PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Roemeense)



Wijze grijze
2 november 2012, 15:40
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=288542#post288542
3056
Zoals vermeld, deden Anna en Andra samen een lesbo show. Uit nieuwsgierigheid er tegen 20:30 er eens gaan kijken en werd meteen op de mat gesommeerd. Beiden hebben me lekker simultaan oraal verwend. En ofschoon ze hun uiterste best bleven doen, waarbij Andra voortdurend m’n klokkenspel aflebberde, en Wijze Stijve door Anna vacuümgetrokken werd, zat een orgasme er op dat moment niet in. Anna heeft trouwens een verdomd lekker snoetje en een heerlijk strak poesje
Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

Wijze grijze
17 maart 2013, 19:36
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=306869#post306869


Lesboshow. Vandaag met Merlin en Anna: Net als bij mijn vorige bezoek was ik uit de kamer tegenover de gangbang ruimte gekomen en even gaan kijken bij de show. Onmiddellijk sommeerde Merlin me op de mat: "Waarom ben je niet eerst bij mij gekomen?"
"Tsja, misschien omdat je er net niet was en de druk was hoog."
"OK, dan kom maar eens hier".
Samen met Anna werd Wijze Stijve heerlijk onder handen genomen, maar zo extreem kort na de eerste kamer zat een finish er niet in en er stonden ook alweer volgende bezoekers op hun beurt te wachten. Dus: to be continued….

………….Na de unfinished business bij Eve en Amanda ging ik met gezwollen ballen rechtstreeks naar de laatste lesboshow van Anna + Merlin. Het was 22:20 en ze zaten wat te kletsen met de enige klant op dat moment. Werk aan de winkel! Stelletje luie Roemenen! Beiden stortten zich op me en zouden me wel eens laten zien wie er hier lui was. Ik zelf natuurlijk, want ik ging er met drie kussens onder m’n hoofd eens uitgebreid voor liggen om ervan te genieten. Beiden zijn super pijpstertjes, waarbij Anna de kunst verstaat om je af te trekken tegen haar cirkelende tong aan en Merlin een toppertje is in het pijpen met gesloten mond, waarbij je steeds heerlijk soppende geluiden hoort. Deze duoverwennerij werd helaas even onderbroken door een andere gast die z’n beurt niet kon afwachten en het gebeuren waarschijnlijk verwisselde met een gangbang. Aangezien ik een gangbang allergie heb ontwikkeld, besloot Wijze Stijve dan ook maar even een rustpauze in te lassen, ondanks afwisselend doorgeslurp van de dames. Hierna kreeg ik echter weer de volledige aandacht van beiden en de dag werd afgesloten met een superfinish in beide mondjes.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Anna: 8,5/10

Wijze grijze
18 april 2013, 22:00
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

En daar waren Anna en Eve met vandaag een dildo show.

3998

Heb echter geen dildoactie gezien. Was gewoon matrasactie van twee meiden tegelijk. Vond ik dat jammer? Nee. Eve was met een andere gast bezig dus ik kwam bij Anna terecht. De zoveelste keer dat ik met haar op de grote mat stoei. De relatie tussen Anna en mij is een beetje speciaal en getuigt van groot onderling respect. Misschien wel te groot om apart te gaan kameren, maar dat zullen we wel een andere keer zien. Nu gebaarde ze me om te gaan liggen en haar haar ding te laten doen. Nu, dat “ding”kan ze als de beste. Jaren ervaring in pijpen vertaalt zich hier naar genieten. Zelfs een kort intermezzo van een dikke ongemanierde Duitser die zich even binnen 3 minuten doggystyle in haar ontlaadde, kon haar niet verstoren. Als ik m’n ogen had dichtgehouden had ik misschien helemaal niets van deze onrespectloosheid meegekregen. Anna rolde alleen maar veelbetekenend met haar ogen. Het onvermijdelijke gebeurde en Anna’s mondje werd gevuld. Kreeg wel nog even commentaar van deze “Spermaconnaisseur” over wat ik de vorige dag had gegeten. Zorgde blijkbaar voor een bittere smaak. Ik had inderdaad iets met veel uien gegeten, dus moet daar een volgende keer misschien maar eens rekening mee houden. Kreeg wel de volgende Wijze Grijze Top Tip mee: Als je de dag van tevoren ananas eet of ander zoet fruit, schijnt dat de smaak van je sperma positief te beïnvloeden. Heeft iemand daar ervaring mee? Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
25 april 2013, 22:18
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=312430#post312430


