PDA

Volledige versie bekijken : Tamara (Dominicaanse)



koosje12
5 januari 2013, 15:09
Ik was ca. 20 minuten na openingstijd aangekomen op de Dieselstrasse. Het was al redelijk druk met auto's, maar aangezien Nataly die dag shows zou verzorgen maakte ik me hier nog niet zo druk om (in het slechtste geval sluit je gewoon een paar keer aan bij de show die iedere 2 uur weer verzorgd wordt)

Eenmaal omgekleed waren de meeste dames reeds weg uit de woonkamer, Tamara (http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/tamara) zat er echter nog. Na naast haar plaats genomen te hebben en kort wat gekletst te hebben kwam de onvermijdelijke vraag of we naar een "Zimmer" zouden gaan, tja daarvoor was ik toch naar de club gekomen ;D.

Boven volgde een goede sessie met eerst wat strelen over een weer, gevolgd door Frans (zc) en missio (uiteraard mc).

Een goed begin van de dag en de druk was er vanaf ;)

Tamara:
Herkomst: Dominicaanse Republiek
Leeftijd: 38 jaar oud
Taal: Duits (ze verblijf al weer geruime tijd in Duitsland) en Spaans
Leeftijd: 38 jaar
Postuur: Normaal, met 178cm wel relatief groot voor een dame
Borsten: 75C
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Goed
Uiterlijk: Goed
Geboden diensten: NMC, PMC, zoenen, vingeren

Martijn
15 januari 2013, 19:36
Tamara heb ik deze keer niet uitgeprobeerd, er waren al zoveel lekker meiden vandaag! Het is een lieve meid. Vroeger heeft ze in Dorsten gewerkt, voor wie haar nog daarvan kent.

Bij binnenkomst herkende ze mij nog, zelfs mijn naam wist ze nog..................

hallodaarbenikweer
11 februari 2013, 19:19
Heerlijke dame met heerlijke borsten waar ik heden 2x mee heb gekamerd. Ook buiten de kamer aangenaam gezelschap.

hallodaarbenikweer
22 juni 2013, 15:54
http://www.pauschalclub.de/image.php?file=../images/499/thumbs/4c01977b3c7271729f85b862320e437c.jpg
http://www.pauschalclub.de/image.php?file=../images/499/thumbs/d294d6186488e5577fb74ec3d00a8a79.jpg

Stats: 38 Jahre · 178cm · 72kg
Konfektion: 36 · schlank
Maße: 75 C
Nationalität: latin

Haut & Haar: hellbraun & braun
Augenfarbe: braun
Intimbehaarung: rasiert
Tattoo / Piercing: ja / nein

Aardige volwassen vrouw, altijd leuk om mee te praten en om sex mee te hebben. Leuke afwisseling met de meisjes. Ik zag dat zij in de Bochumdiscussie nog geen eigen plekje heeft. Onterecht, ze werkt er al een tijdje en gisteren twee lekkere sessie met haar gehad. Val wel op haar en da's dan ook de valkuil, ze wordt mijn vriendinnetje en ik heb de geilste seks liever op wat afstand. Fijne vrouw om mee te beginnen.

chumo
3 april 2014, 13:45
Gisteren twee keer met Tamara gekamerd. Erg mooie, wat oudere vrouw (mid tot eind-30) en heel prettig om mee te maken. Prachtig vol figuur, mooie borsten en heel lief gezicht. Wat langer dan ik en een mooie boom om in te klimmen! De eerste keer liep het gesprek en het voorspel op de kamer erg uit. We hadden de keus om het af te maken met een vluggertje of om later terug te komen. Voor de tweede optie gekozen. Ook die sessie liep wat uit en uiteindelijk nog 30-40 minuten lekker gevreeën. Helaas geen tongzoenen, anders een echte GFE.

hallodaarbenikweer
4 april 2014, 16:45
Tongzoenen mag volgende keer wellicht wel :-P

chumo
5 april 2014, 12:02
als Tamara ook nog gaat tongzoenen, wordt het echt een gevaarlijke vrouw ... :love: