PDA

Volledige versie bekijken : Eve (Roemeense)



Wijze grijze
17 maart 2013, 19:28
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=306869#post306869


Eve. Staat op de website met maat 32 aangegeven. Een lolitaatje? Klopt niet. Gewoon een lekker tienerroemeentje
3839
Naam : Eve
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : Brunette sluik tot over de schouders
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34/ naturelle stevige B-cups
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC
Voordelen:
Nadelen: Geen TZ, geen Aufnahme
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Eve probeert sinds een maand haar geluk in deze business en heeft er haar universitaire studie voor onderbroken. Haar servicepakket is vooralsnog zeer beperkt (geen TZ, geen Aufnahme) Haar pijpkunsten zijn echter van een ongekende tederheid en oh zo heerlijk. Zeker na een beetje aansturing was het gewoon perfect. Hierbij speelt ze echter met vuur. Ze gaf enerzijds aan dat ze niet wilde dat ik in haar mond klaarkwam, maar ging anderzijds gewoon te lang door. Het had werkelijk niks gescheeld of ik had haar vertrouwen gebroken, Want ofschoon ik haar meermaals zei dat ik micrometers van het point of no return zat, ging ze daarna gewoon weer door met pijpen alsof er niets aan de hand was. Van de andere kant wilde ik dit laatste orgasme van de dag ook niet zomaar “verspillen”, maar er liever nog een mondje mee vullen. Eve zou het niet worden, maar nog steeds ben ik me niet zeker of ze er voor zichzelf een soort onbewuste kick uithaalt, om mannen zo te teasen. Ik weet zeker dat niet iedere man zo sterk zal zijn en haar op een gegeven moment toch zijn lading oraal toedient. Hoe zal ze dan reageren? Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Lubrick
1 april 2013, 13:55
Op de website staat dat bij haar anaal kan.
Is dat ook zo als ze blijkbaar een beginnertje is?

Wijze grijze
18 april 2013, 22:09
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

Later ging ik nog eens terug naar de dildoshow met Anna en Eve om me deze keer van de pijpkwaliteiten van Eve te laten overtuigen. Een totaal kontrast met de eerdere beleving bij Anna. Eve pijpt ontzettend teder en met regelmatig deepthroaten. Bij mijn vorige bezoek deed Eve niet aan Aufnahme, maar ik besloot het hier tijdens de publieke actie, maar eens op zijn beloop te laten. Ik was weer de laatste gast van dit tijdsblok en kon dus rustig genieten blijven zonder tijdsdruk. Af en toe kwam Anna even assisteren, maar na een tijd diende zich toch mijn 5e orgasme aan. Ik heb niet in haar mondje gefinisht, echter Eve bleef wel heerlijk zacht doorlikken, tijdens het orgasme. Zij heeft dus geen proteïne-allergie zoals menig andere meid die schrikt en wegduikt zodra zich sperma aandient. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Om tevens de vraag van @Lubrick te beantwoorden. Ik heb Eve nogmaals specifiek naar haar anale mogelijkheden gevraagd. Zij beaamde dit met: “Yes for sure, no problem. Do you want to try?” Geen extra kosten hiervoor uiteraard, dus we verwachten binnenkort je verslag over je bezoek aan PC-Bochum.

Wijze grijze
25 april 2013, 22:17
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=312430#post312430


Na deze unfinished business diende er toch weer dringend iets te gebeuren. En hiervoor had ik Eve op het oog. Vorige week had ik tijdens de show heerlijk genoten van haar supersensuele blowjob. Dat moest nog eens in een privésessie herhaald worden. Nu kon ik ook iets meer aandacht aan haar techniek besteden. Eve doet heel veel aan deep throaten, maar op de en of andere manier gebruikt ze daarbij veel speeksel en haar tong is dan niet hard en gespannen, maar ongelofelijk zacht. Alsof je in een heerlijk strak poesje zit, maar dan zonder de spanning, wel met de zachtheid en warmte. Een heel aparte sensatie en voor de toekomst zeker voor herhaling vatbaar. In 69 heb ik haar daarmee ruimschoots laten doorgaan, totdat de finish uiteraard behaald werd. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10.