Dan was er nog Anna. Een echte classy lady, waar ik best wel een speciale band mee heb. Eigenlijk hebben we te veel respect voor elkaar om zonder meer te gaan kameren. Heel vreemd en misschien voor jullie onbegrijpelijk, want het is daarnaast ook een buitengewoon lekker wijf. 25 Jaar en zeer ervaren en laat weinig wensen open. Ze is weliswaar Roemeens, maar spreekt perfect Italiaans en helpt me daarbij ook door me op fouten te wijzen. Na een goed gesprek zijn we toch naar boven getogen. Anna weet inmiddels precies wat ik graag heb en deed alle moeite me tot een orgasme te brengen. Op dat moment was mijn mental state of mind echter niet in staat om haar inspanningen te belonen met een orgasme. Het respect voor haar ging gewoon te diep om haar mondje vol te spuiten. Maar de ervaring met haar was zeker een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
18 mei 2013, 12:17
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=315137#post315137

Meerdere dames waren beschikbaar en mijn keus viel op Roemeense Anna. Een prachtvrouw met een topfiguur en daarbij ook nog eens een topservice. Aangezien zij gedeeltelijk van Italiaanse origine is , spreken we altijd Italiaans. Als een echte onderwijzeres verbetert zij geduldig m’n taalfouten en helpt me bovendien m’n woordenschat uit te breiden. Heel apart om ook op educatief gebied eens door een DVP bijgespijkerd te worden. Kijken of we op de kamer ook nog iets kunnen bijspijkeren. Zowel kamer 1 als 3 waren vrij. Anna wilde aanvankelijk kamer 3 binnengaan, maar ik trok haar mee naar kamer 1. Waarom? Daar staat namelijk een fauteuil in! Toen ik er meteen lekker onderuitgezakt in ging zitten, kwam er een big smile op Anna’s gezicht. Kussentje erbij en Anna ging even bewijzen dat haar diploma van de Academia Oralsky terecht was. Toen ze merkte dat mijn DNA begon op te borrelen, stopte ze en trok me verleidelijk het bed op.
Na het “pompare” moesten we ook nog “scopare” (Dat zijn dus de essentiële woordjes die je niet aan je Italiaans lerares kunt vragen) Anna ging op me zitten en begon me te rijden, terwijl haar groene ogen me constant aan bleven kijken. Even pauze, want zo wil ik nog niet komen. Dus gewisseld in missio, waardoor het oogcontact nog intenser werd. Anna begon hierbij sensueel m’n ballen te strelen en een superieur lachje verscheen in haar gezicht. Duidelijk wilde ze testen hoelang ik dit vol kon houden. En dit zijn de machtsspelletjes die ik oh zo erotisch vind. Anna zag duidelijk hoe ik tegen m’n orgasme vocht. Ik wilde dit uitstellen en zo lang mogelijk genieten. Uiteraard kon ik dit spel niet winnen en ik ging weer in de fauteuil zitten. Anna positioneerde zich tussen mijn knieën en liet mijn overvloedige nakomelingen genotvol in haar mondje eindigen. En dan niet meteen stoppen, maar me, oh zo geil, nog blijven aankijken terwijl haar tong nog heel lief doorcirkelt. Deze eerste beurt van de dag bezorgde me meteen al knikkende knieën door de intensiteit van deze sessie. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10