PDA

Volledige versie bekijken : Channel (Duitse)



Wijze grijze
14 januari 2013, 12:36
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=297878&highlight=#post297878

2de Sessie: Channel
3375
Naam : Channel
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart sluik, één helft tot de schouders, één helft lang tot op de rug.
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : Slank, 51 Kg maat 34/ vaste B-cups
Tatoeages/Piercings : ja overal en wordt nog meer
Service: PZC, NMC/ 69/ FT
Voordelen: FT
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : All inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

Ik had na mijn eerste kamer eerst eens goed gegeten en liep Channel tegen het lijf: een nieuwe Duitse aanwinst en een lekker ongecompliceerd jong meisje. Op de kamer was ik aanvankelijk sceptisch, omdat ze wel erg veel kletste en, vreemd, wilde haar bovenstuk niet uitdoen. Maar toen we uiteindelijk begonnen, had ik ook niet meer te klagen. Een gewoon goede professionele servicesessie geeft een Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

Wijze grijze
14 februari 2013, 18:02
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=302652#post302652

Channel is ook zo’n aardige Duitse full-service meid. Zij wilde ook wel met me naar de kamer voor een CIM-ervaring. Op elke vraag van mij voor een bepaalde aanpak of positie zei ze alleen maar: “Na klar”. Echter ik was nog niet voldoende uitgerust om Channnels geopende mondje en rondcirkelende tongetje dat over Wijze Stijve’s blote kop danste met een orgasme te belonen.
Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

Wijze grijze
17 maart 2013, 19:15
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=306869#post306869


Channel: Leuke Duitse ongecompliceerde tiener die zeer servicegericht is. Elke vraag voor een iets andere aanpak of me bijv. aan te kijken tijdens het pijpen wordt beantwoord met: “Na klar!”. Ze vergeet ook niet haar handen te gebruiken en je klokkenspel mee te kriebelen. Van 69 kan ze ook genieten en ze smaakt heerlijk fris. Lekkere TZ. Eerste kamer betekent uiteraard ook eerste orgasme. Een beetje verwijtend keek ze me aan vanwege de geproduceerde hoeveelheid. Wijze Grijze sexapproval™ : 9,0/10

Wijze grijze
25 april 2013, 22:14
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=312430#post312430


De eerste rit zou ik gaan maken met Channel, mijn “na klar”lady. Maakt niet uit wat je haar vraagt of voorstelt. Haar standaard antwoord naar mij is altijd: “na klar”.
Channel heeft een echt lekker tienerlichaampje met kleine pronte A-tietjes en zoent hartstochtelijk. Daarbij doet ze ook aan FT, dus voor een eerste sessie ging dit weer helemaal goed komen. Ik had na mijn spermakritiek van vorige week (te bitter vanwege overmatige consumptie van uien de dag van tevoren) besloten me vandaag als vrijwillig proefkonijn op te werpen. Ik zou de proef op de som gaan nemen en na advies van verscheidene beren had ik gisteren 2 pakken ananassap gedronken. En ik kan dus bij deze bevestigen dat spermagourmet Channel mijn sperma als goed beoordeelde. Ofschoon ze me wel een beetje verwijtend aankeek door de hoeveelheid die haar bij dit eerste moneyshot of the day ten deel viel. Maar dit mocht de pret niet drukken. Ik mocht in de loop van de dag zelfs bij Channel op herhaling komen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
………………..
Toen de eerste helft voetbal voorbij was, stelde ik Channel voor dat zij voor mij behalve het begin ook de afsluiter van de dag mocht worden, echter pas nadat ik me eerst was gaan douchen. Als afsluitende sessie heb ik toen een heerlijk lange rustige 69-sessie met Channel gedaan, waarbij het half uur kamerduur ruimschoots overschreden werd. Voor een volgende keer sta ik al met haar geboekt, want het overkwam haar niet vaak dat een man haar tot een orgasme likte. Een joker had Channel echter nog in petto. Heb je soms ook asperges gegeten?
Uh, nou nee, niet dat ik weet.
Weet je het zeker?
En potverdorie. Ik had inderdaad in de loop van de dag hier 3 of 4 asperge/hamrolletjes van het buffet gegeten. Channel is voor mij dus vooralsnog uitgeroepen tot Spermaconnaisseur 2012.
Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Wijze grijze
18 mei 2013, 12:25
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=315137#post315137

Channel leek me vandaag iets stiller dan normaal. Dus in de loop van de avond maar eens poolshoogte genomen. Ofschoon ze het probeerde te verbloemen, zag ik dat ze een snijtand miste in haar bovenkaak. “Was ist passiert”. Je denkt natuurlijk automatisch aan allerlei pimpscenarios, echter haar schildering van hoe het gebeurd was, overtuigde me dat het inderdaad een stom ongelukje was geweest. Ook verzekerde Channel me dat dat geen invloed had op haar PZC-skills. OK, dan laat dat maar eens aan mij over om dat te verifiëren. Tenslotte ben ik een goed referentiekader, want 3 weken geleden hebben we nog 2 maal gekamerd. Ik kan dus bij deze bevestigen dat haar pijpskills niets aan kwaliteit hebben ingeboet. Haar overige kwaliteiten overigens ook niet. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
6 juni 2013, 12:41
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=318004#post318004