Wijze grijze
18 mei 2013, 12:23
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=315137#post315137

Inmiddels was de dildoshow met Angel en Eve sinds 14:00 uur weer aan de gang. Kijken kost niets, dus eens kijken of de dames acteertalent hebben. Ze waren echter alweer bezig met verdergaande activiteiten en al spoedig werd ik door Angel de mat opgetrokken en aan een uitgebreide en intensieve PZC-behandeling onderworpen. Ik had mijn zinnen echter op Eve gezet. De herinneringen aan haar sloppy blowjob kwaliteiten gaven me het uithoudingsvermogen om niet voor Angels inspanningen te zwichten. Eve was naast me met een andere gast aan het vozen en nam daar uitgebreid de tijd voor. Er waren slechts 2 toeschouwers die bovendien aangegeven hadden niet op de mat te willen komen. Uiteindelijk kwam Eve Angel aflossen en ik genoot van de verandering van het geroutineerde PZC van Angel met de zachte romantisch PZC-benadering door Eve. Als je van zachte natte tongactie houdt dan ben je hier aan het juiste adres. Zij behandelde Wijze Stijve afwisselend als een grote kermislolly waar je aan moet likken omdat hij niet in je mond past en dan weer als een smeltend waterijs bij 40 graden buitentemperatuur. Je moet blijven likken en slurpen om vlekken te voorkomen. Dit vlekkengevaar kwam nu echter uit andere hoek. Wijze Stijve besloot te capituleren en beloonde Eve’s inspanningen met enkele shots eiwitvlekken. Heerlijk ontving ze alles in haar mondje.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Eve: 9,0/10

................................
Dan nog maar weer eens naar de show. Teddywolf kwam net net naar buiten gestrompeld en er was weer mogelijkheid voor een trio. Lucky me. Angel en Eve zijn een perfecte blowjob combinatie. Terwijl de fluwelen zachte tong van Eve me zalig likte, had Angel zich tussen m’n benen met haar mond bij m’n klokkenspel gepositioneerd en likte m’n DNA reservoir. Af en toe kwam haar tong omhoog om Eve een beetje bij Wijze Stijve te assisteren. Tegelijk kriebelden 3 handen mijn bilspleet, bovenbenen en overige onderste regionen. Omdat ik m’n kruit al meerdere malen verschoten had, kon ik deze behandeling lekker lang laten duren, ook al waren er intussen nog 2 gasten die op hun beurt wachtten. Toch kreeg ik absoluut niet de indruk dat je dan sneller afgewerkt wordt. OK, verstand op nul en de toeschouwers negeren. Uiteindelijk gebeurde dan ook het onafwendbare, alleen deze keer begeleid door een verschrikte kreet van Eve, gevolgd door gelach van Angel. Wat was gebeurd? Ik had het al min of meer gevoeld en zag nu pas Eve’s gezicht. Mijn eerste shot was zo krachtig geweest dat ik letterlijk haar hele gezicht had volgeblaft. Ik verontschuldigde me bij haar; had haar misschien moeten waarschuwen zodat ze haar mond eromheen had kunnen plaatsen. Echter geen probleem, was goed voor haar huid zij ze. Misschien maar eens met Douglas gaan praten?
Wijze Grijze sexapproval™ voor Eve: 9,0/10

Wijze grijze
6 juni 2013, 12:49
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=318004#post318004
Tegen 11:20 kwam Eve binnen. Zij zou vandaag samen met Anna de (lesbo)show gaan verzorgen en in principe doen deze meiden dan geen kamergangen. Maar, van principes kun je afwijken en ik kon Eve overhalen om een uitzondering te maken en toch nog even gezamenlijk een kamer met me te draaien.
“Halen we dat wel vóór 12:00 uur?”
“Meid met jouw blowjobkwaliteiten haal je bij mij 2 orgasmes binnen een half uur.”
Zo gezegd zo gedaan. Boven aangekomen was het natuurlijk spitsuur, maar dames die de show doen krijgen voorrang, dus de eerst vrijkomende kamer was de onze. Er lag dus niet echt tijdsdruk op me.
En aangezien Eve een ontzettend lekkere sloppy blowjob weet te geven en ikzelf supergeladen was heb ik na 15 minuten haar mondje heerlijk kunnen volspuiten. Mulțumesc. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

