PDA

Volledige versie bekijken : Samanta (Roemeense)



Wijze grijze
27 augustus 2012, 23:51
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum&p=279943#post279943

Toen we uit de kamer kwamen, liepen we Samanta tegen het lijf, die na haar kamersessie inmiddels net fris gedoucht was. Ze sprak kort in het Roemeens met Renata en ik merkte dat het over mij ging. Blijkbaar was het niets negatiefs want Samanta stelde voor dat ik de volgende ronde met haar zou draaien. OK, maar dan moet je nog even treuzelen met naar de ontmoetingsruimte terug te gaan want anders word je weggekaapt. Ik wil namelijk wel eerst nog even douchen. Geen probleem en zo gezegd, zo gedaan:

Samanta
http://pauschalclub.de/bochum/girl/samanta
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits-Italiaans-Engels
Leeftijd : 20 jaar.
Haarkleur/-lengte : blond met decente zwarte strengetjes erdoor. Sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,70 mtr, 52 kg. Maat 34
Postuur/Cupmaat : Mooi slank. Jong Bikinifiguur. zachte A-cups.
Tatoeages/Piercings :Geen.
Service: sensuele zachte softsex. PZC, NMC.
Voordelen: Als ze lacht, twinkelen haar ogen en dan lijkt ze sprekend op Cameron Diaz. Geweldig oogcontact.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 3 sessies: 30 + 25 + 30minuten.
Prijs : All inclusive
Wijze Grijze sexapproval: 9/10

Samanta is een zeer lief meisje en schept er plezier om een man te behagen. Zij ging me pijpen en keek me daarbij zo lief aan dat ik helemaal gek werd. Dit was zo’n pure eerlijke blik en je zag zoveel behaagplezier in haar ogen. Voor mij was het een blik om in te verdrinken. Ik sprak dat compliment ook uit en ik merkte dat dit haar gevoel van eigenwaarde goed deed. Ik werd beloond met nog meer gevoel in het pijpgebeuren en toen ze me op een gegeven moment weer zo ontwapenend aanlachte, kreeg ik het vreemde gevoel dat ik dit gezicht al eerder gezien had. In mijn belevingswereld op dat moment leek ze sprekend op Cameron Diaz (Foto 13 van haar setcard komt nog het meest in de buurt, maar het best lijkt ze als ze lacht met ontblote tanden). Iedereen die ik in de loop van de dag attendeerde op deze gelijkenis gaf me trouwens gelijk. Jammer dat Pauschalclub Bochum geen internetaansluiting heeft want graag had ik Samanta’s reactie gezien. Ze zou het zelf ’s avonds thuis verifiëren. Zelf kende ze Cameron Diaz en haar films niet. Ik beschreef haar wel nog kort de sperma haargelscene uit “when Harry met Sally” hetgeen ze hilarisch vond. Voor de sexsessies gaf dit wel een extra dimensie. Bij alles wat we deden, hielden we zoveel mogelijk oogcontact. Tijdens één van de 3 kamers gedurende die dag, heb ik haar een beforgasme bezorgd hetgeen door haar gerevancheerd werd door geknield tussen m’n benen Wijze Stijve lekker te likken tijdens de happy ending en met haar nagels m’n bovenbenen te kriebelen.
Wijze Grijze sexapproval: 9/10

Hcw
31 augustus 2012, 15:21
Wat had ik een zwak voor deze dame , ik durfde gewoon niet omdat alles klopt bij deze dame , mooie ogen , enorm lekker lichaam, sociaal ,en leverd vak werk, constand bezet , en blijvend glimlachen.
Voor mij zijn dit soort vrouwen gevaarlijk, blijft maar in mijn koppie spoken .
Kamer sessie kan ik niet over oordelen , super blowjob gehad , maar er kwam rook uit inplaats van wat daaro uit hoort te komen, ik had graag meer gehad maar helaas , voor de volgende keer.
Nadat ik sessie afgebroken heb, deze dame massage gegeven , ogen gingen dicht bij haar en elk plekje van het lichaam niet overgeslagen , volgens mij sliep ze half en ik was lekker aan het genieten hoe god dit lichaam in elkaar gezet heeft , vakwerk, toen ineens de thekedame ons vrienlijk verzocht dat het nu echt wel tijd was . Enorm jammer , volgende keer ben jij aan de beurt zei ze.
Of dat er van komt hoop ik enorm , maar of ik dat doe weet ik niet .