Zo de eerste druk was van de ketel. Douchen en terug naar de meiden. Daar zat het Deutsche Eck samen: Channel en Dennise. Beiden leuke ongecompliceerde Duitse tweens. Het voorgestelde triootje kon niet plaatsvinden ivm de momentele drukte. OK, dan doen we “Iet, wiet, waait, weg” en mijn keuze viel op Channel. Zeker niet omdat Dennise minder zou zijn want qua service doen beiden niet voor elkaar onder. Channel is gewoon een hele aardige spontane meid die me op de kamer altijd heel goed weet te bekoren. Beiden doen aan lekkere TZ. Dat bleek ook nu weer. Helemaal geen probleem dat ik zei de voorkeur te geven aan een rustige zoen- en 69-sessie. Channel weet ook te genieten van het beffen. Je merkt gewoon aan haar reacties dat ze soms even volledig gefocust is op wat je met je tong bij haar aan het doen bent. Daarna revancheert ze zich door extra aandacht aan het pijpen te besteden. Geven en ontvangen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
27 juni 2013, 12:48
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=320771#post320771

Vandaag dildoshow met Angel en Channel. Tegen het eind van de show zijn er niet meer veel gasten aanwezig en is er wat meer tijd voor aandacht van de meiden. Er was nog slechts één gast en Angel nodigde me uit voor haar bekende oral treat. Na korte tijd was Channel ook klaar en kwam erbij. “En wat vind je van een duo blowjob?” Vroeg ik haar. Angel schoof al op om haar erbij te laten, maar aan Channel was dergelijke lesboactie niet besteed. Ze bedankte vriendelijk, maar begon me wel zachtjes te tongzoenen en hielp de nog steeds pijpende Angel met het strelen van m’n klokkenspel.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Channel: 7,0/10,

Wijze grijze
8 september 2013, 13:03
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=331967#post331967

Ook Chanel was te laat gekomen, dus toen ik na het douchen de contactruimte binnenstapte was zij de eerste die me begroette: “Hé Holländer, lange nicht gesehen”. Trots liet ze me haar nieuwe tattoo zien. Had toch mooi 2 ½ uur gekost om dit in haar rug te laten prikken. En niet bepaald pijnloos. Dapper, dapper! “Zullen we dan maar eens kijken of ik iets voor je op de kamer kan betekenen?”. “Hé ik had net hetzelfde idee, maar ik wil nog niet klaarkomen, want het eerste moneyshot wil ik graag over de twee dames van de lesboshow verdelen: Sorana & Daniela”. Totaal geen probleem, Chanel is zo tegemoetkomend als je wil. Alles kan, alles mag. Nou doe dan maar een rondje blaasmuziek, met Wijze Stijve als instrument. En zo geschiedde, waarbij ze wel net nog even langer door bleef gaan dan ik aangaf; alsof ze de eer aan zichzelf wilde houden, door me toch m’n proteïneshake te ontfutselen. Toch kon ik haar onbevlekt verlaten en ze krijgt een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
24 oktober 2013, 09:43
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=337946#post337946

Channel begroette me eerder op de dag uitbundig en later op de avond was er pas gelegenheid tot een praatje. Ze was 2 maanden uit de running geweest door een Arbeitsunfall. Dan realiseer je je pas de kwetsbare situatie waarin deze meiden verkeren. Waar wij op loondoorbetaling kunnen rekenen betekent dat voor deze meiden 2 maanden geen inkomsten. En dan heb je een probleem als je er geen spaarpotje voor hebt aangelegd. Nu was echter alles weer ok en we togen naar boven. We kwamen weer op de kamer met fauteuil terecht. Eerst een rondje ongebreideld zoenen en vervolgens knielde Channel voor me op het bed en gaf me een heerlijke verwenning met haar nagels en tongetje. De finale wilde ik echter nog even opsparen tot voor het sluiten van de markt. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
2 november 2013, 12:57
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=339513#post339513

Channel vroeg tegen 21:30 waarom ik nog niet met haar op de kamer was geweest. Vind ik altijd een beetje vervelend als een meid zich achtergesteld voelt. Maar ja, hier loopt ook zoveel lekkers rond. Gentleman als ik ben, en omdat dit in een Pauschalformule nu eenmaal niets extra’s kost, voldeed ik graag aan haar verzoek. Het werd de kamer met fauteuil waarbij Channel op een kussentje tussen m’n benen ging zitten en haar zalige ding deed: Pijpen en m’n ballen likken en ondertussen met haar 10 nageltjes me overal zalig en gevoelvol kriebelen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10