.................
Meerdere malen ben ik ook weer bij de lesbo-show geweest en heb me zowel door Anna als door Eve lekker laten pijpen. Het is prettig om dit afwisselend te laten doen. Zowel Anna als Eve hebben een eigen blowjob stijl die best wel van elkaar verschilt. Eve pijpt heerlijk zacht en nat, afgewisseld door af en toe een deep throat actie met tongmassage, terwijl Anna dit steviger doet, met veel masserende tong- en afwisselende mondbewegingen. Beiden heel lekker. Enig nadeel is dat dit en plein public gebeurt. Daar moet je dus tegen kunnen. Vandaag was dit voor mij dus wel bezwaarlijker en lukte het me niet mijn verstand volledig op nul te zetten.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Eve: 8,0/10

Eve is trouwens gestopt met het aanbieden van anale service!

hallodaarbenikweer
22 juni 2013, 15:43
Eve had vrijdag jl. in haar eentje showdienst. Ik was tussendoor al eens wezen kijken, maar ik had er geen zin om door haar te worden afgezogen terwijl ze net een andere beer had klaargepijpt. Begreep ze wel. aansluitend op een sessie met Diana weer eens wezen kijken. Ze begreep dat ik een schoon mondje wilde en ging even weg om zich op te frissen. Me heerlijk laten pijpen. Kan ze goed. Diep, lange halen, lekker. Relaxt en lang laten pijpen en daarna wat in elkaar gestrengeld rustig met elkaar gekletst. Knap hoor, al dat pijpen van zoveel beren en relaxt en monter blijven.

Wijze grijze
27 juni 2013, 12:55
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=320771#post320771

Ik had al eerder op de dag nog eens met Eve willen kameren, echter kreeg nooit de gelegenheid. Omdat ik een rustperiode met m’n krantje had ingelast, kon ik rustig afwachten totdat ze weer vrij was. Toen ze weer beneden kwam, kwam ze naast me zitten en we keuvelden prettig over wat recente ontwikkelingen in de club. Ook heeft ze inmiddels haar setcard laten aanpassen. Met anale services is ze gestopt en haar fameuze orale vaardigheden heeft ze nu uitgebreid door ook op de website te laten vermelden dat ze aan FT doet. Saillant detail is dat Eve me vertelde dat ik de eerste was die in haar mondje had mogen spuiten. ??????????? Ja hoor, ik had daar destijds niet over mogen schrijven, hetgeen ik ook gerespecteerd heb, maar toch was dat haar eerste keer FT in the business. Wijze Stijve begon te steigeren en snel begaven we ons naar boven.
Kamer 1 was vrij. De kamer met fauteuil! Deze lekker tot aan het bed aangeschoven. Eve mocht comfortabel op het bed knielen met prettig zicht op haar poesje in de spiegel. Heerlijk onderuitgezakt m’n benen gespreid met unlimited toegang tot m’n klokkenspel. Haar vers gelakte blauwe nageltjes begonnen m’n onderste regionen te krassen en te kriebelen en haar fluwelen tong deed wat ze zo goed kan. Heerlijk zacht pijpen met af en toe deepthroaten tot aan de wortel. Zo ontzettend sloppy dat het speeksel gewoon langs m’n ballen op de grond droop. En dan niet erbij slurpen, maar “slorpen”. Dat omschrijft het best het geluid dat je hoort. Het zich onvermijdbaar aandienende orgasme met allerlei trucks en mentaal kunst- en vliegwerk nog wat kunnen uitstellen, maar uiteindelijk zaaaaaaaaaalig op Eves tongetje gespoten. Gedeeltelijk ook haar wang en neus meegetroffen, maar dat was geen probleem. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