Wijze grijze
21 september 2012, 18:25
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=283232#post283232

Samantha is al uitgebreid eerder beschreven. Ze herkende me en begroette me enthousiast. Ze zag er vandaag weer oogverblindend uit. Sexy beenwarmers en een strak geel kokerrokje dat net kort genoeg was om te zien waar haar benen ophouden. In het kader van extra sportoefening kon ik daar wel 30 verdiepingen achteraan de trap op blijven lopen met uitkijk op die heerlijke billetjes. De eerste kamer van de dag en dan ook nog eens met mijn favorietje. Heb me heerlijk laten pijpen en tegelijk door die grote Cameron Diaz ogen laten aankijken. Intussen weet Samantha dit kijkspel ook naar een hoger niveau te tillen door me actief met haar gezichtsuitdrukking en tongactiviteit helemaal gek te maken. Op het bijna hoogtepunt stopte ze en draaide ze zich om. Ze bood me uitdagend met gespreide beentjes haar poesje in doggy positie aan, terwijl ze me geil over haar schouder aankeek. Het duurde dan ook niet lang of ik moest haar vragen om het af te maken zoals we begonnen waren. Ze doet geen FT, maar ze bleef Wijze Stijve wel lekker sensueel doorlikken terwijl alle proteïne ontsnapte. En dan die geile blije blik erbij. Toppietop.

Een tweede sessie later op de dag was een wat rustigere 30 minuten blowjob/massagesessie zonder hoogtepunt.
Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

Wijze grijze
17 oktober 2012, 13:20
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=286207&highlight=#post286207


En wie was de eerste die binnenkwam: Samanta, het mooiste meisje van de klas!

Mijn karma was me goedgezind, want ik meende bij Samanta een blik van herkenning te ontwaren. 2 Duitse beren die op haar af gingen, dropen teleurgesteld af, toen Samanta aangaf dat ze naast mij ging zitten. Lucky me! Wat zag ze er weer super uit vandaag: een killerbody verpakt in een zwarte strakke latexbroek met bijhorend zwart topje.

We hebben uitgebreid bijgekletst, zodat het voor haar ook enigszins een rustmoment was. Toen naar de kamer waarbij ik haar vroeg om een striptease voor me uit te voeren. En een stripTEASE werd het. Met alle regels van de kunst en onder inzet van haar ogen waar je in kunt verdrinken en krassende, kriebelende nagels over m’n hele lichaam kwam ik al bijna spontaan klaar. Gelukkig verstaat ze ook de kunst om op tijd te stoppen en over te schakelen op iets anders. Zoals bijvoorbeeld pijpen. Vraag me niet hoe, maar het is me gelukt om m’n eerste orgasme van de dag uit te stellen totdat we nog diverse standjes doorgeneukt hadden. Uiteindelijk me klaar laten likken met uitblik op die geweldige droomogen en eeuwige glimlach op haar lekkere smoeltje. Later op de dag nog een 2e en 3e sessie met haar gedaan.
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

Wijze grijze
2 november 2012, 15:34
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=288542#post288542

Tja mijn favoriet van vorige keren en ook vandaag weer. Wat zag ze er weer supersexy uit als Playboybunny, compleet met bunny-oortjes en wit bunnypluimpje op haar strakke zwarte te korte mini-jurkje. Wit zwart kraagje, witte manchetten en beenwarmers.
Mijn 5e en 9e , de laatste, kamer van de dag met haar gedraaid en beide keren de ingeburgerde kamerduur van ca. 20 minuten ruimschoots overschreden. Ook in het verdere verloop van de dag veel tijd met haar op de bank doorgebracht, want: Samanta gaat ermee stoppen. Volgende week gaat ze terug naar Roemenië en zal dit wereldje zo goed als zeker de rug toekeren. Helaas voor mij, maar wel goed voor haar. Vooral onze, voor beiden, allerlaatste sessie, op het eind van de dag, was vrij melancholisch en voor haar ook wel even emotioneel. Het werd een geweldige afscheidsbeleving met op erotisch gebied nog een mooi afscheidscadeau voor mij. Mulce, mulce Mesc. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

koosje12
5 januari 2013, 15:18
Blijkbaar was er toch een reden om weer terug te keren. Momenteel is ze namelijk weer werkzaam in Bochum.

Wat uiteindelijk de laatste sessie van de dag zou worden heb ik met Samanta (http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/samanta) mogen delen. Het was nu een stuk rustiger in de club en het aantal dames en heren was aardig in evenwicht. Het werd dus wat gemakkelijker (of is dat nu juist lastiger als je een keuze moet maken ) om een dame te selecteren.

Op bank zat ze naast de eveneens blonde Elisa en die was richting Samanta postief over mij. Na een tijdje ging het gesprek ook nog even in het Spaans verder.

Eenmaal boven volgde ook hier weer een goede sessie, waarbij ze begon met wat mondelinge activiteit, waarbij ik overal goed bij kon, gevolgd door missio (waarbij ze je heel geil aan kan kijken) en doggy (wat dan weer goed kwam met de spiegel boven het hoofdeinde van het bed). Uiteindelijk met het handje afgemaakt en tot een grote explosie als dagafsluiting gekomen. Hierna was het voldoende en tijd voor de reis terug naar het thuisland.

