heb er dus voor gezorgd dat ze zich bij me op haar gemak voelde en liet het initiatief tot wat ging gebeuren aan haar over. En wat doe je dan in zo’n geval? je leert haar wat Duitse woordjes. Je streelt over haar armen en zegt: Arm. Je kriebelt over haar been en zegt: Bein. Je aait haar gezicht en zegt: Gesicht. Je vinger beroert haar mond en je zegt: Mund. Dan nodig je haar uit dit bij jou te herhalen en de woorden uit te spreken. Ik denk dat ik mijn roeping heb gemist. Misschien heeft men op de “Academia Oralsky” nog iemand nodig?
Na een tijdje leerde ik haar de betekenis van het woord Zimmer en we gingen naar boven. De witte badjassenhel had zich inmiddels naar boven verplaatst en alle 6 kamers waren bezet. Bovendien waren er ook nog 5 koppels voor ons aan de beurt. Dus hebben we een half uur moeten wachten. Kamer 1 kwam vrij. Met een groot rond bed met spiegelwand en een fauteuil op de kamer. Aangezien ik enorm kick op mooie sprekende grote ogen, besloot ik tot een fauteuil blowjob. Lekker achteruit geleund gaan liggen, kussentje op de grond voor de knietjes van Barbara en ga vooral je gang. Ik besloot m’n taalcursus aan te vullen met nieuwe woordjes. Eerst werd heel teder en passioneel getongzoend (Küssen en Zunge). Aansluitend werd het een heerlijke blowjobsessie (Blasen) waarbij Barbara ook uitgebreid het klokkenspel meenam en ook de binnenkant van m’n dijen werd meegelikt. Haar blowjob is nog lekker natuurlijk met veel variatie en afwisseling. Vooral haar lange halen met haar tong en daarna over m’n eikel rondcirkelen terwijl ze me verlustigd aankeek, konden me bekoren. Mijn in gebarentaal gestelde vraag of ik in haar mondje kon spuiten (Spritzen), beantwoordde ze met wellustig wrijven over haar hals en borsten. Ok, duidelijk, dus geen FT, maar wel COB.
Kijken of ze haar Duitslessen onthouden had en ik vroeg haar: Gesicht? Even me vragend aankijken, nadenken en toen: OK, maar wel met gesloten Mund. Kijk, en zo kreeg ik meteen mijn beloning voor mijn efforts. Ik kon met een heerlijke facial in dat bruine snoetje eindigen. Haar donkere gezichtje werd versierd met een paar mooie strepen crema en met haar lippen wreef ze tenslotte nog teder over Wijze Stijve’s kopje. “Köszönöm en Viszontlatasra” (=Danke en Auf Wiedersehen) Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10


………………….
En toen werd het nog wel heel gezellig. Krukar vertelde me ook over zijn positieve beoordeling van Barbara, waardoor ik besloot die dag maar recidivist te worden.
Dus voor de tweede maal die dag Barbara gecharterd. Inmiddels had ik begrepen dat Barbara a.s. Vrijdag alweer teruggaat naar Hongarije. In principe mag ze terugkomen, maar ze dient eerst aan haar Duitskennis te werken. Kort de eerder geleerde woordjes herhaald en haar gecomplimenteerd met haar goede geheugen. Blij als een kind dat ze was. Dus ik ging haar dan ook op het “Zimmer” belonen en verder testen. “Küssen” en “Blasen” had ze ook nog onthouden. Dus maar eens kijken wat ze er op het bed vanaf bracht. Een herhaling van de eerdere sessie met nog uitgebreidere tongactiviteit. Even dacht ik dat ik haar het Duitse equivalent voor “rimmen” moest bijbrengen, maar daar bleef ze net een centimetertje vandaan. Wijze Stijve vroeg of een orgasme nog even mocht wachten. Dit kon ik Barbara niet uitleggen, dus ik merkte dat ze zich zorgen maakte dat ik niet klaar kwam. Kon haar echter gerust stellen dat het zeker niet aan haar lag. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10