……………………………

Die afsluiter zou Eve gaan worden. Nu was het ’s avonds echt niet meer druk, zoals ik al eerder schreef. En ik had haar al langer niet meer gezien. Duidelijk dat Eve er voor die dag al een eind aan wilde breien. Dus maar even naar boven gegaan en laten vragen of Eve met mij nog een kamer wilde doen. Ze kwam in haar Eva-kostuum en kletsnatte haren even naar buiten om te kijken wie bedoeld werd. Toen ze mij zag, zei ze dat ze zich dat wel had kunnen denken dat ik het zou zijn. Natuurlijk kwam ze nog, alleen nog even de haren föhnen. Maar schat, doe dat nou niet. Lijkt me lekker om gepijpt te worden door een meid met koude natte haren. Voegt toch weer een extra dimensie aan het hele gebeuren toe.
Even naar beneden om een jeton te halen en zonder veel poespas weer naar boven. Meerdere kamers stonden open, waaronder ook………Kamer 1.
Het bekende ritueel: Fauteuil erbij, onderuit zakken, benen spreiden. Alleen ging Eve deze keer op haar knietjes zodat haar natte haren meer contact met m’n liezen konden maken. Neem dit nu als Wijze Grijze TopTip van me aan: lange natte haren zijn bij een blowjob absoluut een toegevoegde waarde. Om haar fris gewassen haren niet onnodig in gevaar te brengen, werden mijn laatste zwemmertjes van deze dag er deskundig met gesloten mond uitgezogen. En dan niet meteen in een doekje gedumpt, maar langzaaaaam afbouwend werd Wijze Stijve nog teder uitgemasseerd totdat het laatste druppeltje ook tevoorschijn gekomen was. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Wijze grijze
6 juli 2013, 15:48
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=322075#post322075

Ik had mijn zinnen op Eve gezet.

Eve had echter ook besloten om het even iets rustiger aan te doen. Ik zag meerdere meiden naar boven gaan en ook weer naar beneden komen. Maar geen Eve. Ik werd me steeds bewuster van m’n borrelende klokkenspel en Wijze Stijve begon zich verwaarloosd te voelen. Dan gaan alle gedachten naar je lendenen en kun je geen fatsoenlijk gesprek meer voeren of je op je krantje concentreren. Dus Thekenassistente Mia maar eens gevraagd om te kijken of ze Eve kon opsporen. Met een smile kwam ze terug om te melden dat Eve eraan kwam. En met een nog grotere smile kwam Eve aanlopen, omdat ze zich wel kon voorstellen dat ik het was geweest die naar haar vroeg. Samen hebben we lekker zitten lachen en Eve merkte aan me dat ik eigenlijk met m’n gedachten er niet helemaal bij was. Een superieur lachje volgde en ze zei: “Ok, let’s go!” Wijze Stijve bedankte zich bij mij en was er helemaal klaar voor. Eve was ook verrast en ging meteen over tot wat ze zo goed kan: haar fameuze super sloppy blowjob. We zijn nog in 69 gewisseld en in die positie kan ik het wel even volhouden. Dat vond Eve ook helemaal geen straf, want ik merkte dat mijn tongenspel haar toch het nodige genot verschafte, hetgeen zich in extra aandacht aan Wijze Stijve vertaalde. Onvermijdelijk leidde dit tot een heerlijk ontspannend orgasme. Just let it go, just let it flow. Heerlijk.


“Eve, wil je dan misschien ook mijn dagafsluiter worden vandaag”.
“Yes sure, no problem”
“En vorige week heb ik zo genoten van je nog natte haren. Vandaag ook weer?”
“Yes sure, no problem”
“OK, laten we dan om 22:00 uur beneden afspreken!”
En zo had ik dus een date hier. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


……….