Samanta:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 20
Postuur: Slank tot normaal en ca 170cm lang
Haren: Blond tot voorbij de schouders
Borsten: B/C-cup
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Taal: Duits, Roemeens en Spaans
Geboden diensten: PZC, NMC, aftrekken, COB

Wijze grijze
14 januari 2013, 12:39
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=297878&highlight=#post297878

3de Sessie: Samantha,

3376
Mijn persoonlijke favoriet tot nu toe. We hadden in November afscheid van elkaar genomen, omdat ze zich uit dit wereldje zou terugtrekken. Helaas voor haar zijn haar plannen mislukt, zodat ze (noodgedwongen) besloten heeft weer terug te keren. Dit doet echter niets aan haar inzet af. Samantha weet waar ik van houd en ze heeft nog steeds een van de mooiste paar ogen die me altijd zo liefdevol blijven aankijken. En dat minzame Cameron Diaz lachje hè. Ik heb trouwens nog nooit eerder vermeld dat Samantha licht lifpelt. Ook dit draagt aan haar geile uitstraling bij. Gedurende de dag leefde ze zich ook aan de danspaal uit. Wat een lekkere body. Zij draagt ook de meest sexy setjes lingerie, jukjes en erotische kleding. Meerdere malen per dag wisselt ze die. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

Wijze grijze
14 februari 2013, 18:05
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=302652#post302652

Receptioniste Karin bevestigde dat het gisteren ook al aardig druk was geweest, maar ze attendeerde me er ook op dat mijn favorietje Samanta vandaag samen met haar collega Angel verantwoordelijk was voor de lesboshow. Naar later bleek, een uitstekende combinatie.


Ik was met Nataly op de kamer tegenover de showruimte geweest en Samanta zag me naar buiten komen. Ze had zich net met Angel geïnstalleerd voor haar eerste show van de dag en wenkte me naar zich toe. Zal ik niet eerst even gaan douchen? Nee hoor, ik pak wel een doekje, want ik weet hoe geil je op me bent.
Samanta en Angel zijn een geweldig op elkaar ingespeeld team en ze communiceren met elkaar in het Roemeens. Aangezien Samanta mijn voorkeuren door en door kent werd Angel door haar geïnstrueerd hoe ze het best kon assisteren. Terwijl ik Samanta heerlijk befte, werd ik tegelijk door 4 lippen gelikt en gepijpt, terwijl 20 vingers Wijze Stijve en omgeving bekriebelden en masseerden. Tsja, langer dan 10 minuten hield ik dit niet uit en een spetterend spuitorgasme was het resultaat. Toen pas merkte ik dat er inmiddels een 5-tal mannen bijgekomen waren die het schouwspel hadden gadegeslagen. Bewonderende blikken vielen me ten deel. Maar goed dat ik me niet eerder van hun aanwezigheid bewust was geweest. Ik ging douchen, even iets eten en toen nog maar even kijken of er nog show bezig was. Er was nog slechts één gast en Samanta vroeg of ik nog/alweer zin had. Een herhaling van de eerste lesbosessie volgde en het was nog géén 13:00 en ik had er al 3 orgasmes opzitten. Dit zou een lange dag gaan worden…….
Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10


Het mooie van de shows hier is dat je er om de twee uur ongedwongen bij kunt gaan kijken. Normaal is het niet zo mijn ding, zeker deelname aan de publieke actie ligt me niet zo. Maar vandaag was dit anders. Ik ben misschien wel 8 maal vandaag bij Angel en Samanta geweest en telkens heb ik van die 2 mooie bodies mogen genieten. Geen enkele keer heb ik ook maar de minste indruk gehad dat ik niet welkom was en elke keer waren ze even lief voor me. In totaal hebben ze me vandaag 3 keer tot een orgasme gebracht.
Had ik na mijn vorige bezoek van enkele weken geleden gedacht dat 6 orgasmes op één dag niet overtroffen kon worden, hoe gelogenstraft was ik vandaag geworden. Vond ik de 6 orgasmes van de vorige keer hier nog ongekend, deze dag liet alle voorgaande belevenissen in z’n schaduw staan. 7 Keer klaarkomen binnen 12 uren! Moest ik hier nu extreem veel moeite voor doen? Achteraf bezien, nee en ook de vermoeidheid één dag later valt best mee. De stemming bij mij en het samenzijn met de meiden zorgde er gewoon voor dat het gebeurde. Alleen tegen 22:15 de poging een 8e orgasme te scoren, door Samanta en Angel lukte werkelijk niet meer. Ik was als enige met ze op de mat en ze hebben zich zeker 20 minuten alle moeite gedaan, totdat ikzelf aangaf dat het goed geweest was voor vandaag.

Wijze grijze
7 augustus 2013, 13:51
En kijk eens wie hier weer is opgedoken:
http://haus-23.de/index.php?language=de&page=ladies&rubid=6&aid=171

En wie zegt dat Roemeentjes nooit liegen! Spaans? Net 18? ROFL