PDA

Volledige versie bekijken : Pauli (Bulgaarse)



Wijze grijze
18 april 2013, 21:59
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

Eigenlijk had ik met Anna willen kameren, maar zij zou over 15 minuten haar eerste show gaan doen. Dus één bank opgeschoven, want daar zat Pauli

3996

Naam : Pauli
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, krullend tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,66 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg maat 34/ stevige B-cup
Service: PZC, 69, NMC
Voordelen:
Nadelen: .Geen TZ
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 5,5/10

Pauli zat er vrij stil en teruggetrokken. Communicatie verliep vrij stroef. Ik kickte echter op haar leuke tienerbody. Dus wie weet wordt het dan toch een lekkere kamersessie. Nu vind ik het niet te doen om van tevoren alle services van nieuwe meiden uit m’n hoofd te leren, maar laat het bij het Pauschalgebeuren liever op me af komen. Valt het tegen, niet getreurd, maar gewoon door via start en op naar de volgende meid. En zo’n sessie werd het hier. Pauli doet niet aan TZ en Aufnahme is ook uit den boze. Haar pijpkunsten waren nu ook niet echt werelds, dus na 20 minuten bedankte ik haar met een Wijze Grijze sexapproval™: 5,5/10 en met zwaar gezwollen zaadleiders ging ik op weg naar de show die inmiddels al een tijdje aan de gang was.

too slow
25 augustus 2014, 20:20
Eerste keer kameren was een fiasco en dus had ik me voorgenomen om het bij die ene keer te laten. Een volgende keer had ik haar niet herkend en belandde per ongeluk naast haar op de bank. Totaal onverwacht werd dat een goede sessie. Ik weet niet of ik het nog eens zou willen proberen maar ze is in ieder geval weer terug.

janb
5 oktober 2014, 23:05
3 oktober pauli en sissi gaven in de gangbang ruimt een dildo show, dacht dat ik leeg was , toch maar ff mee gedaan Pauli kreeg de laatste druppels eruit.