Tijdens m’n sessie net Katja hield ik constant de klok in het oog. Ik had immers nog een date met Eve. En inderdaad, toen ik exact om 22:00 beneden kwam, stond Eve al achter de bar op me te wachten. Een verwijtende blik viel me ten deel, want ze had begrepen dat ik net van een kamer afkwam. En, zoals beloofd, waren haar haren fris gewassen en nog nat. Kort gekletst aan de bar en we vertrokken naar boven voor een heerlijk ontspannend uiteinde van deze rubberloze dag. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Wijze grijze
17 juli 2013, 14:15
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=323767#post323767

En dat volgende mondje zou Eve worden. Een smile van oor tot oor toen ze me zag en ze kwam meteen bij me zitten. Goed geheugen heeft ze, want ze vroeg meteen of ik ook weer om 22:00 met haar wilde afspreken voor een date. Nou laten we het geen date noemen, maar een rendez-vous, klinkt net iets romantischer. En als man dien je een vrouw te verrassen op een rendez-vous. Maar nu mag jij me eerst verrassen, alhoewel ik al weet wat de verrassing gaat inhouden. Een van de betere kwaliteit blowjobs uit mijn ervaringen. Deze keer lag ik er lekker ontspannen bij en spoot over haar strelende tong in haar geopende mond, waarbij Eve er alles weer lekker uit liet gutsen. Daarna nog een heerlijke softe aftersuck waarbij Wijze Stijve heel teder werd schoongelikt. De eerste druk voor vandaag was van de ketel Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

…………………………

Dan liep het langzaam tegen 22:00 en ik had per slot van rekening nog een romantisch rendez-vous. Dat kun je natuurlijk niet zomaar als vanzelfsprekend laten gebeuren. Dus ik had een klein bosje bloemetjes geregeld (klein klein kleutertje, wat doe je in m’n hof? Sorry). Toen Eve met een kleine vertraging eraan kwam, verraste ik haar met deze bloemetjes. Hilariteit alom bij de overige meiden en (misschien) ook een beetje jaloezie/ melancholie? Zo vaak zal het wel niet gebeuren dat er iemand bloemetjes aan ze geeft? Maar maakt niet uit. De sfeer was gezet en in deze leuke setting vertrokken we naar de kamer. Eve heeft me nog een geweldige ontspannende laatste blowjob van de dag gegeven en daarbij heerlijk rustig geknuffeld. Een topmeid met een topkarakter. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

patje45
8 augustus 2013, 01:37
Aardige en nog een gestudeerde intelligente dame ook kan je prima mee communiceren dame die het pijpen heeft uitgevonden en die weet hoe ze een man moet behagen ...

Wijze grijze
24 oktober 2013, 09:40
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=337946#post337946

Na een uitgebreide pauze waarin ik tegen een serieuze slaapaanval moest vechten, kwam Eve binnen met een verse nieuwe tattoo op haar linker sleutelbeen. Ik had haar heel lang niet meer gezien, omdat ook zij bijna twee maanden met vakantie geweest was. Eve spreekt uitmuntend Engels en is bovendien een slimme ontwikkelde meid. Uitvoerig spraken we over haar toekomstplannen. Daarna uiteraard naar de kamer voor een van de beste blowjobs die ik momenteel in het circuit ken. Zij zou zomaar een masterclass PZC kunnen oprichten en haar skills verbreiden. Dat schijnt zich inmiddels rondgesproken te hebben, want Eve vertelde dat zij dagen heeft waarbij zij uitsluitend gasten heeft die een PZC met FT willen. En zo geschiedde uiteraard ook bij mij. Wijze Grijze sexapproval™: 9.0/10

Sjeufke
29 oktober 2013, 21:24
Volgens mij is Eve verschwunden! Staat niet meer op de website van Bochum. Vanochtend stond ze er nog op bij Bochum, maar ook in Munster en Dordmund wordt ze niet genoemd. Wie oh wie weet waar deze dame naar toe is?

Wijze grijze
2 november 2013, 12:46
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=339513#post339513

Eigenlijk had ik donderdag naar PC-Bochum willen gaan: Halloween in combinatie met Eve in de line-up van de twee uurlijkse dildoshow. Ideaal toch? Op Dinsdag bleek Eve echter plotseling compleet van de website verdwenen. WTF?
…………………..
Mbt de fans van Eve kan ik melden dat ze een nieuwe uitdaging in het buitenland is aangegaan. Ik had er vorige week nog met haar over gesproken en geprobeerd de voors en tegens van deze beslissing een beetje voor haar te rangschikken zonder er een waardeoordeel aan te verbinden. Eve heeft de knoop nu doorgehakt en ik hoop dat het goed voor haar uitpakt.