PDA

Volledige versie bekijken : Miriam (Bulgaarse)



Wijze grijze
21 september 2012, 18:27
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=283232#post283232



Naam : Miriam
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : zwart, licht krullend, vrij kort
Lengte dame : 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat : Klein, petit, 45 Kg, maat 32/ A-cup
Tatoeages/Piercings : ja/ weet niet meer
Service: PZC
Voordelen: Lekker strak poesje, maar gebruikt toch geen glijmiddel
Nadelen: .
Tijdsduur : 25 minuten
Prijs : All inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

Miriam is een beetje schuchter en reageerde blij verrast dat ik naast haar kwam zitten. Mijn 20 woordjes Bulgaars braken al snel het ijs. Vreemd, maar kon geen profiel over haar op de Pauschalclub.de website vinden. Je herkent haar in ieder geval aan de tattoo op de schouder met opschrift “Nuri” + dito gouden kettinkje. Op de kamer geeft Miriam een goede eerlijke service. Bij het neuken had ze een beetje moeite om Wijze Stijve helemaal op te nemen, omdat ze een vrij strak poesje heeft. Ik anticipeerde hierop door haar lekker naar een hoogtepunt te likken, waardoor ze voldoende lichaamseigen glijmiddel produceerde. Ze vertrouwde me en legde haar benen op mijn schouders zodat ik langzaamaan toch lekker diep in haar kon doorstoten. Wat een genot om haar gezichtsuitdrukking daarbij te zien veranderen van enigszins bezorgd en afwachtend naar genietend. Uiteindelijk op haar kleine bruine body gefinisht.

koosje12
22 september 2012, 04:43
Zijn er twee Miriams of is er hier voor een verkeerde naam gekozen? Miriam van de website (http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/miriam) (en uit mijn ervaring) is blond, Pools, en voorzien van een D cup

Wijze grijze
22 september 2012, 10:44
Er schijnen dus 2 Miriams te zijn.
Ik heb nog eens alle profielen bekeken, maar kon deze kleine Bulgaarse er ook niet onder een andere naam tussen vinden.